Ga naar inhoud

Nieuw lid en een beetje onwennig


Voymvc

Aanbevolen berichten

Hoy allemaal, blijkbaar was dit toch niet zo een goed idee om via deze weg eerlijke verhalen tegen te komen, jammer want mijn bedoelingen waren echt niet slecht.

Ik apprecieer jullie gedachtengang volledig en leg mij daar met alle begrip bij neer.Ik volg verder best de raad van best boobie op en doe mijn research wel via bibliotheken en Universitaire instellingen of via eventuele vragenlijsten op te stellen en uit te delen op afdelingen plastische chirurgie.

Toch bedankt voor jullie eerlijke reacties en nogmaals mijn excuses voor het in discrediet brengen van sommige dames op dit forum.

;-)

:35:

Het is nou eenmaal zo dat er gluiperds zijn, die zich aanmelden en zich verlekkeren aan onze borsten ;)

Helaas kunnen wij zelf niet goed filteren wat oprecht is en wat niet, vandaar de reacties :)

Succes met je scriptie :)

De bevindingen in een bibliotheek en in onderzoeksliteratuur zullen ook minder gekleurd zijn, dan onze reacties op jouw bericht :)

Ervaringen kun je hier echter ook lezen zonder profiel :P

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Hij laat nog wel ff een 'fijne' reactie achter bij een foto mbt zijn onderzoek denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad dat heeft hij gedaan Leonie....Bah!!! Een man hoort hier niet te zijn...sorry. En dames!! Zorg ervoor dat jullie mappen prive staan!! De foto's kunnen allemaal gecopieerd worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groetjes terug Nico :blink::45:

Heeft hij op je foto gereageerd leigh ann??

Ja en ik wist helemaal niet dat er een 'topic' was waar hij zich als een man had voorgesteld dus dacht gwn dat het een vrouw was. Maar toen Leonie zei van "zet je foto's op privé" kwam ik er achter wat er allemaal aan de hand was. Hij zei iets van: wauw helemaal af van kop tot teen! :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijken jullie mannen eigenlijk niet mee, of keken jullie mannen niet mee, toen jullie op zoek waren naar de juiste maat borsten?

Het is internet hè ;)

Iedereen kan alles zien.

Heb er zelf ook eigenlijk geen problemen mee.. Of is dat gek? Zolang ze kijken met hun ogen en me verder niet kennen, alleen maar een stel borsten zien?

Daarom zet ik bewust mijn kop er niet op.

Maar goed, hij heeft een ban. Volgens mij kan Vic dan ook geen foto's meer zien. Alle andere mannen die zich voordoen als vrouw, uiteraard wel :P

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en ik wist helemaal niet dat er een 'topic' was waar hij zich als een man had voorgesteld dus dacht gwn dat het een vrouw was. Maar toen Leonie zei van "zet je foto's op privé" kwam ik er achter wat er allemaal aan de hand was. Hij zei iets van: wauw helemaal af van kop tot teen! :/

Ieuw! Wat een lul zeg, als het echt om zn studie ging had hij wel vragen gesteld, blèh......

Mannen zijn raar....zou die nikita ook een man zijn geweest...die was me een partij idioot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk zijn er genoeg mannen hier, ben al genoeg henk's en gerrit's tegenkomen die geen enkel bericht plaatsen maar wel bijna elke dag actief zijn, eentje zelfs al sinds 2012 zag ik!!

Ook al zouden ze alleen m'n tieten zien, vind ik het nog geen fijn idee nee, maar als je alles privé zet kunnen ze toch echt niks meer zien??

Ja mijn man laat ik soms ook wel wat zien hoor , maar dat is ff kijken, 'Oja mooi' of ' lelijk' of sjezus wat groot' haha maar niet zoals een kerel die een pleziertje beleefd aan de foto's hier... Wat een sneu idee eigenlijk ook..

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn ogen? Die mannen zijn ziek! ik vind ze vies!

En mijn foto;s? Alleen voor vriendinnen. Dus hij kon ze toch al niet zien.

Maar wat ik hem wel moet nageven? Hij heeft zich wel voorgesteld, en als man, en de uitleg. Al had ik daar wat rare gedachte's bij, Maar er zijn er heel veel die ik niet vertrouw, of het nu een vrouwen naam is of niet.

Ik let dan ook heel veel op de namen die niks zeggen en wel steeds online zijn.

Ik heb ook ooit eens jaren een forum gehad dus ik weet wel hoe het werkt. Maar ik hou niet van dat stiekeme gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zit er ook niet op te wachten dat ze een pleziertje beleven aan mijn borsten hoor :45:

Daarom heb ik mijn foto's ook privé staan :)

Sja... En als we iedereen moeten bannen die een mannelijke naam heeft en geen berichten plaatst, daar kunnen we natuurlijk niet aan beginnen ;) ik ken een meisje die heet Jan. Kan die meid ook niks aan doen, die naam kreeg ze van haar ouders :) dus op naam filteren is heel moeilijk :)

Als je alles privé zet, dan kunnen ze niks zien :)

Ik bedoel ook niet verkeerd wat ik schrijf, maar we kennen wel allemaal de gevaren van internet.... Die gelden hier ook, net zo goed als op Twitter, facebook en wat is er nog meer...

Net zoals je op facebook kijkt wie je wel en niet toevoegt, welke openbaarheid je aan je berichten en foto's geeft, zo moet je dat hier ook doen.

Dus dames, zet je instellingen goed, dan is er niks aan de hand ;)

Xx. BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best freaky

ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan dat er zich idd ook mannen kunnen aanmelden hier, beetje naïef i know!

Ging er vanuit dat dit een meidenforum was, ma idd iedereen kan zich aanmelden...

heb zelf ook maar even de vriendenverzoeken aangepast, foto's heb ik nog niet gezien ik nog in consultenfase zit :)

Tg dat zo ver is zal ik de prive instellingen wel zoeken en vinden hopelijk :)

Maar het is inderdaad zoals bij facebook ed maar persoonlijk moet ik zeggen dat ik wel handig vind als er meiden hun situaties hebben staan,

gezien ik zelf nog naar de juiste pc op zoek ben en dus zoek op naam vn de pc is het wel leuk om de resultaten te zien en dit mee te nemen in mijn keuze. En je kan moeilijk iedereen ineens een verzoek sturen he, ofja ik doe dit toch niet.

En lijk best boobie zegt vraag ik mijn vriend soms ook, die zijn wel mooi eh of zo zou ik ze ook willen of deze zijn van bij die pc.

Ma dit is idd anders dan vieze gluurders!

Dus zeer zeker respect voor jullie keuzes om alles prive te zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja je ontkomt er helaas niet aan dat er hier accounts worden aangemaakt door mannen. Die zich vaak natuurlijk voordoen als vrouw.

Het is inderdaad heel verstandig je foto's prive te zetten en het is ook niet erg om niet meteen alle vriendschapsverzoeken goed te keuren. Ik krijg zelf heel veel verzoeken en als ik iedereen maar meteen zou accepteren dan kan ik mijn foto's net zo goed openbaar zetten natuurlijk ;)

We proberen als moderators natuurlijk zoveel mogelijk dit soort accounts in de gaten te houden en als iemand bijvoorbeeld vreemde reacties of pb's krijgt meld het dan aan ons zodat we dit kunnen bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, oh ja.. Heb gisteren het topic bijgewerk over hoe je je foto's prive zet. Zal die link naar dat topic hier even plakken voor de geinteresseerden :)

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij-en-fotos-prive-zetten/

Zorg dat je instellingen goed staan voor het accepteren van vriendjes he. Je kunt het zo instellen dat je niet automatisch vrienden wordt met iedereen die je een vriendschapsverzoek stuurt.

Klik op je naam rechtsboven --> Mijn instellingen --> Dan staat er onder elkaar:

Foto

Tijdzone

Reacties en bezoekers

En daaronder staat:

Vrienden: Je kunt hier aanvinken: Leden eerst goedkeuren voor ze toegevoegd worden als vriend

Als je dit doet, dan krijg je een melding te staan naast het envelopje rechtsboven. Klik je daarop, dan zie je wie je een vriendschapsverzoek stuurt. Je kunt dan eerst zijn/haar profiel bekijken om te zen wie het is, en of diegene veel berichten heeft en evt zelf foto's of misschien nog in de orienterende fase zit.

Dan kun je zelf bepalen of je het vriendschapsverzoek goedkeurd :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.