Ga naar inhoud

Arts wil niet groter + hoe doe je het met werk?


Aanbevolen berichten

Ik zou eerst naar Bergmann gaan, zij wilde 240cc plaatsen. Volgens haar kon ik niet meer hebben. Ik had 300cc in mijn hoofd.

Ik ben naar Nio geweest in Rotterdam, en ik had 325cc gepast. Stond geweldig. Toen mocht ik 400cc passen en dat is het ook geworden.

Ik heb een borstbreedte van 13 cm en de ronde prothese is 12,2 cm. Dus de protheses passen prima.

Drs.Nio is een geweldige man. Hij laat je passen en dan zie je vanzelf wat je mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik krijg in januari een heroperatie bij hem ;) Ik heb zichtbare rimpelvorming ook als ik rechtop sta... maar omdat ik gelijk meer cc's erin wil moet ik wel de protheses betalen...

Hij is voor de rest een goede chirurg hoor! veel tevreden klanten van hem hier... maar hij plaatst gewoon niet groter dan de breedte van je borst.. ik dacht dat dat zo hoorde en niet anders kon, maar er schijnen dus gewoon ook chirurgen te wezen die wel groter plaatsen en dat wist ik toen niet...

Meis, hoe kom je bij 4000 euro dan? Ik heb voor mijn wissel 3100 betaald bij Nio.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik geloof dat die 50 euro van de prijs word afgetrokken als je voor hem kiest.. Maar ik weet niet zeker

Een wissel kost 3100 euro, ook als je 800cc wilt in het SLAZ. Ik zou eerst ook 800 krijgen, maar had me bedacht hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na meerdere consulten heb je een idee wat de diverse PC's er over te zeggen hebben! Dus zeker doen!!

Met jouw smalle bouw kom je misschien met 325 cc ook wel op een D of E uit??

Ik had een 70A cup en heb 330cc gekregen (dual plane) en heb nu een 70E en zelfs recent een 70F aangeschaft. Dus ja, het kan dat het voor jouw lichaam toch het mooist wordt met minder kans op complicaties....

Succes met je zoektocht!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat die 50 euro van de prijs word afgetrokken als je voor hem kiest.. Maar ik weet niet zeker

Klopt. Ik heb ook 50,-euro moeten betalen, maar wordt in mindering gebracht.

Dat is zeker fijn, is voor mij toch nog een aardig bedrag!

Na meerdere consulten heb je een idee wat de diverse PC's er over te zeggen hebben! Dus zeker doen!!

Met jouw smalle bouw kom je misschien met 325 cc ook wel op een D of E uit??

Ik had een 70A cup en heb 330cc gekregen (dual plane) en heb nu een 70E en zelfs recent een 70F aangeschaft. Dus ja, het kan dat het voor jouw lichaam toch het mooist wordt met minder kans op complicaties....

Succes met je zoektocht!!!

Nee dat helaas niet wou dat het zo was haha, had ze ook gepast maar ik vond het nou niet echt bijzonder..

Het verschilt denk ook heel erg per lichaam hoe het eruit komt te zien.

Jij moet echt super blij zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik ging inderdaad voor een D en 325 was voor mij genoeg om dat

te bereiken. Een vriendin van mij ging ook van een volle a klein b naar een volle D

met 350cc achter de spier.

Verschilt echt zoveel per persoon.

Ik heb ook nog een consult gehad bij Bergman daar is het consult gratis misschien kan je daar

ook eens aanhoren wat ze te zeggen hebben.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben vandaag bij dr nio geweest. ik vind het een top arts waarom :

Ik kwam daar binnen en hij praat niet over cup maten of hoeveel cc hij laat je passen wat jij wilt en wat jij mooi vind het gaat natuurlijk ook om jouw! nadat ik alles had gepast en vertelde dit vind ik mooi zij hij dat het 600 cc was hij adviseerde zelf 500 cc omdat wat je past en ziet een blote borst moet voorstellen en je vulling van je bh er nog bijkomt in kleding. hij legde alles tot in de puntjes uit. 21 oktober is mijn operatie datum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.