Ga naar inhoud

grappige, genante en/of ongemakkelijke situaties en vragen na je bv


new me

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vroeg me af wat jullie allemaal voor situaties hebben meegemaakt (vlak) na je bv.

Hier wat dingetjes van mij:

Tranen van blijdschap bij t eerste aanzicht

Warrige appjes aan man doordat ik net uit de narcose was en dus nog suf.

Mijn schoonvader die taart kwam brengen na mijn bv, ik deed gauw een verhullend shirt aan haha

De moeder van een klasgenootje van mijn zoon die vertelde dat hij had gezegd: oh, mama heeft ze even laten vullen met water (wijzend op zijn borstkas)

Ik durfde niet naar t toilet voor de grote boodschap haha, voelde heel eng en raar!

Ik heb t gevoel dat er op mijn voorhoofd 'siliconen' staat als ik naar buiten loop

Niezen is opeens iets engs

Met kaas en kaasschaaf klaarstaan en erachter komen dat schaven niet lukt.

Ben benieuwd naar jullie situaties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nieuwe lipoelastic binnenste buiten aandoen omdat het labeltje verkeerd genaaid zit ( hij zit aan de buitenkant) en ja labeltjes horen aan de binnenkant toch?

Maar verder zat hij niet zoals hij hoorde dus kga t labeltje er maar afknippen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nieuwe lipoelastic binnenste buiten aandoen omdat het labeltje verkeerd genaaid zit ( hij zit aan de buitenkant) en ja labeltjes horen aan de binnenkant toch?

Maar verder zat hij niet zoals hij hoorde dus kga t labeltje er maar afknippen;)

Haha, ja had ik ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in me halve slaap tegen de verpleger vragen wat het adres van me dochter der school is omdat ik echt te laat kom....

vervolgens keihard schreeuwen IS HET NOU AL MAANDAG??? om dan vervolgens onder de dekens te kijken en toe roepen ow jah joh me tieten zitten erin :97::97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging voor het eerst douchen en mijn zoontje van 6 jaar zit in zijn kamertje te spelen. Hij ziet me voorbij lopen en spert zijn ogen wijd open als hij me ziet en richt zich vervolgens weer bedust tot zijn spel...

2 dagen later ga ik weer douchen en komt mijn zoontje in de badkamer. Ik droog me net af voorzichtig bij de pleisters onder mijn borsten en hij vraagt me "mama, zijn dat 2 grote bloedbollen van de operatie?"

For the record: hij wist dat ik geopereerd was, maar niet waar aan. Hij had er zelf van gemaakt: "aan de maag of zo"....

Ja, toch wel gek om ineens een mama met borsten te hebben hé!

Ik heb zo gelachen om zijn uitspraken :45: (maar dat deed wel zeer toen nog...dat lachen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste weken zijn ze stevig ingepakt en loop je krom, als een robot...dan vallen je borsten nog niet zo op...In heb begin vond ik ze ook nog niet zo groot als nu....loop je er niet mee "te koop" in een strak shirtje door de pijn en je draagt het liefst iets van een vest, wat je makkelijk aan en uit kan doen ipv over je hoofd.

De eerste keer dat ik boodschappen deed, wat lichte spullen...dat was al een crime. Mijn ongemakkelijkheid en onhandigheid viel denk meer op dan mijn borsten :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even denken hoor. Wat waren/zijn mijn ongemakkelijkheden. Hmmm, ik kan me nog niks bedenken. Alleen dat ik nu als regelmiep alles al aan het regelen ben, We zitten dan al in ons nieuw huisje en dat moet gewoon op orde zijn.

Ok ik heb een idee!!!

Maar nee, ik kom hier op terug. Na 3 oktober jihaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben dus zeker niet de enige die t idee heeft dat iedereen naar me kijkt haha.

Ben benieuwd Sylleke. Ik had t ook vooraf, een soort nesteldrang, alles moest schoon was weg enz. Leek n beetje voorjaarsschoonmaak hahaha, t liefst had ik alle kasten zelfs nog uitgezocht!

Ik heb er nog een... Heb altijd een hekel aan slappe handjes, was ik gister op n feestje, nu gaf ik hele voorzichtige slappe handjes haha, elke keer helemaal gespannen of t geen pijn deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben dus zeker niet de enige die t idee heeft dat iedereen naar me kijkt haha.

Ben benieuwd Sylleke. Ik had t ook vooraf, een soort nesteldrang, alles moest schoon was weg enz. Leek n beetje voorjaarsschoonmaak hahaha, t liefst had ik alle kasten zelfs nog uitgezocht!

Ik heb er nog een... Heb altijd een hekel aan slappe handjes, was ik gister op n feestje, nu gaf ik hele voorzichtige slappe handjes haha, elke keer helemaal gespannen of t geen pijn deed.

Ja new me. Ik ben nu al met van alles bezig hoor. Het kan maar gebeurd zijn he? En ja! Het lijkt een beetje op de grote voorjaarsschoonmaak :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenwijs proberen vanalles zelf te doen en vervolgens ga huilen omdat niks me lukt :103::102:

Iets wilde afrekenen en toen mijn pinas liet vallen.. vroeg maar heel lief of degene achter me hem wilde pakken maar die vond het maar erg gek :3:

Ik heel graag met m'n vriend wil knuffelen maar dat eigenlijk op afstand doe :blush:

En dan nog hoe ik mezelf weer aankleed.. wat een ramp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.