Ga naar inhoud

Dr De Meyere VS Dr Nio SLAZ


Juudje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb onlangs ook een consultatie gehad bij Dr Demeyere en hij zei dat er bij mij maximum 300-350cc in kon, voor de spier. Omdat ik te weinig vel heb en veel weefsel. Nu heb ik een lege B70 en hij vertelde me dat dit zou uitkomen op een cupmaat C, heel misschien een D. Dit schrok mij af aangezien ik toch zeker genoeg wil vergroten en op een E cup wil uitkomen. Ik had hier nochtans op het forum gelezen dat 1 cupmaat gelijk is aan 150cc dus ik begrijp niet goed waarom het zo weinig zal vergroten. Bij mij heeft hij ook gewoon gevoeld en niks van metingen gedaan, ik heb ook niet moeten passen met kledij ofzo.. wat ik wel jammer vond want zo kon ik er geen beeld van krijgen.

Ik heb vandaag een afspraak vastgelegd bij Dr Plovier voor een 2e opini.. ik hoop nu van hem te horen dat er wel meer cc in kan, liefst ook voor de spier.

Ik heb wel veel gehad aan het passen thuis met rijstzakjes :) Ik vind 300 cc best veel wat erbij komt.. Misschien een idee om te gaan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er niks zinnigs op te zeggen, ben zelf niet bij hen geweest, maar t zou grappig zijn als Nio de naam van dit topic zou lezen.... Nio vs demeyere hahaha. We kunnen hier wel over kundige artsen spreken en natuurlijk zit er verschil tussen maar uiteindelijk zijn ze natuurlijk allemaal elkaars concurrentie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dit beter inderdaad eens proberen met die zakjes :) ik dacht ook dat 350cc al best goed ging uitkomen, maar toen hij zei dat ik daar maar een C cup, maximum D ging uitkomen was ik een beetje teleurgesteld. Ik had deze maat al van nature voor ik vermagerde, dus zou met zo'n ingreep wel iets groter willen gaan. Ook niet TE groot natuurlijk, dus dat is nog een beetje zoeken wat ik goed vind..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs ook een consultatie gehad bij Dr Demeyere en hij zei dat er bij mij maximum 300-350cc in kon, voor de spier. Omdat ik te weinig vel heb en veel weefsel. Nu heb ik een lege B70 en hij vertelde me dat dit zou uitkomen op een cupmaat C, heel misschien een D. Dit schrok mij af aangezien ik toch zeker genoeg wil vergroten en op een E cup wil uitkomen. Ik had hier nochtans op het forum gelezen dat 1 cupmaat gelijk is aan 150cc dus ik begrijp niet goed waarom het zo weinig zal vergroten. Bij mij heeft hij ook gewoon gevoeld en niks van metingen gedaan, ik heb ook niet moeten passen met kledij ofzo.. wat ik wel jammer vond want zo kon ik er geen beeld van krijgen.

Ik heb vandaag een afspraak vastgelegd bij Dr Plovier voor een 2e opini.. ik hoop nu van hem te horen dat er wel meer cc in kan, liefst ook voor de spier.

Met 350 kom je zeker op een D aangezien ik met 275 al een mooie c heb...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.