jeanmi Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Ik ben zes maanden geleden bevallen van mijn 2e kindje. Na de bevalling zijn mijn borsten (in tegenstelling tot mijn eerste bevalling) serieus verkleind. Ik had een grote C, maar nu zit ik dichter bij een kleine B. Ook hangen ze een klein beetje door het volumeverlies. ik denk niet echt dat ik dit volume nog ga terugwinnen.Kan iemand mij een goede chirurg in West of Oost-Vlaanderen aanbevelen. (eventueel met richtprijs).Ik wil terug naar een mooie volle C.alvast bedankt voor jullie adviesgroetejs,jeanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Je zou eens kunnen nadenken over dr. De Meyere. Hij zit in Sint Denijs Westrum. Zijn kliniek heet Artemedis. www.artemedis.com Ik ben zelf door hem geopereerd en ben zeer tevreden. Heel rustige pc, die goed uitlegt en weet wat hij doet xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruitje Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Goeie avondIkzelf ga ook volgende week op consult bij de De MeyereBen wel blij hier te lezen dat hij rustig is en alles goed uitlegt(Dit heb ik 2weken geleden gemist bij mijn consult bij Beaucare waar ik op 10min zeker maximum buiten Was en eigenlijk nog nix wist - wat ik jammer vond gezien ik gier toch goede verhalen had gelezen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanmi Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 bedankt voor je advies. mag ik vragen wat dit +/- kostte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Het consult kost bij hem 30 euro. Als je daarna bij hem de operatie doet, dan wordt dit bedrag in mindering gebracht op het operatiebedrag.Voor ronde prothesen betaal je 3000 euro (inclusief operatie, nazorg en kliniekbh)xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingetjeuh Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Ik ga bij dokter blondeel in het UZ in gent.Hij heeft ook een priveziekenhuis in Ninove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruitje Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 @ best boobieHeb je dan ook voor de spier?Want op zijn site staat dat hij voornamelijk dit toepast?Als ik hier rond lees lijkt dual plane anders voornamelijk toegepast bij de meeste...Trend of techniek van de betreffende pc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sens Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Ik raad je ook dr demeyere aan...ben maandag Door hem geopereerd en heel tevreden Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 @ best boobie Heb je dan ook voor de spier? Want op zijn site staat dat hij voornamelijk dit toepast? Als ik hier rond lees lijkt dual plane anders voornamelijk toegepast bij de meeste... Trend of techniek van de betreffende pc? Als het voor de spier kan, is het het natuurlijkst.. Er hoeft dan niet een gezonde spier aangesneden te worden.. Er zijn echter pc;s die sowieso dual plane doen, of je nou genoeg eigen weefsel hebt of niet.. Dat is jammer... Ik heb ze idd voor de spier. Had er genoeg eigen weefsel voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victoria1105 Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Hey Jeanmi,Dokter Canneyt is ook zeer gekend, maar niet goedkoop.Grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.