Ga naar inhoud

Nieuw lid en een beetje onwennig


Voymvc

Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Gedaan, bepaalde meiden verwijderd, die al heel lang niet zijn geweest en/of amper berichten hebben.

Ik zag nog wel een paar namen staan, zoals bb, Barb en oh ja ene Caro?? Ohh en Nonky? Kennen jullie ze? Die laat ik wel staan. Die hebben redelijk wat berichten wel. :45::45:

Caro 66 ? nooit van gehoord ! Vast een vent :154: :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Nou, nee dank je hoor Jennifer :84: . Tenzij hij ook eens in de playgirl (heb je zoiets ook?) heeft gestaan!!!

Jahzeker bestaat dat! hahaha

Willen we dat echt zien Jen???? :45::45::45:

Wie weet?! Miss is het wel een Don Guan in disguise! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hadden we laatst een vrijgezellenfeestje, waar ook een stripper geregeld was...Ik vond het wel leuk....Maar ik merkte dat de dames die wat minder "aantrekkelijke" mannen hebben, helemaal los leken te gaan....

Ik weet niet wat dat is..Ik vind mijn eigen man reuze sexy en aantrekkelijk en hij is écht géwéldig in bed...Misschien was het voor mij daarom niet reuze "turn-on" als voor sommige anderen.

Dus Vic moet wel enorm aantrekkelijk zijn, wil ik daar iets meer van zien :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik ben net zo!! Mijn boeit het echt allemaal niet hoor.

Ik kijk ook naar mijn eigen hubbie.. Mijn eigen beertje. En ik heb daar meer dan genoeg aan idd.

Maar wat je zegt over dames en hun hubbies en helemaal uit hun dak gaan? Dat is zeker vaak zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik ben net zo!! Mijn boeit het echt allemaal niet hoor.

Ik kijk ook naar mijn eigen hubbie.. Mijn eigen beertje. En ik heb daar meer dan genoeg aan idd.

Maar wat je zegt over dames en hun hubbies en helemaal uit hun dak gaan? Dat is zeker vaak zo.

Wahh.. ik net zo hoor ! mijn man is voor mij lekker en een echte knuffelbeer , heerlijk toch .

Mijn vriendin is ook een keer naar z'n optreden geweest met een stripper , ze kreeg zijn slip

in haar gezicht gewreven , de volgende dag had ze een ontstoken oog !! blahhh.... :134:

Echt goor .. Ik hou het wel lekker bij mij eigen vent . :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wahh.. ik net zo hoor ! mijn man is voor mij lekker en een echte knuffelbeer , heerlijk toch .

Mijn vriendin is ook een keer naar z'n optreden geweest met een stripper , ze kreeg zijn slip

in haar gezicht gewreven , de volgende dag had ze een ontstoken oog !! blahhh.... :134:

Echt goor .. Ik hou het wel lekker bij mij eigen vent . :136:

:blink: :blink: :blink:

GADVERDAMME!!!!

wat had die vent aan Zijn lul dan!!!????

Groetjes Dennis :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoy allemaal, blijkbaar was dit toch niet zo een goed idee om via deze weg eerlijke verhalen tegen te komen, jammer want mijn bedoelingen waren echt niet slecht.

Ik apprecieer jullie gedachtengang volledig en leg mij daar met alle begrip bij neer.Ik volg verder best de raad van best boobie op en doe mijn research wel via bibliotheken en Universitaire instellingen of via eventuele vragenlijsten op te stellen en uit te delen op afdelingen plastische chirurgie.

Toch bedankt voor jullie eerlijke reacties en nogmaals mijn excuses voor het in discrediet brengen van sommige dames op dit forum.

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.