Chanel12 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Ik zag een topic over wat heb je betaald voor jou borstvergroting. Nu vraag ik me ook wel af wat je betaald hebt voor je wissel operatie? Bijvoorbeeld door lekkage of omdat je groter wilde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
canadiangirll Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Dat vraag ik me ook af. Ik moet ook voor een wissel. Ze zeggen dat t duurder is als je kapsel hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zara25 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Of je kapsel heb of niet, bij de meeste artsen moet je extra betalen voor een wissel. Dr.Nio brengt geen extra kosten in rekening voor een wissel. Zowel wissel als 1ste x kost € 3100,- bij hem. Straten vraagt € 750,- extra. Verdonck € 500,- Plovier € 500,- extra. En Visser stuurde mij een offerte van € 1500,- extra kosten voor een wissel pfff. Ben bij meer artsen geweest, maar weet niet meer zo uit me hoofd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snoopy85 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Hoi,Bij mijn PC is het zo dat wanneer je een wissel moet door lekkages of kapselvorming dat dit (exclusief de nieuwe protheses) kosteloos is omdat het ziekenfonds hier tussenkomt (België), aangezien dit word aanzien als complicatie..Dit heeft hij mij gezegd op mijn intake gesprek en op mijn laatste pasbeurt heeft zijn assistente dit nogmaals gezegd zonder dat ik er ooit naar gevraagd heb zelfs...Ik spreek enkel wel over lekkages of complicaties hé, niet over wissels omdat men groter wil ofzo.Mijn borstvergroting ging wel door in het ziekenhuis en dus niet in een privékliniek. Misschien maakt dat wel een verschil.succes!x Link to comment Share on other sites More sharing options...
canadiangirll Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Wat een verschil in prijzen zegja ik heb kapsel in 1 borst wat hard en pijnlijk word.Pc heeft vergoeding aangevraagd dus nu is het op de zorgverzekering wachten op antwoordwil wel een maatje meer nu ik toch moet wisselen, heb ze ongeveer 15 jaar nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
canadiangirll Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Hoi,Bij mijn PC is het zo dat wanneer je een wissel moet door lekkages of kapselvorming dat dit (exclusief de nieuwe protheses) kosteloos is omdat het ziekenfonds hier tussenkomt (België), aangezien dit word aanzien als complicatie..Dit heeft hij mij gezegd op mijn intake gesprek en op mijn laatste pasbeurt heeft zijn assistente dit nogmaals gezegd zonder dat ik er ooit naar gevraagd heb zelfs...Ik spreek enkel wel over lekkages of complicaties hé, niet over wissels omdat men groter wil ofzo.Mijn borstvergroting ging wel door in het ziekenhuis en dus niet in een privékliniek. Misschien maakt dat wel een verschil.succes!xyesss mn vergoeding/goedkeuring is rond. Eindelijk binnenkort van deze krengen verlost20 november consult Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke89 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Ik moet een hersteloperatie aan 1 borst en wil dan gelijk wisselen voor hardere protheses en een klein maatje groter.Hersteloperatie is gratis en als tegemoetkoming hoef ik voor de wissel ook niets te betalen. Betaal dus alleen de nieuwe protheses ( natrelle anatomisch à 1450€ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snoopy85 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 yesss mn vergoeding/goedkeuring is rond. Eindelijk binnenkort van deze krengen verlost20 november consultSuper! Ben blij voor jou! Succes binnenkort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snoopy85 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Ik moet een hersteloperatie aan 1 borst en wil dan gelijk wisselen voor hardere protheses en een klein maatje groter.Hersteloperatie is gratis en als tegemoetkoming hoef ik voor de wissel ook niets te betalen. Betaal dus alleen de nieuwe protheses ( natrelle anatomisch à 1450€ ) Dat geeft ook toch een soort geruststelling he, als je dan toch kapsel krijgt later, dat het je niet opnieuw een bom geld zal kosten... Stelde mij in elk geval wel gerust. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
canadiangirll Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Super! Ben blij voor jou! Succes binnenkort!thanks xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
canadiangirll Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Dat geeft ook toch een soort geruststelling he, als je dan toch kapsel krijgt later, dat het je niet opnieuw een bom geld zal kosten... Stelde mij in elk geval wel gerust. ;-)absoluut Link to comment Share on other sites More sharing options...
me and my boys Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Dr kortleve te heerlen. 3140 euro voor de wissel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
canadiangirll Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Ik moet een hersteloperatie aan 1 borst en wil dan gelijk wisselen voor hardere protheses en een klein maatje groter.Hersteloperatie is gratis en als tegemoetkoming hoef ik voor de wissel ook niets te betalen. Betaal dus alleen de nieuwe protheses ( natrelle anatomisch à 1450€ )ik betaal ook alleen de nieuwe boobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
canadiangirll Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Dr kortleve te heerlen. 3140 euro voor de wissel.Ga nu 1500 bij betalen voor de nieuwe boobsXxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
elsjefiederelsje53 Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Hallo dames, Ik ben deze week ook in het ziekenhuis geweest ivm kapselvorming die erg pijnlijk is ondertussen dus er zal voor de derde keer een vernieuwing moeten plaats vinden de laatste keer is in 2007 geweest. De arts vertelde mij dat het totaal bedrag 4700 euro gaat kosten waarvan hij zeker wist dat de zorgverzekering 2200 euro gaat vergoeden omdat het medisch noodzakelijk is. De andere 2500 zal ik zelf moeten betalen maar aangezien ik maar een kleine wia uitkering heb, heb ik hem gevraagd om een brief te schrijven voor de gemeente, afd. bijzondere bijstand, zijn er hier dames die dit ook op deze manier vergoed hebben gekregen? Ben best wel een beetje in paniek want waar moet ik als de gemeente niet betaald het geld vandaan halen? Misschien is deze vraag al eerder gesteld, sorry als dat zo is.... Groetjes Elsje Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 5 uur geleden zei elsjefiederelsje53: Hallo dames, Ik ben deze week ook in het ziekenhuis geweest ivm kapselvorming die erg pijnlijk is ondertussen dus er zal voor de derde keer een vernieuwing moeten plaats vinden de laatste keer is in 2007 geweest. De arts vertelde mij dat het totaal bedrag 4700 euro gaat kosten waarvan hij zeker wist dat de zorgverzekering 2200 euro gaat vergoeden omdat het medisch noodzakelijk is. De andere 2500 zal ik zelf moeten betalen maar aangezien ik maar een kleine wia uitkering heb, heb ik hem gevraagd om een brief te schrijven voor de gemeente, afd. bijzondere bijstand, zijn er hier dames die dit ook op deze manier vergoed hebben gekregen? Ben best wel een beetje in paniek want waar moet ik als de gemeente niet betaald het geld vandaan halen? Misschien is deze vraag al eerder gesteld, sorry als dat zo is.... Groetjes Elsje Als jje een baker III of IV kapselcontractie hebt, dan worden de prothesen vaak door de fabrikant vergoed.. Is dit niet ter sprake gekomen? En is dit de pc die je ook eerder geopereerd heeft? Mag ik vragen welk merk prothesen je hebt? Ik vind het echt apart dat dit niet door de pc verteld is namelijk.. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
canadiangirll Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Hoi hoi. Ik heb vanwege kapselvorming Vorig jaar 1500 vergoed gekregen en 1500 zelf moeten betalen. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esther88 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Bij mij word de operatie vergoed door de verzekering en moet ik 1150 euro betalen voor de prothesen zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.