Ga naar inhoud

aanbevolen chirurg West- of Oostvlaanderen


jeanmi

Aanbevolen berichten

Ik ben zes maanden geleden bevallen van mijn 2e kindje. Na de bevalling zijn mijn borsten (in tegenstelling tot mijn eerste bevalling) serieus verkleind. Ik had een grote C, maar nu zit ik dichter bij een kleine B. Ook hangen ze een klein beetje door het volumeverlies. ik denk niet echt dat ik dit volume nog ga terugwinnen.

Kan iemand mij een goede chirurg in West of Oost-Vlaanderen aanbevelen. (eventueel met richtprijs).

Ik wil terug naar een mooie volle C.

alvast bedankt voor jullie advies

groetejs,

jeanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie avond

Ikzelf ga ook volgende week op consult bij de De Meyere

Ben wel blij hier te lezen dat hij rustig is en alles goed uitlegt

(Dit heb ik 2weken geleden gemist bij mijn consult bij Beaucare waar ik op 10min zeker maximum buiten Was en eigenlijk nog nix wist - wat ik jammer vond gezien ik gier toch goede verhalen had gelezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ best boobie

Heb je dan ook voor de spier?

Want op zijn site staat dat hij voornamelijk dit toepast?

Als ik hier rond lees lijkt dual plane anders voornamelijk toegepast bij de meeste...

Trend of techniek van de betreffende pc?

Als het voor de spier kan, is het het natuurlijkst.. Er hoeft dan niet een gezonde spier aangesneden te worden.. Er zijn echter pc;s die sowieso dual plane doen, of je nou genoeg eigen weefsel hebt of niet.. Dat is jammer...

Ik heb ze idd voor de spier. Had er genoeg eigen weefsel voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.