givemenewboobs Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Hoi allemaal, Vandaag ben ik op consult geweest bij dr. Melis in de Bloemingdael kliniek. Ik heb nu een A cup en dr. Melis heeft mij 300 cc rond dual plane aangeraden. Hij werkt met de protheses van Natrelle. Echter lees ik nu op het forum ook nog over verschillende profielen, ik kan me hier niets meer van herinneren dat hij dit me heeft verteld (of ik ben het vergeten, er kwam zoveel informatie op me af). Zou iemand me de verschillen uit kunnen leggen? Ik weet wel dat de prothese zegmaar niet helemaal 'vol' zit, dus als je hem schuin houdt, zakt de vulling ook mee naar de zijkant. Ook twijfel ik nu of 300 cc niet te weinig is, toen ik de pasprotheses aan had vond ik dat perfect, alleen nu lees ik dat het bij dual plane in het echt wat kleiner wordt.... Als laatste, voel je bij de natrelles geen deuken/rimpels zitten? Ik heb van mezelf best wel een aardig laagje weefsel zitten... Ik ga sowieso nog een extra afspraak maken om nog een keer te passen Alvast bedankt voor jullie info!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.