Ga naar inhoud

Sharon123 : 18 september 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb afgelopen donderdag een borstvergroting gehad.

deze vond plaats bij Boerhave bij dr Van de Weij.

Alles goed verlopen. Ben van een 75a naar een 75c/d gegaan.

in de linker borst is 350 cc ingebracht en rechts 375 cc.

mijn silliconen zijn van mentor en zijn voor de spier aangebracht.

herstel is goed gegaan alleen voel ik als het ware de linkerprothese bewegen als ik me armen beweeg.

Iemand hier ervaring mee?

Groetjess :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sharon,

Dat lijkt me een eng gevoel! Ik heb ze zelf achter de spier en voel wel af en toe vocht (denk ik zelf) bewegen in mijn borsten en onder mijn armen... Ik denk dat het vocht is omdat ik op dag 2 opeens een hele bubbel voelde gaan van mijn borst richting onder mijn arm en ben extra op controle geweest en was helemaal goed.

Zou dat t wellicht bij jou ook kunnen zijn?

En anders even de kliniek bellen?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een beetje het gevoel alsof de ene prothese 'los' zit in je borst? Ik heb dat in het begin namelijk gehad, bij bepaalde bewegingen voelde het alsof het implantaat heen en weer schoof, maar dit is na een aantal dagen vanzelf weg gegaan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Van der Weij maakt hele mooie borsten, dus de jouwe zullen ook vast heel mooi zijn/worden :)

Dat losse gevoel komt in het begin wel vaker voor, vervelend, maar meestal is het met een paar dagen verdwenen. Je bh goed aantrekken en proberen niet te veel voorover te bukken :) Dat helpt meestal wel :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.