Boho Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Zucht daar ben ik weer.. Op Asos van de week 4 leuke topjes besteld, helaas met mijn stomme kop maat 32 besteld in plaats van 36. Terug sturen kost me de helft van wat ik ervoor heb betaald dus wie weet kan ik er hier iemand nog gelukkig mee maken! De topjes vallen los dus een maat 34 pas ook nog wel en ze hebben een mooie v-hals ik heb ze in de kleuren rood, zwart, lichtblauw en blush. Gekocht voor 5 euro per stuk dus doe een leuk bod Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 en doorsturen via de post naar een koper kost minder dan terug sturen?Niet om flauw te doen hoor, ,maar heb geen idee van kosten als je iets met de post verstuurd hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boho Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Het moet naar Engeland dus dat is sowieso 9.45, 11 euro als je het aangetekend verstuurd (ze raken nog wel eens wat kwijt). Dus dan zou ik nog 8 euro over houden Verzenden naar iemand in NL kost me hoogstens 3 euro aangezien het door de brievenbus kan. Dus scheelt aardig Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 ow oke!! I didn't know hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.