ilonas boobs Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 Beste dames, Ik heb vandaag in de out-let een sport bh gekocht. Ik zo blij met mijn E dat ik niet na de omtrek heb gekeken .Dus die past niet. pfff echt ik weer. Ik wil er graag 7,50 € voor hebben. (kan ik daar weer een andere voor kopen) zie bon heb ik ook betaald vandaag! wie maakt mij blij en koopt hem over! normaal 29,95 nu voor 7,50€ hij is niet de allermooiste maar wel een goede heb er al 2 van dit merk. eentje voor de nacht en eentje voor de dag! witte met gele rits Pm mij maar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilonas boobs Posted September 17, 2014 Author Share Posted September 17, 2014 Beste dames, Ik heb vandaag in de out-let een sport bh gekocht. Ik zo blij met mijn E dat ik niet na de omtrek heb gekeken .Dus die past niet. pfff echt ik weer. Ik wil er graag 7,50 € voor hebben. (kan ik daar weer een andere voor kopen) zie bon heb ik ook betaald vandaag! wie maakt mij blij en koopt hem over! normaal 29,95 nu voor 7,50€ hij is niet de allermooiste maar wel een goede heb er al 2 van dit merk. eentje voor de nacht en eentje voor de dag! Pm mijn maar! ben bijlage vergeten grr hoe doe ik dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilonas boobs Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 verkocht! hoe verwijder ik dit tropic?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Topic kan niet worden verwijderd Zet er wel een slotje op voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.