Guest Shaatje Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Hoi allemaal,Op 3 mei a.s. staat mijn BV gepland bij de Bergmankliniek.Natuurlijk bekijk ik veel foto's van vrouwen die mij voor gegaan zijn.Van nature ben ik een behoorlijke piekeraar en ook nu slaat de twijfel toe.Op veel afbeeldingen zie ik vrij 'hoge' borsten.Borsten die op een onnatuurlijke manier gevuld zijn aan de bovenkant, bijna tot aan het sleutelbeen.Heeft iemand een idee wat de oorzaak daarvan is en hoe het te voorkomen is?Misschien zakt het ook wel maar ik denk dat ik mij heel ongelukkig zal voelen als het mij zou overkomen.Graag jullie reactie,Groetjes Shaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 hoi shaatjeik zie het niet zoals jij. de eerste weken na een bv misschien wel, maar na een tijdje zakken de protheses goed in de 'oude' vorm van de borst.ik weet niet of jij enige borstvorming hebt? heb je je pc evt. foto's laten zien van wat jij mooi vindt en wat niet? dat maakt dit onderwerp ook bespreekbaar en duidelijk aan de pc van wat je in ieder geval niet wilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Net na de bv staan die borsten gewoon ook heel hoog .Die protheses 'dalen in' gedurende de eerste 6 weken redelijk snel maar daarna , tot 1 jaar PO blijven die borsten (lichtjes) van vorm veranderen door de siliconengel die zich gaat vormen en - uiteraard - de zwaartekracht .Het 'probleem' met de foto's is eigelijk ook dat de meesten na 6 weken hier 'afhaken' en je zodoende geen foto's ziet van 'genezen' borsten .Ik stuur je even mijn ww van mijn album pb : daar staan ook foto's op in profiel getrokken van 1 dag PO tot 1 jaar PO : het verschil is overduidelijk .Bij protheses met hoog profiel bekom je meer 'bolling' (ronder) dan bij laag profiel . Ook wanneer ze op de spier zitten zijn ze bovenaan 'gevulder' dan wanneer tussen de spier geplaatst . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Ja B,das erg jammer he,dat vele afhaken na die 6 weken? en juist na die 6 weken tot 3 maanden worden de borsten juist mooier,natuurlijker vind ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ik vind,als ik zo rond me heen kijk,naar foto,sdat vooral bij dual plane,en achter de spier plaatsingen,erg hoog blijven de borstenik denk toch dat dat komt omdat de spier ze tegen houd,om iets te gaan hangen,dus plaatsing speelt idd een grote rol.maar klopt wat hierboven ook word gezegd,het ligt ook aan de periode,de eerste periode zitten ze idd gewoon wat hoger,erna komt er iets wat hang in,bij dual plane en achter plaatsing dan he,vind voor de spierplaatsing vaak al na 4weken al hang hebben,laat staan na een jaar,dat ziet er zekers heel anders uit,mooier vind ik zelf dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah35 Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Ik heb zelfs geen foto's genomen voor 6 weken po, omdat ik het gewoon niet mooi vond (erg hoog en bol). Nu, bijna 3 maanden PO, vind ik het wel mooi en ze "zakken" inderdaad nog steeds. Ik zal binnenkort nog eens nieuwe foto's maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 das ergens wel jammer Sarha, want dan kun je juist het verschil zo goed zien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah35 Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 das ergens wel jammer Sarha, want dan kun je juist het verschil zo goed zien... Ik weet het, maar ik had er toen echt geen zin in... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ik heb die van mij ook verwijderd,me eerste foto,s net geopereerd,vond ze afschuwelijkdus snap het wel goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ik had ook totaal geen zin om die foto's erop te zetten, vond het een verschrikking. omdat het nu niet meer zoveel uitmaakt, alles is redelijk goed gekomen, laat ik ze gewoon staan, maar trots was ik er allerminst op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Ik heb ook hoog profiel en de bolling zat de eerste weken zo'n beetje in mijn keel maar dit zakte elke week en nu 'hangen' ze precies goed. Als ze bij andere vrouwen zo blijven staan weet ik ook niet waarom, lijkt me niet mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shaatje Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Bedankt voor alle reacties.Die stellen mij wel gerust.Ik had mijn gesprek met dr. de Blecourt.We hebben het niet gehad over de plaatsing. Ik weet dus niet of hij ze bij mij voor, achter of dual plane wil plaatsen...Misschien is het handig als ik daar nog even over bel, toch?Groetjes Shaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 De meeste vrouwen willen dat idd weten. Ik wou het niet.. Toen ik wakker werd uit de narcose wist ik pas hoeveel cc ik had, hoe ze geplaatst waren, welk merk etc. Als jij het wil weten zou ik bellen. Persoonlijk had ik er geen behoefte aan, maar dat was omdat ik op dat moment toch geen idee had hoegroot siliconen met cc's waren en hij weet wat mij het beste zou staan. Zaken voor de PC vond ik Het zei me allemaal zo weinig.. Maargoed, het is altijd handig om te weten wat je in je lijf krijgt, dus een belletje kan geen kwaad toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 soms is voorkennis idd alleen maar verlammend en verwarrend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts