Ga naar inhoud

silicone allergie


Aanbevolen berichten

Hmm geen idee eigenlijk.. Je kunt ook contact opnemen met, http://www.drkappel.nl/nl/

Ik heb ook contact met hun opgenomen ivm mijn melk allergie. Daarom ga ik voor monobloc hydrogel implantaten, die zouden het veiligst zijn voor vrouwen met een allergie. De inhoud is zoutwater in de vorm van gel. Maar de envelop is wel gemaakt van siliconen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo stom eigenlijk, je hebt al een beperking en dan komt er nog eens van alles bij kijken! Ik durf nu bijvoorbeeld geen silicone implantaten te nemen..

Ja hou op, laat je goed informeren hoor en zoeken op google! Moet er zelf ook niet aan denken om nog ergere allergie klachten te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt allergisch bent voor siliconen, ik weet het eigenlijk niet, dan wordt het wel erg lastig denk ik. Je kunt ook kiezen voor een vergroting door middel van je eigen vet. Lipofilling. Wordt steeds meer gedaan en ook best mooie resultaten hoor! Wat voor cup maat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chanel ik weet het niet precies of mijn huidige prothese een envelop van silicone heeft. Ik hoop.donderdag meer te weten. Ik weet ook niet of ik echt allergie's ben ervoor. Maar als ik mijn silicone piercings indoe krijg ik altijd een reactie erop. Dus maar ff verder er niet bij nagedacht en dus bij mijn 1e consult het er niet over gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.