Ga naar inhoud

Anatomische prothese high profiel


Bettyboob

Aanbevolen berichten

Hi,

Mega nerveus ben ik wel.. Over 4 maanden krijg ik een bv. bij de Bergman clinic. Nu de afspraak staat word ik er soms wat giechelig over... Dream coming true!! Ineens komen er veel vragen. Helaas kon ik enkel voor anatomische protheses kiezen door een te korte borstspier. Ik krijg een dual plane operatie met protheses van ong 450 cc. Nu lees ik veel over high profile kan dit ook bij anatomische protheses. Hebben mensen ervaring met deze protheses en ook het pushup effect van ronde protheses. Ergens word ik nu bang dat ik dat met anatomische helemaal niet zal hebben.

Waar vind je mooi zittende bh's voor borsten met protheses? Deze vallen toch anders dan normale soepelere borsten lijkt me..

Iemand nog tips of ervaringen over bovenstaande???

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

En anatomische prothesen bestaan ook in high profile, zelfs in extra high profile.

Je kunt je beautycoach mailen (normaal gesproken) om te vragen welk profile je krijgt..

Hetzelfde als met ronde prothesen zullen ze niet worden, maar dat is logisch he, want het zijn geen ronde prothesen ;)

Echter, met anatomisch en dan bijvoorbeeld high profile, heb ik ook heel mooie resultaten gezien!! Heeft je pc geen voorbeeld laten zien van hoe het ongeveer kan gaan worden?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.. Ja heeft hij wel laten zien maar specifieke details over high profile etc heeft de pc niet genoemd... Het is dat ik dat hier overal lees. Creëerd die manier van plaatsen wel wat volume bovenin? Welke pijnstilling kun je het beste gebruiken... En wat kun je het beste doen voor de littekens?

Booby, ik zie dat jij een ontsteking had... Hoe is dit gegaan? Ik heb een kantoorbaan en drie weken vrij genomen... Is dat voldoende?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontsteking kwam na ongv 1,5 week na de operatie. Mijn hele verhaal staat in 1 van mijn onderwerpen.

En nee met anatomisch krijg je niet echt volume bovenin. Dit is ook de reden dat sommige vrouwen anatomisch kiezen omdat ze juist niet die bolling willen van ronde prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar anatomisch en rond kan je echt niet vergelijken hoor.

Anatomisch ziet eruit als een natuurlijke borst.

Dus weinig volume bovenin en meer aan de onderkant..

Anders moet je even zoeken hier op het forum naar dames met anatomische prothese.

Ik weet zo uit mijn hoofd ook niet wie dat precies heeft.

De meeste nemen tegenwoordig ronde en dan met Dual plane plaatsing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het maar een apart verhaal ??

Alsnog krijg je het achter je spier dus rond of anatomisch lijkt me dan geen verschil te maken. Zou het eens navragen als ik jou was??

Want anatomisch nemen met Dual plane is echt 800 euro weggegooid geld.

Anatomisch word bijna altijd voor de spier geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dan maakt rond of anatomisch toch niks uit? Dan kan je toch veel beter ronde nemen? Met Dual plane krijg je dan al een " anatomisch effect".

Hadden jullie toevallig dezelfde pc? Wie weet heeft die wel een grote voorkeur aan anatomische prothese?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het maakt idd niks uit dan. Als je de ronde prothese neemt krijg je idd dat effect al. Daar ben ik nu sinds een paar dagen achter.

Ik was al blij dat ik had gecanceld en nu helemaal.

Ik weet niet of ik dezelfde had als Bettyboop Ik zat bij Bergmann in Bilthoven.

Ik ga nu aankomende vrijdag naar Drs.Nio in Rotterdam.

Ik heb me ook wat meer kunnen inlezen nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Full projection is de naam van Natrelle voor High profile :)

Dus heb je anatomisch of rond, maakt dat geen bal uit. Natrelle noemt het gewoon Full projection als je een high profile prohtese hebt.

Ook in anatomische prothesen bestaat dat dus. Je hebt dan bijvoorbeeld: Low height Full projection (lage prothesen met high profile) Of Full height full projection (dat zijn hogere prothesen (langer) met high profile) en zo zijn er meer varianten.

Luijendijk is volgens mij wel een voorstander van anatomisch... Waarom plan je niet nog een consult bij iemand anders? gewoon om eens te horen wat die andere pc ervan te zeggen heeft? :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het al, beide dezelfde pc haha..

Zo zie je maar weer.. Die heeft gewoon een hele sterke voorkeur naar anatomisch (denk ik)

Ja idd Sylleke, je hebt groot gelijk! Hij maakt mooie boobies en is niet vies van veel cc :)

Ik zeg niks als ik bij hem kom vrijdag en zal horen wat hij mij zal adviseren...lachen wel. Van haar kreeg ik maar 240cc en dan anatomische en dual plane.

Ik kijk naar dit nieuwe consult enorm uit hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 27 augustus Natrelle 420 cc dual plane, anatomisch gekregen. Moderate height, Full projection (dr. Niesen - Jan van Goyen Amsterdam). Ik had 80A, en heel weinig vetmassa. De plaatsing van een ronde prothese werd afgeraden omdat je dan de overgang (de rand) naar de prothese zou kunnen blijven zien. Ik vind deze geweldig, heb nu geloof ik een volle D-cup en het ziet er heel natuurlijk uit. Foto's moet ik nog plaatsen...

Gaat vast geweldig worden. Ik zou hier zeker niet over twijfelen!

Groeten Sylvie***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo is anatomisch dual plane weggegooid geld? Ik heb dat ook kon ze ook voor de spier maar wilde dat niet. Ik heb ontzettend natuurlijke zachte borsten! Had ze niet anders willen hebben! Ik ben er zo blij mee! Het is maar net wat je zelf wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeejtje wat een info allemaal... De pc vertelde dat de kans met een ronde prothese bij mij een double bubble zou kunnen worden omdat er veeeel te weinig weefsel aan de onderkant zit.. Iets in de zin van tubulaire borsten ( als je dat zo schrijft)

Ik heb in dec. Nog een consult.. Tevens nog eens passen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.