Ga naar inhoud

dames die zich laten behandelen hebben door Dr Lagey - België ?


Pommecaramelle

Aanbevolen berichten

Ok , ik heb dus mn buikwandcorrectie gepland op 18 nov bij Dr Lagey :-) JOEPIE !!!!!! maar ik ga eens kijken bij dr Colpaert ivm de borstlift , thanks voor de tip alvast !!

Wat ik vergat te melden is dat Dr Lagey mede de ATLASKLINIEK heeft opgericht , of althans 5j daar gewerkt heeft :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Goh , ja , ik had een afspraak gepland bij hem maar met dat het consult zo goed meeviel bij DR Lagey heb ik het momenteel afgezegd, ik ga sowieso dus eerst voor mn buikwand c bij haar op 18 nov , spannend dus .

Waarom niet meteen de 2 interventie's samen, awel omdat ik de buikwandcorrectie gedeeltelijk vergoed zal krijgen maar de Borstlift + lipo zou ze doen in Medipolis omdat in ziekenhuis Willebroek haar lipomachine niet goed zou werken ... . Dwz dat de kostprijs hoog ligt , op zich geen probleem , want ik zou graag hebben dat het goed gedaan wordt, maar ja , vermits privé kliniek, geen tussenkomst voor lift ...:-(

groetjes

Pomme C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben van plan om volgend jaar een BWC te laten doen.

Ik twijfel over welke chirurg :unsure:

Pommecaramelle, jij bent bij Dr. Lagey geweest.

Welke zijn jouw ervaringen?

Heb je eventueel al foto's over je buik?

Iemand ervaring met Prof. Vranckx (van Leuven)?

Ik vind het zo moeilijk om een keuze te maken...

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.