Ga naar inhoud

Operatie nummer 3 ivm verwijderen linker prothese


Booby

Aanbevolen berichten

Nou ik heb heel de nacht liggen draaien en nadenken pff.

Ik weet natuurlijk niet wat de pc ervan zegt hoor en of ik bereid ben om eventueel nog meer bij te betalen.

Maar denk ook de hele tijd, moet ik het nou wel doen. Rechts is mooi hersteld, ga ik dan weer dubbel risico lopen omdat madame weer dikkere tieten wil?

Heb ik dat ervoor over??

Maar toch dat kleine stemmetje in me wat nooit tevreden is en zegt doen, doen , doen haha.

Ik hoop dat hij morgen gewoon me mail beantwoord en hier niet mee wacht tot hij me ziet woensdag haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst heb je helemaal geentieten ,das een probleem, dan heb je ze, krijg je door complicaties echt een probleem! En nu weer een ander " probleem" maatje meer! Hahaha

Gewoon heel normaal ,zal wel eenvrouwen dingetje zijn. En het risico blijft! 1 of twee maakt dan ook niet uit! Nu is alles ok, maar zo laten lijkt me geen optie... Het is aan jou....

Ik zou ze ook alletwee doen als ik jou was... Je ligt toch al voor pampus straks met die ene, dan maar iets meer en naar je zin. Als alles nou in eerste instantie goed was gegaan was het een ander verhaal.

Sterker nog.....ik moet ook straks wegens double bubble over en ja dan wel iets meer graag.... En het risico neem ik op de koop toe dan maar.....

Dus blijf rustig, je hebt eigenlijk al besloten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een mailtje gehad van zijn consulente dat ik weer rustig aan mag beginnen met sporten en dat ze hoopt dat hij woensdag kan oordelen wanneer mijn hersteloperatie plaats vind.

Grrr hij reageert dus niet op mijn mail betreft wisselen.. Nou nog 2 dagen en ik weet het haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net mijn controle gehad.

Helaas nog geen datum kunnen krijgen voor een hersteloperatie omdat de wond nog niet goed dicht is. Er zat wat wild vlees wat hij verwijderd heeft.

Ook gehad over het mischien willen wisselen van prothese.

Hij vertelde mij dat er een grote kans is dat er geen 525 uhp in past , helemaal niet na deze infectie.

Mocht het wel passen is het verschil minimaal, ik kan dan rekenen op een halve cupmaat meer. Mocht ik ze groter willen moet er minimaal 600 in en dat gaat gewoon niet passen. Dat zou pas kunnen na 2 jaar. En dat ga ik dus niet doen.

Over de kosten kon hij mij verder niets vertellen als ik wissel omdat zijn consulente dat normaal afhandelt. Maar voor een half cupmaatje meer wat waarschijnlijk niet eens past neem ik dat risico dus niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. dan heb je tenminste duidelijkheid!

Wel balen van de ene kant, maar goed, het is altijd beter om voor zekerheid te gaan. Je ene borst is nu al super hersteld, en dan is het misschien ook wel fijn dat alleen die andere nog hoeft....

Wel ergens balen he.. dat ze niet net ietsje groter kunnen :P Maar ach.. weet je.. Ook dan zijn ze waarschijnlijk weer te klein ;) hihi

Rustig aan herstellen! En een datum is zo gepland als je wond in orde is ;) Lastig, dat geduld hebben.... Maar! Het is wel goed om het pas te doen als je goed hersteld bent. Dan is de kans op complicaties weer minimaal :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar was hij ook heel duidelijk in. Ik moet minimaal 3 maanden rekenen vanaf het moment dat het dicht is. Het kwam er ook een beetje op neer dat hij mijn rechterborst gewoon supermooi vind en wil me voor nog een teleurstelling behoeden.

Waarschijnlijk zou dan de 470uhp erin gaan en hij zei dat ik dat verschil echt niet ga zien, dus zonde.

600 a 700 kan pas over 2 jaar als me huid goed opgerekt is. Wisselen na 4 maanden is echt niet slim zei hij.

Ook vroeg ik of mijn borsten dan niet naar buiten gaan staan als ik hp 600cc ga nemen over een aantal jaar, daarop zei hij dat ik dat Zowiezo ga krijgen hoe groter ik ga, omdat ik een slank postuur heb. Het gewilde spleetje is zeer moeilijk te creëren als je zo slank bent.

Dus niet helemaal de antwoorden die ik wou , maar ergens toch wel blij dat hij zo eerlijk is. Scheelt me een flinke smak geld en zeer veel risico's ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Ik heb besloten het forum tijdelijk te verwijderen.

Helaas gisteren weer een teleurstelling te horen gekregen. Ik moet nog langer wachten op mijn hersteloperatie.. Begrijpelijk maar wel heel kut.

Hoe meer ik hier verslagen en foto's kijk des te meer ik er mee bezig ben.. Op dit moment is dat gewoon niet goed voor mij..

Af en toe lees ik nog wel mee met jullie hoor :)

Zodra ik een datum heb (deze krijg ik denk pas einde vh jaar) dan zal ik weer actief deelnemen. Tot die tijd moet ik het leren te accepteren en mij meer richten op mijn gewone leventje.

Thnx voor alles lieve meiden! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.