Ga naar inhoud

Dr De Meyere VS Dr Nio SLAZ


Juudje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

pff wat een moeilijke beslissing. ik zou zeker nog voor een derde opninie gaan en dan je gevoel volgen.

Zoals ik je al eens schreef, ben ik naar Demeyere geweest voor een 2e opinie want ik heb anatomisch, achter de spier. Hij zei dat ik ze altijd ga achter de spier moeten plaatsen door te weinig vetweefsel en dat ik momenteel niet groter kan gaan dan ik nu heb (heb nu 75 C, lijken als B).

Hij kwam me eerlijk over.

VAn Dr Nio hoor ik ook heel veel goeds praten.

Ik kan begrijpen dat het een heel moeilijke beslissing is.... het zijn beide goede artsen.

Veel succes in je zoektocht. Ik blijf je volgen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik snap het wel.. het gaat erop aan he ;) Dan komt de paniek vanzelf ;)

:147: Komt wel goed met mij schatje :45:

En twijfel....heel,normaal....

Het wordt maar eens tijd dat ik niet meer zoveel 'enge' dingen lees.

Want ik weet dat het wel goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NIo heeft mij heel erg goed geholpen, en tja net zoals wij met de dagelijkse mensen die wij niet mogen, zal hij dat zelf ook hebben, over mijn situatie ( en die is erg) heeft hij weinig tot niets gezegd, integendeel, net als de meide hier op het forum, vond hij ze mooi en niet vreselijk !!! wel had er veel meer CC's in gemoeten om mijn resultaat te behalen, bij mij kwam hij heel aardig en professioneel over, zelfs de kliniek en personeel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een arts moet professioneel blijven en niet zn uitgesproken mening over een andere arts ( die hij trouwens niet oersoonlijk kent) uiten. Das mijn gedacht maar soit. Niettegenstaande dat hij volgens velen goed werk levert, demeyere ook. Alle artsen zouden eens zo over mekaar moeten beginnen...heel onprofessioneel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle artsen praten over elkaar. En niet alleen de artsen. Alleen de ene zegt het hardop en de ander denkt het en houd wijs zijn/haar mond dicht. Zo gaat dat.

Bij mij heeft NioMio dit niet gedaan. Ik vind het een toffe vent. En ik ben goed geholpen. Het gaat om de boobies en niet over het praten van een ander.

Als hij maar zijn werk goed doet vind ik het al prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja roddels zullen er altijd zijn.

Daarom ik vind het op de eerste plaats vooral vervelend en verwarrend dat twee kundige artsen 2 totaal verschillende adviezen geven aan mij. Ik zal daarom nog twee consulten hebben en dan een keuze maken vanuit mijn gevoel, en uiteraard binnen de mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het vooropstellen dat het niet netjes is om zo over collega's te praten.

Wat ik wel heb gelezen is dat De Meyere niet graag dual plane opereert en echt voorkeur heeft voor op de spier.

Van Nio heb ik gelezen dat hij echt allebei doet en zonder problemen voor dual plane zal kiezen als voor de spier niet kan.

Maar vind het geen gek idee om in ieder geval nog een of meer consulten af te spreken als je zelf geen keuze hieruit kan/wil maken.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel tevreden over dr demeyere,ik zou geen ander pc willen,als ik ooit nog een pc nodig heb zal het terug bij hem zijn.

Van de eerste consultatie al wist ik direct deze dokter mag mijn boobies plaatsen. :) En voila ik heb ze nu een week,vandaag de draadjes eruit laten halen.En toch wel niet te vergeten dat als je ze voor de spier laat plaatsen je herstel snel gaat!!En het veel natuurlijker oogt,teminste dat vind ik ervan.

Ik ben superblij met mijn boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben vandaag ook bij dr nio geweest en ben heel erg tevreden hij meet alles netjes op legde alles netjes over hoe en wat bij mij word het: 500 cc voor de borstspier met soepele siliconen protheses.... ik was ook bij linea eastetica geweest ( brussel ) en hun vond ik juist heel slordig voor mij was het een wereld van verschil tussen deze 2 artsen.. wel balen voor je meid maar je moet je er goed bij voelen dat is het belangrijkste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ikzelf ben vndg bij dr De Meyere geweest

(Paar weken trg bij Beaucare en ondanks de goede commentaren en resultaten hier was ik niet overtuigd - ze stelden toen ook dual plane voor zonder huidige situatie eerst te zien - en voelde me een nr)

Vandaag viel heel positief uit! Heel vriendelijk rustig en duidelijke uitleg!

Voor de spier kan bij mij en ik snap de beweegredenen voor voor de spier en de nadelen vn achter de spier wel (hoewelk eerst ook sceptisch was vr voor de spier - ma Hey wrom snijden en iets kapot maken as het niet moet toch?)

Maar zoals ze hier al zeiden plan ng een consult beter een te veel dan achteraf denken had ik maar....

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk heb je hoor. Je moet doen wat voor jouw gevoel het beste is

En die roddels over en door artsen moet je niet mee laten wegen. Je moet naar de kundigheid kijken :-)

Mee eens Sylleke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh blij voor je ruitje want je zat hier echt mee he! Succes hoor! En ik had ook dat gevoel bij demeyere. Ben niet meer bij een andere pc geweest. X

Ja Liesje je had gelijk

Ik had ook wel hoge verwachten na uw bevindingen wat ge me had geschreven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Juudje, ik moet via deze weg antwoorden omdat ik geen privé mails kan sturen. Ik heb nog geen 5 posts, een stom systeem.. Ik weet nog niet welke arts ik ga kiezen omdat mijn consultatie bij dr Plovier pas in november is. Ik ga eerst zien wat hij zegt en dan mijn keuze maken. Ik vrees dat hij zal zeggen dat het dual plane moet aangezien ik groter wil dan dat Dr Demeyere er maximum ging in krijgen voor de spier. Ik twijfel enorm over hoe groot ik ze wil. Omdat jij ongeveer dezelfde voorsituatie hebt zoals mij en ik ook twijfel waar ik het ga laten doen, volg ik jou een beetje op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.