Ga naar inhoud

Arts wil niet groter + hoe doe je het met werk?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Er spoken al een tijdje allemaal vragen door mijn hoofd!

Ben een aantal maanden terug al op consult geweest bij dr. Schiettecatte, en hij wilde niet groter gaan dan 350cc, wat uit zou komen op een C. Zelf wil ik toch echt groter, maar vraag me dus af hoe of wat? Zijn er andere artsen die wel groter zouden willen gaan of is dit een algemene norm waar ze zich aan moeten houden?

Had de Diana Gabriëls kliniek ook al gebeld en kon opnieuw langskomen voor een tweede consult, maar het is toch best ver voor me dus ik vraag het hier eerst even.. Zou ook zonde zijn om daar helemaal heen te gaan voor alleen een ja of een nee.

Heb van mezelf trouwens een kleine A.

Ook vroeg ik me af: Hoe regel je alles met werk?

Lijkt me logisch om eerst een datum te hebben, en het dan zo vroeg mogelijk door te geven. Alleen ik weet echt niet hoe ze gaan reageren, vooral mijn nieuwe baas niet. Ben toch bang dat ze gaan zeggen: Nee je krijgt geen vrij, dit vind ik niet nodig.

Hebben jullie ook verteld wat voor operatie jullie lieten doen, of dit niet gezegd? Want uiteindelijk ziet iedereen het toch wel.

Groetjes :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan altijd eens op consult gaan bij Nio of Plovier....daar zal je waarschijnlijk wel meer cc's krijgen...veel PC's durven niet in 1 keer groter plaatsen...

Bij boven vernoemde PC's wel,veel meiden hier zijn bij hen geholpen en kregen van gelijk de eerste keer meer dan ze ergens anders zouden krijgen...:-)

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn inderdaad pc's die wel verder gaan zoals hier boven al genoemd word.

Ik heb met mijn werk gewoon 2 weken vakantie genomen en heb het tegen een paar collega's verteld. De rest ziet het vanzelf wel :P Het was eng om te vertellen maar ben er liever eerlijk over dan dat er dalijk achter mn rug om wordt gekletst.

Als jij niet tevreden bent met het aantal cc's zou ik op zoek gaan naar een andere chirurg en daar op consult gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reacties!

Je kan altijd eens op consult gaan bij Nio of Plovier....daar zal je waarschijnlijk wel meer cc's krijgen...veel PC's durven niet in 1 keer groter plaatsen...
Bij boven vernoemde PC's wel,veel meiden hier zijn bij hen geholpen en kregen van gelijk de eerste keer meer dan ze ergens anders zouden krijgen...:-)
Succes

Ik heb allebei die namen inderdaad al vaak voorbij zien komen, maar over Plovier kan ik niet zo veel vinden kwa prijs enzo. Zie dat jij wel naar hem toe gaat! Rond welk bedrag ligt de prijs of verschilt dat in het aantal cc?

Er zijn inderdaad pc's die wel verder gaan zoals hier boven al genoemd word.

Ik heb met mijn werk gewoon 2 weken vakantie genomen en heb het tegen een paar collega's verteld. De rest ziet het vanzelf wel :P Het was eng om te vertellen maar ben er liever eerlijk over dan dat er dalijk achter mn rug om wordt gekletst.

Als jij niet tevreden bent met het aantal cc's zou ik op zoek gaan naar een andere chirurg en daar op consult gaan :)

Is 2 weken genoeg dan denk je? Ook daar zie ik veel verschillende meningen over, maar ligt er natuurlijk ook aan welk werk je doet.

Jij bent morgen aan de beurt toch, spannenddd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk op de administratie dus heb geen zwaar lichamelijk werk. Dan moeten die 2 weken wel genoeg zijn. Als het dan nog niet gaat plak ik er wel een weekje achter aan. Het zijn je eigen vakantie dagen dus ze kunnen moeilijk zeggen nee dat mag niet ;)

Jaa ik ben morgen aan de beurt.. echt super spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuis en bergman gaan gewoon snel voor safe.....of te safe in mijn geval, had ik mn extra cc,s gekregen had ik nu niet over gehoeven....

Wat zonde zeg dan heb je het eindelijk achter de rug is het nog niet wat je wil..

Ja idd maar ik ga voor een wissel dus dat is zoiezo duurder...voor een eerste bv weet ik de prijzen niet bij hem...

Ik ga nu 4000€ betalen maar dus voor een wissel en cc's boven 800cc....

Zal tussen 2500 en 3000€ liggen schat ik voor jou...:-)

Dat komt goed uit scheelt niet veel met wat ik kwijt zou zijn bij Schiettecatte :)

Spannend voor je in november aan de beurt zie ik? Is het ook een fijne man?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Little Princes,

Heeft Drs Schiettecatte ook uitgelegd waarom hij niet groter wil gaan? Ik ben ook door hem geopereerd en heb 400cc, naast mij lag een meid die 600cc kreeg van hem.

Als je de reden weet is het wellicht wel verstandig om dat mee te wegen in je beslissing.

Het kan sowieso nooit kwaad om nog bij een ander te informeren

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Little Princes,

Heeft Drs Schiettecatte ook uitgelegd waarom hij niet groter wil gaan? Ik ben ook door hem geopereerd en heb 400cc, naast mij lag een meid die 600cc kreeg van hem.

Als je de reden weet is het wellicht wel verstandig om dat mee te wegen in je beslissing.

Het kan sowieso nooit kwaad om nog bij een ander te informeren

Succes

Hij zei dat hij geen risico wilde lopen, en dat er meer kans zou zijn op complicaties als hij dat wel zou doen..

Heb hier echt goed over nagedacht maar heb toch besloten dat ik het erop wil wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi!

Ik kan ook niet groter als 450 cc - wat mijn PC uitlegde is dat het te maken heeft met de breedte van je eigen borst en de breedte van de protheses. Hoe meer cc hoe breder de prothese ook word. (was tenminste zo met de mentor protheses die ik krijg). Als ik 500cc zou nemen dan zouden mijn borsten meer volume aan de zijkant hebben dan aan de voorkant.

Je kan de verschillende protheses met elkaar vergelijken of inderdaad naar plovier of nio.

Succes met je keuzes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc Frans Straten wou ook niet meer dan 300cc erin doen bij mij :( kan ook komen omdat je heel erg dun bent dat was bij mij de rede.. Vond het wel jammer anders had ik wel wat meer gewild!

Shilana, ben je toch bij hem gegaan, of heb je een andere arts of kliniek gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shilana, ben je toch bij hem gegaan, of heb je een andere arts of kliniek gekozen?

Ik ben toch bij hem gegaan want hij zei dat dat echt het maximale voor mijn borstbreedte was en dacht dus dan zeggen andere pc's da ook wel.. Is ook heel ver voor mij elke keer om te reizen overal heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch bij hem gegaan want hij zei dat dat echt het maximale voor mijn borstbreedte was en dacht dus dan zeggen andere pc's da ook wel.. Is ook heel ver voor mij elke keer om te reizen overal heen.

Ja snap ik,

Ik zoek het ook niet om heel Nederland of België af te rijden, ik zoek het gewoon in Brabant, en schiettecatte werkt ook in boxtel, dus ga eerst bij hem op intake en dan hoor ik alles wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap ik,

Ik zoek het ook niet om heel Nederland of België af te rijden, ik zoek het gewoon in Brabant, en schiettecatte werkt ook in boxtel, dus ga eerst bij hem op intake en dan hoor ik alles wel...

Success hopen dat jij iets meer mag haha als je dat wil tenminste ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als schiettecatte zegt dat die niet groter gaat, gaat hij ook echt niet groter punt... hij gaat echt niet breder plaatsen dan je eigen borst helaas..

Ik heb achteraf heel erg spijt dat ik niet verder op consult was gegaan ik had gelijk voor hem gekozen omdat hij de enige was die in me hoofd zat...

dus inderdaad ff naar Nio of Plovier.. ik heb een second opinion gehad bij Nio en hij wou bij mij 800 cc plaatsen, maar helaas heb ik geen 4000 euro op dit moment...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier komen even een hoop quotes hihi, wil toch even op iedereen reageren :7:

Mijn pc Frans Straten wou ook niet meer dan 300cc erin doen bij mij :( kan ook komen omdat je heel erg dun bent dat was bij mij de rede.. Vond het wel jammer anders had ik wel wat meer gewild!

Ja dat ben ik ook inderdaad, ben 1.67 en 48 kilo dus dat speelt ook mee..

Spannend zeg, little princess, ik heb er ook over gedacht om bij hem te gaan, ga je nu naar een andere kliniek waar ze wel groter doen?

Ik lees je reactie wel terug, spannend allemaal he :)

Ja ik ben er al een beetje mee bezig, heb net dr. Plovier een mailtje gestuurd! Dus hoop echt dat hij wel kan bereiken wat ik wil.

Hoi!

Ik kan ook niet groter als 450 cc - wat mijn PC uitlegde is dat het te maken heeft met de breedte van je eigen borst en de breedte van de protheses. Hoe meer cc hoe breder de prothese ook word. (was tenminste zo met de mentor protheses die ik krijg). Als ik 500cc zou nemen dan zouden mijn borsten meer volume aan de zijkant hebben dan aan de voorkant.

Je kan de verschillende protheses met elkaar vergelijken of inderdaad naar plovier of nio.

Succes met je keuzes

Bij wie ben jij geweest? Dat is wel zo inderdaad, nog niet echt over nagedacht.. Kan je dat volume aan de voorkant dan niet bereiken met extra high profile of is dat weer iets anders?

Hey hey,

Ik ben zelf ook bij schiettecatte geweest mijn borsten waren ook niet breed genoeg

maar ik vind mijn maat goed heb nu een D en kom van een lege B.

Heb 325 cc en ik vind het een erg aardige man !

Ja hij was zeker aardig, hij nam de tijd en luisterde wel echt goed. Wilde je eerst meer of is dit wat je echt al wilde?

Als schiettecatte zegt dat die niet groter gaat, gaat hij ook echt niet groter punt... hij gaat echt niet breder plaatsen dan je eigen borst helaas..

Ik heb achteraf heel erg spijt dat ik niet verder op consult was gegaan ik had gelijk voor hem gekozen omdat hij de enige was die in me hoofd zat...

dus inderdaad ff naar Nio of Plovier.. ik heb een second opinion gehad bij Nio en hij wou bij mij 800 cc plaatsen, maar helaas heb ik geen 4000 euro op dit moment...

Ben je wel van plan om een heroperatie bij hem te doen als je het geld hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Ja dat zou kunnen maar de prothese blijft dan te breed voor je borst lijkt me. Op dit forum kun je veel foto's vinden van meiden met bijvoorbeeld 350 cc en ongeveer jouw lengte. Ik heb er namelijk een aantal voorbij zien komen die met dat aantal cc gewoon op een D of E-cup zelfs zitten. En anders gewoon lekker op meerdere consulten gaan als je er niet goed bij voelt! :)

Ik word geopereerd door Vito Koeijers - consult was ook bij hem. En een jaar geleden op consult geweest bij het ACCZ. Advies was toen rond de 400 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zou kunnen maar de prothese blijft dan te breed voor je borst lijkt me. Op dit forum kun je veel foto's vinden van meiden met bijvoorbeeld 350 cc en ongeveer jouw lengte. Ik heb er namelijk een aantal voorbij zien komen die met dat aantal cc gewoon op een D of E-cup zelfs zitten. En anders gewoon lekker op meerdere consulten gaan als je er niet goed bij voelt! :)

Ik word geopereerd door Vito Koeijers - consult was ook bij hem. En een jaar geleden op consult geweest bij het ACCZ. Advies was toen rond de 400 cc

Heb inderdaad ook een paar foto's gezien maar het is bij iedereen zo verschillend. Bij de een lijkt t heel veel en bij de andere valt t echt mee.

Heb zijn naam nog niet voorbij zien komen! Is het een fijne man, en werkt hij bij het ACCZ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg in januari een heroperatie bij hem ;) Ik heb zichtbare rimpelvorming ook als ik rechtop sta... maar omdat ik gelijk meer cc's erin wil moet ik wel de protheses betalen...

Hij is voor de rest een goede chirurg hoor! veel tevreden klanten van hem hier... maar hij plaatst gewoon niet groter dan de breedte van je borst.. ik dacht dat dat zo hoorde en niet anders kon, maar er schijnen dus gewoon ook chirurgen te wezen die wel groter plaatsen en dat wist ik toen niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Heb inderdaad ook een paar foto's gezien maar het is bij iedereen zo verschillend. Bij de een lijkt t heel veel en bij de andere valt t echt mee.

Heb zijn naam nog niet voorbij zien komen! Is het een fijne man, en werkt hij bij het ACCZ?

Nee Vito Koeijers werkt via Diana Gabriels! ACCZ heb ik eigenlijk links laten liggen. Geen fijn gevoel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.