B-Cupje Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 De nieuwste revolutie in de wereld van de plastische chirurgie is het implanteren van een stukje nekspier in de lippen. Dit zou moeten zorgen voor vollere, rimpelvrije lippen. PermanentDe nieuwe ingreep werd ontwikkeld door een Amerikaans chirurgenteam, ze testten de procedure al uit bij 25 patiënten, allemaal met succes. De behandeling kan in combinatie met een facelift gebeuren, dan heb je het voordeel dat je maar één litteken hebt. Laat je de procedure alleen uitvoeren, heb je wel een litteken in de nek. In tegenstelling tot de injectie van collageen, heeft deze behandeling een permanent resultaat, soms zijn wel meerdere procedures nodig. Daarnaast zou het gevoel en uitzicht ook natuurlijker zijn dan bij een collageeninjectie. "Er kunnen dingen misgaan bij deze ingreep, maar de kans is eerder klein", aldus cosmetisch chirurg Douglas McGeorge. bron : HLN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 wow... wat kunnen ze toch veel he?! had er nog nooit van gehoord!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ook nog nooit van gehoord,iddwat ze al niet kunnen tegenwoordig,eigenlijk sta ik er niet eens meer van te kijken.het lijkt me iets wat ik in elk geval niet snel zou overhebben,voor me lippen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jennifer_whatever Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Stukjes nekspier? Vaag! En ik vond de inwendige bh al raar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 precies,over vaag gesproken ja.... vind het nogal drastisch,je nekspier voor een portie grotere lippen,hahahaha zal wel een doel achter zitten,waarom men deze spier gekozen heeft,maar vind het nogal wat hoor,een stukje nekspier Link to comment Share on other sites More sharing options...
esterella Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 lijkt me zeer interessant, ben benieuwd naar de resultaten in ieder geval.Lippen met siliconen kunnen mooi zijn, maar naar verloop van tijd gaan ze soms erg vervormen waar door je lippen er echt lelijk er uit gaan zien net als die ene Lisa Rinna ofzoiets :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
kelsy Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 Stukjes nekspier? Vaag! En ik vond de inwendige bh al raar... inwendige BH ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meloentje Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 Huuuhhmm welke lippen? Beetje vaag nekspier in je lippen wausss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts