Ga naar inhoud

Boven of onder de borstspier ?!


tess27

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik heb onlangs na veel nadenken besloten om toch een borstvergroting te doen.

Normaal ging ik lipofilling doen ( je eigen vet injecteren ) maar dat vergroot maar één cup en alles is beter dan mijne kleine cup nu

maar ik denk toch dat ik gelukkiger ga zijn met zeker 2 cups groter in de plaats van eentje!

Ik wou eigenlijk lipofilling doen omdat dit minder pijn doet dan een borstvergroting en ik heb echt heel erg veel schrik van de pijn!

Ik weet dat ik hier geen rekening mee mag houden maar ik heb zo'n lage pijngrens en dat is het enige wat me altijd al tegenhield om een borstvergroting te doen...

Maar ik ben echt niet gelukkig met mijn kleine borsten dus ik wil er gewoon voor gaan!

Ik lees heel verschillende dingen over de pijn dus nu weet ik niet wat het meeste pijn doet en het minst snel herstelt?

De chirurg zegt dat ik zowel boven als de onder de borstspier kan doen.. Dus nu weet ik ook niet wat het beste is!

Ook zijn mijn borsten druppelvormig dus ze raden mij de anatomische aan maar ik wil misschien toch liever rond nemen..

Iemand die ook al ronde heeft gepakt ondanks druppelvormig werd aangeraden?

Ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen want ik weet het echt niet en ik wil echt zo weinig mogelijk pijn ook al is het mijn eigen keuze ! :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je boven de spier kan zou ik dat doen!

Ik had anatomische en nu ronde..

Vind rond mooier en al helemaal als je van nature al een beetje druppel vorm hebt!

Ik zou ff meerdere consulten plannen dan kijken waar je voorkeur naar uit gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je boven de spier kan zou ik dat doen!

Ik had anatomische en nu ronde..

Vind rond mooier en al helemaal als je van nature al een beetje druppel vorm hebt!

Ik zou ff meerdere consulten plannen dan kijken waar je voorkeur naar uit gaat!

Dus boven de spier doet al een beetje minder pijn dan? En ja ik heb schrik ben ondertussen al op 2 consultaties geweest en ze zeggen al allebei iets anders, echt moeilijk en het kost altijd geld die consultaties ! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Frans van straten is consult volgens mij gratis en bij aesthetic beauty clinics ook..

Boven de spier schijnt minder pijnlijk te zijn.

Ik heb bij mijn eerste bv vorig jaar erg vervelende pijn gehad en kon niks.. bij mijn 2e bv nergens last van gehad!

Is niks van te zeggen hoe je je voelt bij iedereen verschillend maar meer dan waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker geen anatomische nemen als je vanzelf al een druppelvorm hebt van borsten!
Ook met ronde zul je dan automatisch nog een druppelvorm hebben hoor... ikzelf had een kleine B druppelvorm en nu met ronde 450cc achter de spier heb ik nog steeds die druppelvorm erin en zeker geen ronde fake boobies hoor!

Verder kan ik je niet helpen ivm de pijn.. heb ze achter de spier en de pijn is enorm goed meegevallen... Maar mijn arts gebruikt een nieuwe speciale techniek (operatie duurt wel 2 x zo lang) waardoor de pijn achteraf echt goed meevalt... Maar vraag is altijd of dat echt zo is, ofdat ik gewoon een hoge pijngrens heb?? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee ;) weet niet of die techniek een naam heeft ofzo, maar op consult vertelt hij er alles wel over dusja... operatie is ook minimaal 2u hierdoor (bij mij zelfs iets langer dacht ik) aangezien elk vaatje apart doorgebrand word of dergelijke... Mijn arts heeft ook een studie daarover gevolgd en blijkt toch voor minder pijn achteraf te zorgen... moet zeggen, bij mij heeft het gewerkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee ;) weet niet of die techniek een naam heeft ofzo, maar op consult vertelt hij er alles wel over dusja... operatie is ook minimaal 2u hierdoor (bij mij zelfs iets langer dacht ik) aangezien elk vaatje apart doorgebrand word of dergelijke... Mijn arts heeft ook een studie daarover gevolgd en blijkt toch voor minder pijn achteraf te zorgen... moet zeggen, bij mij heeft het gewerkt!

En welke arts is dat en hoeveel heb je betaald als ik dat mag vragen?

Ik ben namelijk ook van Antwerpen en heb ook een kleine B, druppelvormig dus als jij er al tevreden van bent is het zeker wel een goede chirurg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Frans van straten is consult volgens mij gratis en bij aesthetic beauty clinics ook..

Boven de spier schijnt minder pijnlijk te zijn.

Ik heb bij mijn eerste bv vorig jaar erg vervelende pijn gehad en kon niks.. bij mijn 2e bv nergens last van gehad!

Is niks van te zeggen hoe je je voelt bij iedereen verschillend maar meer dan waard!

en heb je hydrogel of siliconen?

Daartussen twijfel ik ook nog erg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als je de keus hebt voor voor de spier gaan.

En idd ronde protheses als je al een beetje druppelvormige borsten van jezelf hebt.

Pijn vrij kan niemand je garanderen.

maar voor de spier schijnt zoiezo een stuk minder pijnlijk te zijn.

Ook krijg je van de kliniek altijd wel wat pijnstillers mee.

Ik moet zeggen dat ik het best goed te doen vond.

En de eerste 3 dagen zijn het "ergst"..maar wat is erg..ik wilde het al zo lang zo graag dat die 3 dagen wat meer pijn echt niks waren

overigens goeie arts gehad.. dr rafaat karim kliniek Amstelveen prijs 2600,-

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn zal voor iedereen net even anders zijn natuurlijk, maar over het algemeen zeggen ze dat achter de spier pijnlijker is. Eigenlijk ook wel logisch natuurlijk. Ik heb zelf ook voor de spier en ben hier erg tevreden mee. Als je de mogelijkheid heb om dat te doen dan zou ik zeker voor deze optie gaan. De eerste dagen waren even pittig vond ik zelf en dan met name de nachten, maar het ging al snel beter. Persoonlijk vind ik ronde protheses vaak mooier en ook heel natuurlijk.

Zoals je al gemerkt heb kun je van verschillende pc's verschillende adviezen krijgen. Iedere pc heeft zijn eigen voorkeur van plaatsing en heeft daar zijn eigen ideeen hierbij. Door verschillende consulten te doen kun je een goed keuze maken om naar een pc te gaan waar jij je het beste bij voelt.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel veel pijn gehad, in mn nek en schouders vooral! Omdat ik niet durfde, kon bewegen.....de pijn van de borsten is voor de spier aanzienlijk minder dan achter. Die spier van mij was echt pissed!

Het blijft altijd een persoonlijk dingetje maar over het algemeen hoor je hier dat het meevalt...erg ongemakkelijk is het in ieder geval en best een grote operatie! Niet niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.