Ga naar inhoud

twijfel over cup maat


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik vroeg me af of er meer dames zijn die twijfelen over de te krijgen cup maat

Ik ga voor een bvk,

Ik ben 178 cm lang (of zeg je groot, :6: ) weeg ong. 86kg en m'n cup maat is nu 85F.

Ik wil de bvk vooral omdat ik veel last heb van nek en schouders en zweten/smetten tussen en onder m'n borsten

Mijn pc stelt voor een grote C/kleine D

Nu ben ik zo bang dat ik mn borsten dan mss té klein ga vinden en ik ze niet als "van mij" ga ervaren

Ik ben bang dat ik er dan spijt van ga krijgen...

De twijfel is daardoor erg groot en eigenlijk wil ik van die twijfel af

Herkenen jullie dit en hebben jullie misschien advies, tips voor mij en hoe hebben jullie dit ervaren

liefs @nnemarie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Kliertje (of @nnemarie),

Ik heb hetzelfde probleem als jij.
Momenteel loop ik rond met een 85/90H en ik heb er totaal geen idee van naar welke cup ik precies wil.
Ik heb volgende week maandag mn eerste verkennend gesprek met een PC.
Met 1m70 en +- 80kg (nog volop aan het vermageren na mn zwangerschap - jammer genoeg doen mn borsten niet mee aan de vermagerkuur) dacht ik aan een D, omdat je dan tenminste toch nog mooie lingerie kan vinden.
Ik zal het volgende week wel horen zeker? :-)

Groetjes,
Coconuts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies dezelfde twijfels gehad en heb ook een verkleining gehad met prothesen om het steviger te maken. Ik heb een D gevraagd en ben achteraf heel blij met mijn keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik ben vandaag bij mijn pc geweest en de operatie datum staat gepland voor 22 december......(jippie!!)

Nu moet ik een goede BH hebben voor ná mijn borstverkleining (van F naar D)

Ik heb alleen geen idee welke BH's goed zijn en welke de beste.....

Ik kreeg van mijn pc een folder mee van de firma emdaplast en zij adviseerde mij daar BH te bestellen (ong. 80 euro)

Nou vind ik prijs niet echt belangrijk maar de kwaliteit van BH wel,

nu is mijn vraag dus, wat raden jullie mij aan nav jullie eigen ervaring....

alvast bedankt @nnemarie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik had eerst een Fila maar die vond ik echt niet fijn zitten na een tijd lang dragen. Toen heb ik de Lipo elastic extra New en de Care fix anna besteld en die zijn allebei erg fijn. De lipo geeft meer steun en in de anna worden ze wat minder platgedrukt. Ik ben nu 13 weken po en ik gebruik ze nu nog geregeld (de lipo met sporten en de anna met slapen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.