Jump to content

Dr Kappel geweest en toch twijfels

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Laura en ben 23 jaar oud. Heb een zoontje van 1,5 jaar en had altijd een B-cup en na de zwangerschap nog steeds

alleen een beetje slapper. Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste consult bij ACCZ. Soms twijfel ik of ik niet

moet wachten met een bv omdat ik nog wel graag een kindje wil en mijn borsten missschien dan weer slapper worden..

Ik hoop dat ik ze voor de spier kan krijgen ivm het herstel, maar ik ga natuurlijk voor de mooiste/beste manier dus als het

dual plane of achter de spier moet is ook prima. Dit zal ik volgende week wel horen! Het meest zie ik wel op tegen de narcose

dit lijkt me eng. Heb een keer gelezen dat iemand allergisch bleek te zijn voor iets wat in de narcose zit.

Als ik de bv laat doen bij ACCZ hoop ik deze in Juli te kunnen doen maar is dit wel handig? Dan ziet meteen iedereen dat je

een borstvergroting hebt laten doen omdat je maar een dun hempje of shirtje aan doet. Maar eigenlijk kan ik niet anders omdat

ik alleen in de zomer 3 weken vrij kan nemen.

Ben erg blij met dit forum! Heb al heel veel gelezen en ben een stuk wijzer geworden over alles!

Hoi

Welkom op het forum.

Je weet er al veel van, al eerder op consult geweest? :)

Of meteen de keuze voor ACCZ gemaakt? Ga je nog op andere consulten, of ben je zeker van je zaak? :) Veel meiden gaan namelijk nog op andere consulten, zodat je wat meer kunt vergelijken, maar misschien ben jij al wel ergens anders geweest.

xx BB

• 1 year later...

Ik heb gister een consult gehad bij dr. Kappel omdat ik graag de hydrogel protheses wil.. En ik wil ze heel graag voor de spier en dit kan gelukkig.. Ik wil ongeveer 300cc ik denk nog iets minder.. Wil ze namelijk niet zo groot! Grote C/kleine D is genoeg ;)

Nu is er 1 ding wat me tegenhoudt; de narcose!!! Ik ben zooo bang dat ik doodga haha. Je zou maar net die ene van 100.000 zijn die allergisch is voor narcose.

Ik zou begin augustus geopereerd kunnen worden of met kerst, dat ligt aan mezelf. Liever begin augustus natuurlijk want dan heb ik 2,5 weken vakantie.. Maar met kerst kun je dikke kleren aan en valt het minder op. (Sportbh enz)

En nog iets wat me opviel..: ze zei dat ik na de operatie alles gelijk weer mag, als het maar geen pijn doet! Andere artsen zeggen dat je je armen niet omhoog mag doen maar dr. Kappel zei dar dat niet uitmaakt.. Heel vreemd dat daar zoveel verschil in zit toch?!

En is er iemand die dit leest met plaatsing voor de spier? Valt het herstel echt zo mee? Kun je na een paar dagen gewoon weer alles doen? :)

Heel herkenbaar van die narcose!

Ik had zelf nog nooit een operatie gehad en was dus ook nog nooit onder narcose geweest. Ik was ook bang dat ik niet meer wakker zou worden. ook was ik bang voor het gevoel dat ik evt zou krijgen bij het gaan slapen. Was bang dat het zou voelen als flauwvallen, maar dit is helemaal niet zo. Je bent echt gewoon ineens is slaap. Dat is gebeurd voor je er erg in heb. Ik werd echt heerlijk wakker! Je heb echt gewoon even lekker geslapen. Het viel me dus alles mee en ik zal bij een evt volgend narcose ook geen angst meer hebben. Gewoon over je heen laten komen, want het komt echt allemaal goed.

Dat iedere arts zijn eigen adviezen geeft dat klopt, maar hoe dat zo allemaal zit durf ik niet te zeggen. Volg altijd het advies van je eigen pc op. Ik mocht ook mijn armen niet boven schouderniveau tillen.

Ik heb mijn protheses voor de spier zitten. Die eerste paar dagen vond ik wel pittig en vooral het slapen en het omhoog komen, maar na een paar dagen ging het heel snel goed en ging het met sprongen vooruit.

Ik heb wel echt de tijd genomen om te herstellen. Ik ben na 4 weken ook pas weer gaan werken. Ik deed thuis wel wat dingetjes op een rustig tempo. Geen stofzuigen of dweilen. Herstellen doe je maar 1 keer en daar wilde ik geen risico mee nemen.

narcose is heerlijk.. aan leuke dingen denken en je valt heerlijk in slaap en voor je het weet is het voorbij!

dat je alles weer mag vind ik apart ja, maar misschien is met de hydrogel het herstel wel anders, heb ook ooit gelezen dat t kapsel zich daarbij sneller aanmaakt!

ik heb nu de 2e x voor de spier geplaatst, er valt echt niks over te zeggen met mn eerste bv heb ik erg vervelende pijn gehad en kon ik weken niks.. bij mijn 2e bv voelde ik me na 2dagen al net zo goed als de 1e x na 4weken! totaal geen pijn gehad en ik stond na een week al lekker in de kroeg de 2e voetbal wedstrijd te kijken.. ik merk nu dat ik ook veel sneller herstel als de 1e x..

maar t is per persoon zo verschillend dat je het echt moet ervaren! de meeste vinden ee voor de spier plaatsing erg meevallen..

denk dat ik de 1e x gewoon pech heb gehad.. en toen heeft hij ook echt moeten proppen omdat het maar net paste dat scheelt misschien ook!

succes ermee!! :)

Halloo!

Ik wordt morgen geopereerd door dr Kappel met de monobloc hydrogel! Waarschijnlijk ook 295 cc,l! Wat grappig ( 300 cc bestaat trouwens niet bij hydrogel). Bij mij gaat ze kijken tijdens de operatie wat het mooiste is, ik krijg sowieso wel voor de spier ook.

Ik ben ook beetje zenuwachtig, maar het zal vast goed komen. Ik reageer ook niet op plaatselijke verdovingen nouja geen allergische reacties dus zal wel goed zijn!

Kan alleen nu niet slapen! Zenuwachtig! haha Ga me zo nog volproppen want ze wil liever niet dat ik nog eet na 00.00 en de operatie is pas 12.45 :o Officieel is het 6 uur van te voren niks eten, maar zij heb het liever langer van te voren niet!

Ik zou de narcose je niet laten tegenhouden, kans op een auto ongeluk de weg erheen is nog groter haha!

Succes!

Bedankt voor jullie reacties!!! Stelt me wel een beetje gerust. Ik moet gewoon een datum plannen en er voor gaan! Ik heb al eens een ruggenprik gehad daar kon ik ook tegen dus ik hoop dat de narcose dan ook goed gaat.

Dr. Kappel zei dat het herstel makkelijker gaat omdat er maar een heel dun kapsel laagje om heen komt. Maar de meeste artsen zeggen armen 4 weken niet in de lucht dus dat hou ik maar aan dan.. Voor de zekerheid. Ik heb 2,5 weken vakantie ik hoop dat dat genoeg is. En 300cc is er inderdaad niet bij monobloc. Ik krijg 295 links en 275 rechts als het goed is!

Ben benieuwd hoe het bij BoooBBS is gegaan vandaag?! :)

• 4 weeks later...

Hai hai,

Had dit niet meer bekeken! Maar het gaat goed hoor haha inmiddels bijna 4 weken PO volgende week woensdag. Heb geen pijn meer ofzo, alleen 's ochtends na t slapen als ik op sta even vijf seconden beetje gevoel nog ( zwaartekracht).

Ze zijn al super zacht, iedereen wilde er aan voelen, reacties: 'Huh je ziet het helemaal niet dat ze nep zijn', 'huh je voelt het helemaal niet'

Ik heb uiteindelijk 295 en 305 cc gekregen. Dus mijn grootte is wat je ongeveer kan verwachtten dan, ligt wel aan de voorsituatie natuurlijk!

Ik wil ze alleen zelf wat ronder van vorm, maar dat ga ik waarschijnlijk in december laten doen met lipofilling ( ligt aan mijn voorsituatie > staat ergens een foto in gallerij)

Heb je al een datum inmiddels?

Groetjes

xx

• 1 month later...

Hoii allemaal,

Op 14 juli ben ik op consult geweest bij dr Kappel omdat ik alleen maar hydrogel protheses wil.. Ik heb hier zoveelste goede verhalen gelezen over dr Kappel en was 100 procent overtuigd dat ik door haar geopereerd wilde worden.. Maar toen ik eenmaal op consult was geweest bij haar begon ik toch te twijfelen. Ze was zo makkelijk over alles.. Het herstel bijvoorbeeld: je mag alles eigenlijk gewoon weer doen na de operatie! Heel fijn natuurlijk, alleen zeggen andere artsen dat je bijv. Je armen niet om hoog mag doen! Nou is het wel zo dat voor de spier makkelijker herstel is en dat de hydrogel protheses maar een dun vliesje om zich heen krijgen en geen dik kapsel zegt mevr Kappel.. Dus dat zou dan nog kunnen. Maar dan het volgende wat me niet lekker zit; ze zegt ga thuis maar met zakjes water passen hoeveel cc je wilt?! Bij andere artsen wordt alles opgemeten en krijg je een sportbh met verschillende maten erin.. Ik weet wel wat ik ongeveer wil maar toch vind ik het vreemd!

Nu zit ik wel te twijfelen om op consult te gaan bij dr Nio in net slaz.. Scheelt ook nog 500 euro trouwens! Alleen daar heb je perse een verwijsbrief nodig en ik ga Echt niet naar m'n huisarts.. Ik heb de assistente gebeld of dat ook telefonisch kon maar die begon al zo dom te lachen dat de huisarts toch echt even de situatie moet bekijken!

Nou een heel verhaal.. Ik weet niet wat ik nou moet doen :(

Gewoon bij de huisarts langs gaan, lekker boeiend wat zo'n stomme assistente er van vindt. Ik denk dat het verstandig is als je nog eens bij een andere arts langs gaat, ik geloof dat dr. Selms in het SLAZ ook hydrogel doet.

Succes meid, laat je niet kennen ;)

Mag ik vragen wat het in het slaz kost? Ik kan het nergens vinden. Mn voorkeur gaat ook uit naar hydrogel. Als je geen goed gevoel hebt zou ik mooi bij het slaz nog een consult doen. Nooit verkeerd om ook ergens anders heen te gaan. Beetje vreemd idd dat ze zei ga thuis maar passen... raar. Wat een domme assistente! Gewoon weer bellen, afspraak maken en die verwijsbrief moeten ze je gewoon geven hoor.

Het is heel verstandig om meerdere consulten te doen hoor meid en zeker als je je toch niet fijn voelt bij de pc waar je nu bent geweest.

Ik zou de huisarts gewoon even bellen hoor. Is 2 tellen werk en inderdaad maling hebben aan wat iemand evt zou denken :D

Waarom heb je trouwens een verwijsbrief nodig? Volgens mij is bijna iedereen zonder verwijsbrief bij Nio geweest? Of ik vergis me dat kan natuurlijk ook ;)

Een verwijsbrief van de huisart is nu sinds dit jaar verplicht bij Nio
Je huisarts schrijft een briefje en that's it! hij zal je hooguit vragen waarom maar zal je niet proberen tegen te houden (denk ik) die van mij deed het iig niet

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.