Jump to content

zeemeermin : 23 september 2015 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek

Recommended Posts

Hallo ik ben 24 jaar en woon in valkenburg,

ik ben een half jaar geleden op concult geweest bij valkenhorstkliniek in valkenburg bij dokter de booi.

hij gaf wel wat infomatie maar niet voldoende, hij luisterde niet echt.

en met passen, kwamen we ook niet echt verder.

het is toch wel fijn als iemand zegt of het kan of niet.

Ik werd er erg onzeker van, en besloot het nog even uit te stellen.

Vorge week ben ik weer op concult bij valkenhorstkliniek geweest maar nu bij dokter malfeyt.

ik had al meteen een veel beter gevoel erover.

hij luisterde goed, gaf uitleg , en bekeek echt wat mooi is en niet.

ik kan niet wachten dat ik geen maxsie bh's meer aan hoef te doen.

ik heb nu een 75b.

ik gaf aan dat ik een volle c cup wouw.

Omdat mijn birsten ongelijk zijn wil hij

350 cc/375 cc rond euro. achter de spier plaatsen

En na de operatie 2 dagen een drain.

maar ik twijfel nu heel erg of ik niet wat meer zou nemen een d cup.

want ik heb er lang voor gespaard en zou het zonde vinden als het te klein is.

wat denken jullie?

nog meer mensen in valkenburg geweest?

ps. Super leuk form, al heel veel mooie borstvergrotingen gezien

veel liefs,

En ik ben ook de eerste keer bij dr. Malfeyt geweest.. Als je groter gaat, let dan aub op dat je een high profile prothese krijgt. Bij mij heeft hij een medium profile, 450 cc geplaatst, omdat ik een grote D wilde (vanuit 75B) en dat was echt veel te breed voor mijn lichaam. Mijn borstbreedte was (gemeten door Malfeyt) 12,5 cm. En hij propte er een prothese in van 14,4 cm. Dat is echt NOT DONE bij een eerste bv!

Ik heb daar veel last van gehad, maar hij gaf zijn fout niet toe.

UIteindelijk heb ik met de directrice een regeling kunnen treffen (heel lang verhaal en te vinden in mijn topic over Malfeyt) en ben ik daarna naar dr. Demeyere gegaan in Gent (stukje verder rijden dus ;) )

Malfeyt vertrouwde ik echter voor geen meter meer.. Hij had van te voren gezegd de prothese achter de spier te plaatsen, en werd wakker met voor de spier geplaatste prothesen. Hij had wel aan de rechterborst mijn spier al los gemaakt, maar het paste niet (ja.. dat zal wel met zo een brede prothese!) en hij was bang dat ik double bubble zou krijgen.. (hij weet wel hoe hij zich moet indekken, sorry als ik eraan denk word ik weer kwaad haha!)

Ik zou er nooit meer terug gaan, en zou hem aan niemand aanraden.. Maar goed, er zijn ook meiden wel tevreden over hem..

Als je high profile krijgt van hem, dan zit het wel goed. Laat liefst geen medium profile plaatsen door hem. Het wordt echt te plat met te weinig volume naar voren. Je gaat zeker ontevreden zijn, zeker als je al twijfelt over een D eventueel.

Ik woon zelf nog iets zuidelijker dan jij ;) Vandaar dat ik ook in eerste instantie dacht: lekker dichtbij, die valkenhorst....

Loat ut nog ins deur dienge kop goan :)

xx BB

Dankjewel voor reactie

best_boobie hij wouw inderdaad medium profiel plaatsen.

hij zegt met high profiel komen de borsten tegen elkaar aan.

Nu ga ik heel erg twijfelen.

maar met high profiel staan de borsten meer na voren toch?

ik heb op je profiel je verhaal gelezen, wat naar!!!

ja met high profile komen de borsten verder naar voren :) Maar hoe komt hij erbij dat je borsten tegen elkaar gaan zitten dan met een high profile? Medium profile is breder, dus zou de borsten dichter bij elkaar zetten..

Staan je eigen borsten erg ver bij elkaar dan? Ik wil best ff meedenken, los van dat Malfeyt bij mij die fout gemaakt heeft...

En... misschien moet je ergens anders nog een consult doen? Misschien in Eindhoven, bij dr. van Tits? Is op zich wel te doen qua afstand toch? Die van Tits werkt ook in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven (en in Velthuiskliniek) Echter in Catharinaziekenhuis is het goedkoper :)

xx

Is ook echt zo hoor...bij mezelf ook...

PS even je gender aanpassen...staat namelijk op male ipv female...:-)

oohh.. ohh.. toch niet ..male .... wahhh...

Welkom! Ah jaa ik begrijp je helemaal. Heb alleen maar maximizer bh's en ik zweet me helemaal rot in die dingen. En dan nog af en toe kipfilet erin hahaha.

Als je idd bang bent voor te klein neem dan iets groter lees dat hier de hele tijd. De meiden hier kunnen je super goed helpen met alle vragen die je hebt. Zijn net wandelende google's! Ben hier net pas en weet al zo enorm veel.

Hoi hoi welkom hier.....Ikzelf sta op voor een inplantaat wissel. Dit laat ik doen Door dr kortleve te heerlen. Ik heb meerdere vriendinnen die ook Door hem zijn geholpen en zeer tevreden zijn. Ikzelf ook trouwens want heb mijn huidige prothese ook Door hem geplaatst gekregen 23 jaar geleden. Ook qua prijs is het zeer aantrekkelijk. Ik krijg 800 cc geplaatst en moet 3140 euro betalen. Heel netjes vind ikzelf.

En qua grote.....idd kiezen voor de grootste want je went heel snel aan het formaat van je borsten.

Succes met je beslissing.

ja met high profile komen de borsten verder naar voren :) Maar hoe komt hij erbij dat je borsten tegen elkaar gaan zitten dan met een high profile? Medium profile is breder, dus zou de borsten dichter bij elkaar zetten..

Staan je eigen borsten erg ver bij elkaar dan? Ik wil best ff meedenken, los van dat Malfeyt bij mij die fout gemaakt heeft...

En... misschien moet je ergens anders nog een consult doen? Misschien in Eindhoven, bij dr. van Tits? Is op zich wel te doen qua afstand toch? Die van Tits werkt ook in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven (en in Velthuiskliniek) Echter in Catharinaziekenhuis is het goedkoper :)

Super dankje,

volgens mij normaal. Tussen de borsten 2 cm (tepel hoogte ),

xx

Welkom! Ah jaa ik begrijp je helemaal. Heb alleen maar maximizer bh's en ik zweet me helemaal rot in die dingen. En dan nog af en toe kipfilet erin hahaha.

Als je idd bang bent voor te klein neem dan iets groter lees dat hier de hele tijd. De meiden hier kunnen je super goed helpen met alle vragen die je hebt. Zijn net wandelende google's! Ben hier net pas en weet al zo enorm veel.

hallo leuk voor je reactie

ik ben ook pas nieuw hier.. en ben ook al heel veel te weten gekomen, echt super.

ik had vroeger gewoon puch up.. maar toem de maximizer bh's kwamen werd ik er verslaafd aan.. + maximizer bekini . Ik wil dit ook niet meer.

wat jij ook zegt je zweet je helemaal rot erin,

en de bekini moet je eerst goed uitknijpen als je in het water bent geweest.

lijkt me heerlijk om gewoon zachte bh's weer te dragen.

heb jij ook al een bv gehad? Of geplant ?

groetjes

Nou.. dan ga je dus echt geen tegen elkaar aangeplakte borsten krijgen hoor haha.

Soms vraag ik me af hoe hij bij bepaalde dingen komt.. Hij is ook wel rijp voor zijn pensioen joh! 69 of zo is ie ;)

toen ik binnen kwam dacht ik inderdaad als hij het maar goed ziet allemaal (hahaha)

Maar kwa info vond ik opzich wel goed, maar ga zeker terug om alles te bespreken kwa maat.

want hier op het form (ook bij jou) lees ik zoveel dat ik denk dat wil ik ook.

en klopt inderdaad in joun verhaal dat je denkt als een ouder iemand komt van goh hij zal wel veel ervaring hebben hij weet wat hij moet doen.

maar gelukkig is er internet super bedankt!

Ik ben ook geholpen in Valkenhorstkliniek door Dr. Malfeyt.

Ik ben erg tevreden, over de zorg, de nazorg, het resultaat.

Dus mijn door mijn ervaring zou ik hem aanraden..

Ik vertelde hem wat ik wilde, en wat zeker niet. Ik heb het precies zo gekregen! :)

Ik ben ook geholpen in Valkenhorstkliniek door Dr. Malfeyt.

Ik ben erg tevreden, over de zorg, de nazorg, het resultaat.

Dus mijn door mijn ervaring zou ik hem aanraden..

Ik verteldez hem wat ik wilde, en wat zeker niet. Ik heb het precies zo gekregen! :)

dat is super om te horen.

joun bv is super mooi geworden echt prachtig

Heb jij high profiel of medium? En ook eurocilicone?

ilse heeft wel anatomische prothesen. Met anatomisch pakt hij wel meestal de goede breedte.

Niet om steeds wat in de melk te brokkelen te hebben hoor hihi.. maar anatomisch is meestal makkelijker qua breedte, die maten zijn anders :)

Bij rond is het oppassen bij hem....

had jij ook eurosilicone? Weet jij waar je een maat tabel daar van vind.

en wat je bij je zelf moet meten?

xxx

Bij jezelf meten is niet te doen, dat kan de pc het beste doen. Als het goed is, heeft hij dat gedaan. Je kunt het navragen bij de receptie, die kunnen dat zo voor je nakijken. Gewoon ff bellen ;)

Uhm ff kijken of ik maattabel van eurosilicone hier kan plakken. Staat in hun infoblad, zal de link hier plakken . Ff een paar bladzijdes naar onderen scrollen, en dan staat ie er:

http://www.goba.dk/uf/80000_89999/82422/6a1eb450e4087b0e6bf42e7133e55acb.pdf

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.