Ga naar inhoud

Seline miloen : 23 december 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben de 27e van deze maand geholpen en kreeg.... Dual Planr.

Nio zei dat ik te weinig weefsel had, waardoor er met de grote die ik heb (800cc) zeker rimpels zouden verschijnen. Dus het kon niet anders.

Wel heb ik enorme teleurstelling dat ik wederom geen spleetje heb.. Qua herstel.. goed te doen. Ik had hiervoor compleet achter de spier en ook toen normaal herstel

Dat spleetje wat jij wilt creër je met een BH die laag is uitgesneden en dan is het geen spleetje meer hoor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat spleetje wat jij wilt creër je met een BH die laag is uitgesneden en dan is het geen spleetje meer hoor :rolleyes:

Ik wilde hem na dit x juist noet creëren. . Ik wilde ze net als bijv die mooie van me and me boys hebben. Zooooo mooi.

Ik had vroeger ook altijd in corset probleem dat ze zo uit elkaar stonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Frans Straten geweest en heb 800 CC voor de spier.

Hij vroeg mij eerst wat ik wou dp of vd spier.

Heb hem gevraagd wat voor mij het beste kwa resultaat was en dus is het uiteindelijk voor de spier geworden.

Als je me toevoegd kun je het resultaat zien.

Succes met je keuze meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo, dames bedankt voor al jullie reacties.

Ik ben gister middag geopereerd ik heb toch gekozen voor dual plane. Wat ben ik blij met het resultaat. Het ziet er nu al heel goed uit waar ik bang voor was dat mijn borsten uitelkaar zouden staan maar dat is totaal niet het geval.. Ik heb een mooie spleet en het ziet er nu al natuurlijk uit ik ben suprr blij! Binnenkort plaats ik een uitgebreide operatie verslag. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi... Ik ben bij 2 pcs op consult geweest de een adviseert max 305 cc voor de spier de ander zegt 400-500 cc dual plane. Dat laatste was overigens de enige geschikte mogelijkheid omdat ik heel weinig eigen borstweefsel heb. Boven ben ik nl behoorlijk leeg.... Ik heb nog 2 afspraken staan ben erg benieuwd wat zij gaan adviseren. Heb wel hele mooie resultaten voorbij zien komen hier op het forum van dp heel natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, dames bedankt voor al jullie reacties.

Ik ben gister middag geopereerd ik heb toch gekozen voor dual plane. Wat ben ik blij met het resultaat. Het ziet er nu al heel goed uit waar ik bang voor was dat mijn borsten uitelkaar zouden staan maar dat is totaal niet het geval.. Ik heb een mooie spleet en het ziet er nu al natuurlijk uit ik ben suprr blij! Binnenkort plaats ik een uitgebreide operatie verslag. :)

Gefeliciteerd ik ga je volgen ben reuze benieuwd naar je resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, eindelijk mag ik ook een operatie verslag plaatsen..

23-12-2014 ben ik geopereerd in heyendael kliniek door dokter Frans Straten ik moest 10 uur melden en rond 11:40 uur werd ik naar de ok gebracht. Daar lag ik weer een half uur te wachten. Toen ik hier lag was er een dame die voor mij was geopereerd.... Het ging best slecht met haar, ze kon slecht ademen en ze was heel de tijd aan het over geven en boeren.. Dit maakte mij natuurlijk super bang! Ik begon echt zenuwachtig te worden ik durfde even niet meer wat ging het slecht met haar! Uit eindelijk kwam Frans straten ging hij tekenen en werd ik meegenomen naar de operatie kamer.. Iedereen was super aardig de zuster vroeg of ik al wist waar ik over zou dromen mijn antwoord was natuurlijk borsten.. En weg was ik... Rond een uur of 13:45 werd ik weer wakker bij de ok ik had erg veel pijn ik kreeg nog wat extra pijn stillers en mocht uit eindelijk naar me kamer. Ik had en heb nogsteeds erg veel last van me linker borst ik kan wel zeggen dat rechts bijna niks voel kan ook veel doen met me rechter arm. Maar mijn linker kant omg wat een drama! Alles doet pijn links, me borsten me armen me schouders me rug echt alles :( .. Om 18:30 mocht ik naar huis.. de eerste nacht thuis viel reuze mee had alleen veel moeite met praten door de druk op me linker borst en opstaan gaat natuurlijk niet zelfstandig. Vannacht heb ik het wel heel zwaar gehad. Ik had mijn bed iets te laag ingesteld vergeleken met gister dit had ik niet moeten doen! Wat was het een ramp ik moest heel de nacht me plas in houden want opstaan lukte me echt niet! Ik heb toen maar een Tramadol in genomen wat na mij gevoel echt niet helpt enige wat het met me doet is dat ik me een beetje lichtjes voel in me hoofd maar goed het is niet anders. Nou dames dat was het dan tot nu toe. ik heb trouwens in mijn rechter borst 400cc en in mijn linker borst 350cc dual plane ik ben nu al verliefd op me borsten ik hoop zo snel mogelijk te genezen zo dat ik kan genieten van me nieuwe boobs ik hoop alleen dat ze niet veel kleiner worden wanneer de vocht er uit is want zo vind ik het perfect precies wat ik wilde :)

Trouwens ik wil foto's plaatsen maar wel prive, hoe doe ik dit?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, eindelijk mag ik ook een operatie verslag plaatsen..

23-12-2014 ben ik geopereerd in heyendael kliniek door dokter Frans Straten ik moest 10 uur melden en rond 11:40 uur werd ik naar de ok gebracht. Daar lag ik weer een half uur te wachten. Toen ik hier lag was er een dame die voor mij was geopereerd.... Het ging best slecht met haar, ze kon slecht ademen en ze was heel de tijd aan het over geven en boeren.. Dit maakte mij natuurlijk super bang! Ik begon echt zenuwachtig te worden ik durfde even niet meer wat ging het slecht met haar! Uit eindelijk kwam Frans straten ging hij tekenen en werd ik meegenomen naar de operatie kamer.. Iedereen was super aardig de zuster vroeg of ik al wist waar ik over zou dromen mijn antwoord was natuurlijk borsten.. En weg was ik... Rond een uur of 13:45 werd ik weer wakker bij de ok ik had erg veel pijn ik kreeg nog wat extra pijn stillers en mocht uit eindelijk naar me kamer. Ik had en heb nogsteeds erg veel last van me linker borst ik kan wel zeggen dat rechts bijna niks voel kan ook veel doen met me rechter arm. Maar mijn linker kant omg wat een drama! Alles doet pijn links, me borsten me armen me schouders me rug echt alles :( .. Om 18:30 mocht ik naar huis.. de eerste nacht thuis viel reuze mee had alleen veel moeite met praten door de druk op me linker borst en opstaan gaat natuurlijk niet zelfstandig. Vannacht heb ik het wel heel zwaar gehad. Ik had mijn bed iets te laag ingesteld vergeleken met gister dit had ik niet moeten doen! Wat was het een ramp ik moest heel de nacht me plas in houden want opstaan lukte me echt niet! Ik heb toen maar een Tramadol in genomen wat na mij gevoel echt niet helpt enige wat het met me doet is dat ik me een beetje lichtjes voel in me hoofd maar goed het is niet anders. Nou dames dat was het dan tot nu toe. ik heb trouwens in mijn rechter borst 400cc en in mijn linker borst 350cc dual plane ik ben nu al verliefd op me borsten ik hoop zo snel mogelijk te genezen zo dat ik kan genieten van me nieuwe boobs ik hoop alleen dat ze niet veel kleiner worden wanneer de vocht er uit is want zo vind ik het perfect precies wat ik wilde :)

hoe plaats ik prive foto's ?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!

Slik je nog wat anders dan Tramadol? Ik ben zelf ook 23-12 geopereerd en slik elke 4a 5 uur 1000mg paracetamol en 2 keer per dag Celebrex, een ontstekingsremmende pijnstiller. Sinds gisteravond geen morfine meer. Maar de rest hou ik nog wel even vol.

Voor foto's moet je even naar je galerij gaan en daar een mapje aanmaken.

Ben benieuwd naar je foto's, zal zelf vandaag ook weer wat plaatsen (2 dagen PO, 335cc dual plane).

Groetjes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!

Slik je nog wat anders dan Tramadol? Ik ben zelf ook 23-12 geopereerd en slik elke 4a 5 uur 1000mg paracetamol en 2 keer per dag Celebrex, een ontstekingsremmende pijnstiller. Sinds gisteravond geen morfine meer. Maar de rest hou ik nog wel even vol.

Voor foto's moet je even naar je galerij gaan en daar een mapje aanmaken.

Ben benieuwd naar je foto's, zal zelf vandaag ook weer wat plaatsen (2 dagen PO, 335cc dual plane).

Groetjes en sterkte!

Jij ook gefeliciteerd!

Ik slik overdag paracetamol, overdag heb ik niet zo veel pijn dus overleef ik het wel met paracetamol maar zodra ik lig heb ik te veel pijn en helpen de pijn stillers niet meer. Ik wil me foto's graag prive plaatsen ik kon niet vinden hoe dat moest. Ben erg benieuwd naar je foto's waar ben jij trouwens geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als ik plat lig heb ik ook meer last hoor! Daarom vannacht nog maar morfine genomen maar wil dat nu eigenlijk niet meer.

Als je naar je instellingen gaat en daarin naar galerij kan je daar aangeven hoe je foto's bekeken mogen worden. Volgens mij kan je die van mij gewoon bekijken.

Ik ben in de Velthuis kliniek in Hilversum geweest. Heel fijn geholpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten ;)

Ik heb ook de 23e mn her gehad. Ik kan gelukkig zelfstandig uit bed komen lig op 2 kussens dus lkkr wat hoger met mn boven lichaam en dan red ik het goed om alleen uit bed te komen. Was daar de 1e nacht wel blij mee want bleef lopen naar de wc.

Ik hoop dat de pijn snel wil afnemen!!

Een heel goed herstel toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen uit bed komen, buikspieren aanspannen en dan 'trek' ik mezelf op. Alleen 's ochtends vroeg als ik helemaal stijf ben heb ik even een zetje van m'n man nodig.

Is het nog gelukt met foto's plaatsen? Ik ben benieuwd naar jouw 400cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb een vraagje. Ik twijfel over Dual plane en voor de spier. De pc zei Dual plane 360cc. Ik heb nu b cup. Weeg 58 kg.

12 januari operatie.

Ik wil wel "natuurlijk", maar niet dat ik achteraf zeg had maar meer gedaan. Ook wil ik wel n beetje bolling boven en spleetje zonder alsnog een pushup aan te doen.

Ik twijfel om dan 400 Dual plane te doen, of 360 voor de spier. Want is het niet zo dat je door Dual plane wat minder cc zichtbaar krijgt? Maar die "opgeplakte" sinaasappels vind ik ook niet mooi. Lastig hè.

Het moet wel natuurlijk bewegen, en ik lees hier steeds verschillend over.

Wie heeft wat tips of advies hier over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mag kiezen van je arts Simone, is het de keus aan jou. Maar met DP kan je net zo'n mooi resultaat krijgen als met op de spier. Alleen wat jij zegt dat ze niet zo natuurlijk mee bewegen, is misschien ietsje minder. maar dat zal zeker de doorslag niet zijn. Op de spier rond High profile, geeft ook een mooi natuurlijk resultaat. Het enige wat vaak gezegd wordt, is inderdaad dat ze iets verder uit elkaar kunnen staan, maar ligt ook aan je voorsituatie. Heb je genoeg weefsel kan je op de spier. heb je weinig weefsel, ga dan zeker voor DP.

Succes met je keuze!

Liefs margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Ik zie dat je nog helemaal geen operatie titel heb? Die ga ik gelijk even voor je maken en ik voeg je andere topic even samen omdat je nu 2 topics heb lopen met je operatieverslag. Zo houden we heb overzichtelijk ;)

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal, het gaat nu wat beter.. Ik kan zelf me bed uit en naar de toilet maar heel veel dingen kan ik ook niet zelfstandig en dat is zo verschrikkelijk!

Hoi, ik heb een vraagje. Ik twijfel over Dual plane en voor de spier. De pc zei Dual plane 360cc. Ik heb nu b cup. Weeg 58 kg.

12 januari operatie.

Ik wil wel "natuurlijk", maar niet dat ik achteraf zeg had maar meer gedaan. Ook wil ik wel n beetje bolling boven en spleetje zonder alsnog een pushup aan te doen.

Ik twijfel om dan 400 Dual plane te doen, of 360 voor de spier. Want is het niet zo dat je door Dual plane wat minder cc zichtbaar krijgt? Maar die "opgeplakte" sinaasappels vind ik ook niet mooi. Lastig hè.

Het moet wel natuurlijk bewegen, en ik lees hier steeds verschillend over.

Wie heeft wat tips of advies hier over?

Luister goed naar je dokter hun weten en zien beter wat bij je past. Ik wilde ook heel graag vd spier en dat kon ook maar ik ben bezig met afvallen ik weeg nu 68 en ik wil nog 10 kilo kwijt de dokter zei dat als ik gewicht verlies wel kans heb zichtbare randen en rimpels. Ik ben super blij met het resultaat. Wat spanned voor je succes met je keuze x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Hoi, ik heb een vraagje. Ik twijfel over Dual plane en voor de spier. De pc zei Dual plane 360cc. Ik heb nu b cup. Weeg 58 kg.

12 januari operatie.

Ik wil wel "natuurlijk", maar niet dat ik achteraf zeg had maar meer gedaan. Ook wil ik wel n beetje bolling boven en spleetje zonder alsnog een pushup aan te doen.

Ik twijfel om dan 400 Dual plane te doen, of 360 voor de spier. Want is het niet zo dat je door Dual plane wat minder cc zichtbaar krijgt? Maar die "opgeplakte" sinaasappels vind ik ook niet mooi. Lastig hè.

Het moet wel natuurlijk bewegen, en ik lees hier steeds verschillend over.

Wie heeft wat tips of advies hier over?

Hi Simone!

Ik krijg zelf ook 12 jan mijn operatie, ik krijg 600cc dual plane. Heb na 2 zwangerschappen zo goed als "lege theezakjes ".dr Plovier raadde mij aan om dual plane te doen omdat je dan mooiste natuurlijke resultaat krijgt en niet van die opplakkers. Ik wil ook graag mooie grote borsten maar echt niet van die "je-ziet-meteen-dat-ze-nep-zijn" borsten. En dat krijg je toch wel met dual plane. En als ik j mag aanraden; ga voor zo vol mogelijk, in de loop van tijd zakken de borsten altijd een beetje en dan heb j alsnog de volume die je wilde. Misschien denk j in het begin, shit wat groot!!! Maar daarna zal je er blij mee zijn. Als je nu te kleins doet, heb j na bepaalde tijd spijt omdat ze dan niet zo zijn zoals je verwachte. Je wordt toch al geopereerd, dan kan je er beter iets meer in stoppen dan achteraf echt spijt te hebben!!!

Succes!! En bij wie wordt je geopereerd???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.