Ga naar inhoud

Sport bh te koop: Lipoelastic PI Extra New - Maat L


vievie

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik heb een witte lipoelastic bh maat L liggen, deze heb ik aan gehad na mijn operatie, maar is nu echt te groot. Ik heb nu een M besteld, vandaar doe ik deze weg. Voor 15 euro mag iemand hem overnemen. Dus bij interesse graag een pb.

Liefs, V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 75D in de fila sportbh maar die zit heel strak, ik heb een dikke striem in een borst en een wond en jeuk bij de naden in de zij. Zou de L dan goed zijn? Dan zou ik hem wel willen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik denk ik

Ik moest een 75 E/F kopen.

En ga 800 cc krijgen

Zal hij dan passen?

Ik zoek er namelijk 2.

Ik begrijp goed dat bij deze de sluiting voor zit toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hebvandaag de tri action gepast maar daar heb ik zeker een 80 van nodig.

Ik wacht dr. Nio ff af. Ander ben ik bang dat ik 2 miskopen heb :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een omvang van 78, precies op de grens van een M en een L dus. Ik twijfel welke ik moet nemen! Omvang van na de BV weet ik nu nog niet natuurlijk. Nu is het niet veel haha. Zwel je na de operatie erg op? Ik zat ook al te denken 2 maten te kopen, een L en een M. Wel interesse dan, mocht Moeder hem niet nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde suus, ook ik heb een omvang van 78. Op advies van andere meiden hier op het forum heb ik een L genomen. En dat was maar goed ook want na mijn operatie had ik een omvang van 82. Ik was flink opgezwollen dus. Na 2 weken werd deze wel wat te groot en heb ik een M bij besteld. Deze zit voor nu perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.