new me Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Hallo allemaal, Vroeg me af wat jullie allemaal voor situaties hebben meegemaakt (vlak) na je bv. Hier wat dingetjes van mij:Tranen van blijdschap bij t eerste aanzichtWarrige appjes aan man doordat ik net uit de narcose was en dus nog suf.Mijn schoonvader die taart kwam brengen na mijn bv, ik deed gauw een verhullend shirt aan hahaDe moeder van een klasgenootje van mijn zoon die vertelde dat hij had gezegd: oh, mama heeft ze even laten vullen met water (wijzend op zijn borstkas)Ik durfde niet naar t toilet voor de grote boodschap haha, voelde heel eng en raar! Ik heb t gevoel dat er op mijn voorhoofd 'siliconen' staat als ik naar buiten loopNiezen is opeens iets engsMet kaas en kaasschaaf klaarstaan en erachter komen dat schaven niet lukt.Ben benieuwd naar jullie situaties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booby Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Deur niet open kunnen draaienHoesten is ook een helBroek kan niet dicht Laarsjes aandoen lukt nietIedereen kijkt naar me!!!! Althans dat denk ikVoel me mega ongemakkelijk haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
watermannetje Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Mijn nieuwe lipoelastic binnenste buiten aandoen omdat het labeltje verkeerd genaaid zit ( hij zit aan de buitenkant) en ja labeltjes horen aan de binnenkant toch?Maar verder zat hij niet zoals hij hoorde dus kga t labeltje er maar afknippen;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
new me Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 Mijn nieuwe lipoelastic binnenste buiten aandoen omdat het labeltje verkeerd genaaid zit ( hij zit aan de buitenkant) en ja labeltjes horen aan de binnenkant toch?Maar verder zat hij niet zoals hij hoorde dus kga t labeltje er maar afknippen;)Haha, ja had ik ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bevertje Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Ik liep echt als robot eerste paar dagen. Vooral als ik buiten liep zag het er raar uit, aangezien ze nog niet "mee veren" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nies Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 in me halve slaap tegen de verpleger vragen wat het adres van me dochter der school is omdat ik echt te laat kom.... vervolgens keihard schreeuwen IS HET NOU AL MAANDAG??? om dan vervolgens onder de dekens te kijken en toe roepen ow jah joh me tieten zitten erin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweede jeugd ;-) Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Ik ging voor het eerst douchen en mijn zoontje van 6 jaar zit in zijn kamertje te spelen. Hij ziet me voorbij lopen en spert zijn ogen wijd open als hij me ziet en richt zich vervolgens weer bedust tot zijn spel... 2 dagen later ga ik weer douchen en komt mijn zoontje in de badkamer. Ik droog me net af voorzichtig bij de pleisters onder mijn borsten en hij vraagt me "mama, zijn dat 2 grote bloedbollen van de operatie?" For the record: hij wist dat ik geopereerd was, maar niet waar aan. Hij had er zelf van gemaakt: "aan de maag of zo".... Ja, toch wel gek om ineens een mama met borsten te hebben hé! Ik heb zo gelachen om zijn uitspraken (maar dat deed wel zeer toen nog...dat lachen...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
new me Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 Hahaha idd erg grappig 2e jeugd! En ja, lachen doet pijn hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonky Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Mijn dochter van 9 die zegt:"ik ga dat echt noooit doen hoor mam! Lig ik er straks ook zo bij...."Ja uh.....en bedankt he....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Mijn dochter van 9 die zegt:"ik ga dat echt noooit doen hoor mam! Lig ik er straks ook zo bij...." Ja uh.....en bedankt he....! :45: Schrijf m in een boekje, en laat haar dat later lezen als ze aankomt met: mam ik ga mijn borsten laten vergroten hoor.. Ze groeien niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonky Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Ja, ik dacht al...ik spreek je nog wel later..hahaha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chanel12 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Lijkt me ook wel een beetje vreemd om voor het eerst met je nieuwe borsten naar buiten te gaan. Zou denk ik het gevoel hebben dat iedereen me aankijkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweede jeugd ;-) Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 De eerste weken zijn ze stevig ingepakt en loop je krom, als een robot...dan vallen je borsten nog niet zo op...In heb begin vond ik ze ook nog niet zo groot als nu....loop je er niet mee "te koop" in een strak shirtje door de pijn en je draagt het liefst iets van een vest, wat je makkelijk aan en uit kan doen ipv over je hoofd. De eerste keer dat ik boodschappen deed, wat lichte spullen...dat was al een crime. Mijn ongemakkelijkheid en onhandigheid viel denk meer op dan mijn borsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sylleke Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Even denken hoor. Wat waren/zijn mijn ongemakkelijkheden. Hmmm, ik kan me nog niks bedenken. Alleen dat ik nu als regelmiep alles al aan het regelen ben, We zitten dan al in ons nieuw huisje en dat moet gewoon op orde zijn. Ok ik heb een idee!!!Maar nee, ik kom hier op terug. Na 3 oktober jihaaaaaaaaaaaaaaaaaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
new me Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Ben dus zeker niet de enige die t idee heeft dat iedereen naar me kijkt haha. Ben benieuwd Sylleke. Ik had t ook vooraf, een soort nesteldrang, alles moest schoon was weg enz. Leek n beetje voorjaarsschoonmaak hahaha, t liefst had ik alle kasten zelfs nog uitgezocht! Ik heb er nog een... Heb altijd een hekel aan slappe handjes, was ik gister op n feestje, nu gaf ik hele voorzichtige slappe handjes haha, elke keer helemaal gespannen of t geen pijn deed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sylleke Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Ben dus zeker niet de enige die t idee heeft dat iedereen naar me kijkt haha. Ben benieuwd Sylleke. Ik had t ook vooraf, een soort nesteldrang, alles moest schoon was weg enz. Leek n beetje voorjaarsschoonmaak hahaha, t liefst had ik alle kasten zelfs nog uitgezocht! Ik heb er nog een... Heb altijd een hekel aan slappe handjes, was ik gister op n feestje, nu gaf ik hele voorzichtige slappe handjes haha, elke keer helemaal gespannen of t geen pijn deed. Ja new me. Ik ben nu al met van alles bezig hoor. Het kan maar gebeurd zijn he? En ja! Het lijkt een beetje op de grote voorjaarsschoonmaak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mb90 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Eigenwijs proberen vanalles zelf te doen en vervolgens ga huilen omdat niks me lukt Iets wilde afrekenen en toen mijn pinas liet vallen.. vroeg maar heel lief of degene achter me hem wilde pakken maar die vond het maar erg gek Ik heel graag met m'n vriend wil knuffelen maar dat eigenlijk op afstand doe En dan nog hoe ik mezelf weer aankleed.. wat een ramp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.