Ga naar inhoud

Seline miloen : 23 december 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

29 november heb ik een bv (kliniek heyendael) bij dokter Frans straten.

360 cc dual plane mentor silicone. Ik ben heel erg zenieuwschtig zijn er meiden die bij Frans straten zijn geopteerd? Of ook een dual plane bv hebben gehad? Graag zou ik jullie ervaringen willen lezen! Ik heb een kleine B ik twijfel ook heel erg of ik 380/400 cc zou nemen maar ik ben ook super bang dat het te groot uitpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Seline,


Spannend zeg! ik ben in juli door Frans geholpen, je kan mijn ervaringen in mijn topics lezen als je wilt, je mag me ook altijd een berichtje sturen.

je kan ook in de zoekbalk rechts boven in zoeken op 'Straten' of heyendael, dan komt er ook een hoop uit~!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Seline,

Ik ben nu een week PO, ben al erg blij met het werk van Frans.

Spannend voor je!

Heb je ook groter gepast dan 360cc?

Ik heb nu 375cc en denk dat het straks heel natuurlijk oogt.

Net wat kan en wat je wenst ;)

Je kan bij mijn foto's kijken, al is t bij niemand het zelfde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi seline

ik ben eergisteren geholpen door Frans Straten, ik zal proberen om elke dag wat te schrijven, dus ik zou zeggen, volg me

heb 400 cc mentor rond en high profil en dual plane geplaatst

ik kwam van een magere 85A en draag nu de sportbh maat 85D...

maar waar ik uiteindelijk op uit ga komen dat zal de komende maanden afwachten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi seline

ik ben eergisteren geholpen door Frans Straten, ik zal proberen om elke dag wat te schrijven, dus ik zou zeggen, volg me

heb 400 cc mentor rond en high profil en dual plane geplaatst

ik kwam van een magere 85A en draag nu de sportbh maat 85D...

maar waar ik uiteindelijk op uit ga komen dat zal de komende maanden afwachten zijn.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik heb uit eindelijk ook gekozen voor 400cx mentor rond high profiel ook. Zelf heb ik een kleine B ik ben er benieuwd! Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Seline,

Spannend zeg! ik ben in juli door Frans geholpen, je kan mijn ervaringen in mijn topics lezen als je wilt, je mag me ook altijd een berichtje sturen.

je kan ook in de zoekbalk rechts boven in zoeken op 'Straten' of heyendael, dan komt er ook een hoop uit~!

Hoi Lotje,

Fijn om je ervaring te lezen, heb ook je foto's bekeken het ziet er echt geweldig uit! helaas is mijn operatie datum wel verschoven naar 20 december dat kwam beter uit met school en werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Seline,

Ik ben nu een week PO, ben al erg blij met het werk van Frans.

Spannend voor je!

Heb je ook groter gepast dan 360cc?

Ik heb nu 375cc en denk dat het straks heel natuurlijk oogt.

Net wat kan en wat je wenst ;)

Je kan bij mijn foto's kijken, al is t bij niemand het zelfde..

Hallo Lelizz,

Ik heb uit eindelijk gekozen voor 400cc rond hp.

Idd ziet het er bij iedereen anders uit heb al zoveel foto's bekeken en de joune ook ze zien er prachtig uit! Heb jij ze ook dual plane gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik heb uit eindelijk ook gekozen voor 400cx mentor rond high profiel ook. Zelf heb ik een kleine B ik ben er benieuwd! Hoe gaat het nu met je?

Hoi Seline

Met mij gaat het goed.

Ik zit nu in mijn laatste verlofweek ..ik had 5 wkn verlof genomen, en ik moet zeggen dat het voor mij de beste beslissing ooit is die ik genomen heb.

Ik kan moeilijk stil zitten en aangezien ik interieurverzorgster ben in een verpleeghuis...kriebelt vaak mijn handjes..

Ben er toevallig vanmiddag even erheen geweest maar ik weet wat mij maandag weer te wachten staat...

Krijg je weer meer waardering..hihi toch wel weer ergens goed voor.

Vorige week heb ik nog hulp gehad om te stofzuigen en te laten dweilen, dat was het enige dat ik nog niet aandurfde maar de toiletten al wel zelf gepoetst en de badkamer

ook zelf weer bijgewerkt.

Vanmiddag zelf geprobeerd om te zuigen en het ging kei goed ook de trap naar boven gezogen.

In het begin denk je van ojee waar ben ik aan begonnen maar geloof mij Seline, elke dag ga je vooruit.

Ik kan nu zelfs voorzichtig op mijn zij slapen, ik ondersteun ze wel voorzichtig met mijn handen, de martelband doe ik snachts niet om omdat ik daar gek van wordt.

Overdag heb ik die wel aan maar zodra ik er gek van wordt dan gaat die af.

Dit wel in overleg met Frans.. hij zei dat ik die overdag wel paar uurtjes af mocht doen omdat het op de foto's die ik gemaild had met de vraag over de borstband en goedkeuring had gekregen

omdat het er al mooi uitziet..

De ene borst is al mooi gezakt en naar voren aan het komen en de andere borst moet nog wat meer zakken en dan ook naar voren komen..

Schijnt normaal te zijn als ik de verhalen lees..

Maar afwachten tot rond de 3 mndn dat de boobies goed gezakt zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik word binnenkort geopereerd. 400cc dual plane, de dokter had gezegd dat ik ook voor de spier kan. Mijn huige cup maar is een kleine B. Ik lees veel dingen over dual plane en voor de spier ik ben nu toch echt aan her twijfelen. En mijn gevoel zegt dat ik voor de spier moet nemen! Ik lees vaak dat je borsten uit elkaar staan mer dual plane ook ken ik iemand die een dualplane heeft en bij haar staat het idd ook echt uitelkaar. Ze bewegen niet natuurlijk mee en wanneer je ligt blijven zo recht op staan. En dat wil ik allemaal absoluut niet hebben! Me dokter zei dat als je een borstvergroting voor de spier neemt dat het sneller zal gaan zakken en dat je meer kans op rimpers hebt. Zijn er meiden die ook ongeveer de zelfde cc hebben en voor de spier??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mag kiezen zou ik zeker vd spier nemen,geeft een net iets mooier resultaat vind ik zelf.Wat je zegt klopt idd..al bewegen de mijne heel erg natuurlijk mee ,niets aan te zien dat ze dual plane zitten,wel kan t idd zo zijn dat ze omdat ze die steun dus niet hebben zoals bij dual plane(de spier houd ze immers tegen)dan sneller KUNNEN zakken,maar ligt er ook weer aan hoe dik jou huid is,stevig of niet etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mag kiezen zou ik zeker vd spier nemen,geeft een net iets mooier resultaat vind ik zelf.Wat je zegt klopt idd..al bewegen de mijne heel erg natuurlijk mee ,niets aan te zien dat ze dual plane zitten,wel kan t idd zo zijn dat ze omdat ze die steun dus niet hebben zoals bij dual plane(de spier houd ze immers tegen)dan sneller KUNNEN zakken,maar ligt er ook weer aan hoe dik jou huid is,stevig of niet etc..

Bedankt voor je antwoord!

Ik zit er ook echt aan te denken om ze voor de spier te nemen. Maar ik wil later af ook geen spijt krijgen dat ik ze niet dual plane heb genomen. Maar op een of ander manier zegt me gevoel dat ik het voor de spier moet nemenhahaha ben erg ik de war ook over het zakken als het maar een beetje zakt vind ik het eigenlijk ook niet erg vind het mooier zelfs ALS ze maar nier heeel erg zakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis, ik heb maar 300cc laten plaatsen maar wel voor de spier.. ik ben maar 48 kilo en had volgens de pc echt genoeg weefsel om ze zo te laten plaatsen en.. geen rimpel te zien ik ben echt super blij! Ook mijn pc zei dat ze met dual plane verder uit elkaar zouden hebben gestaan en ze minder natuurlijk zouden mee bewegen als je gaat liggen bijv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis, ik heb maar 300cc laten plaatsen maar wel voor de spier.. ik ben maar 48 kilo en had volgens de pc echt genoeg weefsel om ze zo te laten plaatsen en.. geen rimpel te zien ik ben echt super blij! Ook mijn pc zei dat ze met dual plane verder uit elkaar zouden hebben gestaan en ze minder natuurlijk zouden mee bewegen als je gaat liggen bijv.

Hoi meid, ik heb snel je foto's bekeken en waaaaaauw wat zijn ze mooi!!! Je decolleté is ook echt heel mooi en zo wil ik ze ook. Ik wil niet dat ze uit elkaar gaan staan. bij jou ziet de 300 cc er ook mooi vol uit ik heb ook 300 cc gepast maar 400 past meer bij mijn lichaam. Ik ben 1,70 en weeg 68 kilo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Seline,

Ik had precies hetzelfde als jij. Twijfelde enorm....

Vorig jaar gekozen vlak voor de operatie voor dual plane.

Maar nooit blij en tevreden geweest eigenlijk. Vond de bolling onnatuurlijk, ze stonden inderdaad ietsje uit elkaar ( maar dit is absokuut ook afhankelijk van je bouw/anatomie), ze vervormden enorm bij het aanspannen. Niet gewoon bewegen, nee echt vervormen.

Na 1 jr knoop doorgehakt. Ook omdat Nio mij enorm tegemoet kwam in de kosten. Hij zag echt dat ik niet tevreden was. En ik had van te voren gezegd. Wat het mooiste is moet je doen. En ik zei, wat als ik nog iets wil afvallen. Dus hij zei: dan doen we dual plane. Terwijl t ook voor de spier kon.

Nu 1 jr later, een wissel....naar voor de spier én ietsje meer cc. En zo blij!!!

Kan nu een spleetje maken, iets wat eerst niet kon. En ze zijn soepeler/zachter.

Mijn borstspier was strak en drukte op de prothese...kortom bij mij was dual plane niet de juiste keuze. Overigens zijn sommige meiden heel erg blij en is hun resultaat ook megamooi! Maar ik ben heel blij dat ik nu deze stap toch heb gezet.

Dus mijn advies, als de arts zegt dat t kan..vertrouw erop!

Onthoud dat aan beide methoden risicos/nadelen kleven. Maar als je genoeg weefsel hebt dan is de kans op rimpels klein. (Overigens kun je ook rimpels hebben bij dp, als je bukt voel je de prothese altijd wel ad zij- en onderkant van je borst)

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 2 consults gehad bij 2 verschillende klinieken. De ene zei dual plane, de andere adviseerde voor de spier. Dus ik begrijp je twijfel.

Ik heb uiteindelijk voor de spier gekozen, omdat ik al 48 ben en m'n borsten al aan het zakken waren. De chirurg adviseerde dus niet te kiezen voor dual plane, omdat volgens haar de kans op double bubble dan groter zou worden gedurende het eerste jaar -> implantaten blijven dan zitten, terwijl mijn eigen weefsel verder zakt.

Bijkomende voordeel voor mij was dat dual plane een langer herstel nodig heeft, dan voor de borstspier.

ik ben 170 cm en weeg 60 kg.

ik ben nu pas 1 week na de operatie, en vind het op dit moment erg mooi. Hoe het dan over een jaar is, weet ik nog niet ;)

Succes met je keuze!

Ella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 2 consults gehad bij 2 verschillende klinieken. De ene zei dual plane, de andere adviseerde voor de spier. Dus ik begrijp je twijfel.

Ik heb uiteindelijk voor de spier gekozen, omdat ik al 48 ben en m'n borsten al aan het zakken waren. De chirurg adviseerde dus niet te kiezen voor dual plane, omdat volgens haar de kans op double bubble dan groter zou worden gedurende het eerste jaar -> implantaten blijven dan zitten, terwijl mijn eigen weefsel verder zakt.

Bijkomende voordeel voor mij was dat dual plane een langer herstel nodig heeft, dan voor de borstspier.

ik ben 170 cm en weeg 60 kg.

ik ben nu pas 1 week na de operatie, en vind het op dit moment erg mooi. Hoe het dan over een jaar is, weet ik nog niet ;)

Succes met je keuze!

Ella

Hoi,

Ik heb 2 consults gehad bij 2 verschillende klinieken. De ene zei dual plane, de andere adviseerde voor de spier. Dus ik begrijp je twijfel.

Ik heb uiteindelijk voor de spier gekozen, omdat ik al 48 ben en m'n borsten al aan het zakken waren. De chirurg adviseerde dus niet te kiezen voor dual plane, omdat volgens haar de kans op double bubble dan groter zou worden gedurende het eerste jaar -> implantaten blijven dan zitten, terwijl mijn eigen weefsel verder zakt.

Bijkomende voordeel voor mij was dat dual plane een langer herstel nodig heeft, dan voor de borstspier.

ik ben 170 cm en weeg 60 kg.

ik ben nu pas 1 week na de operatie, en vind het op dit moment erg mooi. Hoe het dan over een jaar is, weet ik nog niet ;)

Succes met je keuze!

Ella

Bedankt voor uw reactie,

Ik heb zo juist een mail geregen van me chirurg met de voor en na delen van dual plane en voor de spier. Ik denk dat ik uit eindelijk ook voor op de spier ga kiezen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis

Ik heb 2 weken terug ook 400cc laten plaatsen dualplane

Bij mij zit er ietswat ruimte tussen maar denk dat ik straks in een bh een prima spleetje kan maken... Dus ben benieuwd;)

Ik heb vandaag een nieuwe foto geplaatst dis je kan ff spieken als je wilt;)

Hallo,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Ze zien er mooi uit, hoe loopt je herstel heb je veel last? Ik vanzelf toch voor op de spier denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok wat waren de voor en nadelen?

Herstel gaat wel..operatie was heftig erg beverig bang voos het infuus en de narcose en savonds 2x flauwgevallen... De volgende dag mocht ik naar huis en toen was ik wel erg stijf maar ging steeds beter.

Heb alleen veel na last van de narcose. Misselijk en slap enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok wat waren de voor en nadelen?

Herstel gaat wel..operatie was heftig erg beverig bang voos het infuus en de narcose en savonds 2x flauwgevallen... De volgende dag mocht ik naar huis en toen was ik wel erg stijf maar ging steeds beter.

Heb alleen veel na last van de narcose. Misselijk en slap enzo

Ooh wat vervelend zeg, ik ben ook echt bang voor de narcose moet er niet aan denken!

Hij heeft gezegd dat voor de spier wat soepeler en zachter is alleen kan het want ronder lijken aan de boven kant terwijl het bij dual plane vloeiender verloopt aan de boven zijde En dat het op termijn minder snel zal zakken. We gaan het op de OK dag nogmaals bespreken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.