Ga naar inhoud

Chirurgen in Bonheiden > iemand ervaring ?


Gast Steph

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum.

Ik overweeg een borstvergroting en wil graag in contact komen met vrouwen die geopereerd werden door Anne Missotten of Peter Ceulemans in Bonheiden.

Alvast erg bedankt,

Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun website heb ik gevonden , ze werken dus in het Imelda ziekenhuis las ik .

Ik vrees dat je hier geen ervaring gaat vinden want ik vind niks met de zoekrobot van het forum (zie rechts bovenaan > dat vergrootglas : je kan er een trefwoord intypen en op enter klikken) .

Ben je door de huisarts verwezen dat je voor een zieknhuis kiest en niet voor een privékliniek ?

Ben je al op consult geweest ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun website heb ik gevonden , ze werken dus in het Imelda ziekenhuis las ik .

Ik vrees dat je hier geen ervaring gaat vinden want ik vind niks met de zoekrobot van het forum (zie rechts bovenaan > dat vergrootglas : je kan er een trefwoord intypen en op enter klikken) .

Ben je door de huisarts verwezen dat je voor een zieknhuis kiest en niet voor een privékliniek ?

Ben je al op consult geweest ?

Hallo B-cupje,

Hun website kende ik ook al (en heb bij een vriendin die in dat ziekenhuis werkt gevraagd wat ze van hen vond), maar ik zocht ervaringen van mensen die echt door hen geopereerd zijn... Dat is toch altijd anders dan wat ze zelf schrijven of wat een collega denkt...

Ik ben niet door de huisarts verwezen, maar ik ben in Bonheiden bevallen en was supertevreden over het ziekenhuis.

Was jij tevreden over je operatie?

Van waar ben je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben zeer tevreden over het rezultaat , de bv heeft mijn verwachtingen zelfs overtroffen .

Zal je even pb sturen ivm mijn woonplaats , doe ik liever niet in 't 'openbaar' :rolleyes:

Niemand die ervaringen kan delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.