Ga naar inhoud

Maximeamanda : 15 september 2014 : Dr. Ruhe : Ziekenhuis Amersfoort


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Morgen is het zover mijn borstverkleining, ik vind het ontzettend spannend is het geen verkeerde keuze?

Ik moet om 7:10 in het ziekenhuis zijn en om 8:00 lig ik op de ok.

Ik wordt geopereerd door dr. Ruhe.

Ga van 75F naar een 75C is de bedoeling.

Zijn er mensen die mij gerust kunnen stellen en mij vertellen hoe het voor hun was?

Liefs

Je mag alles vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Er zijn weinig meiden met een borstverkleining op het forum, maar misschien heb je geluk en komt er vandaag nog eentje online :)
Je zou wel kunnen zoeken bij de operatieverslagen borstverkleining, om ervaringen van anderen te lezen. Ga daarvoor linksboven naar Borstenforum. En scroll dan naar beneden tot bij de operatieverslagen.

Nu moet ik wel zeggen.. De twijfel is herkenbaar. Ik ben zelf dik twee jaar geleden voor een vergroting gegaan, en zo vlak van te voren denk je: shit, doe ik er wel goed aan? Is dit echt wat ik wil?
Maarja.. dat had ik ook toen ik ging trouwen ;) En mijn beroepsopleiding ging doen enz enz. Denk dat het menselijk is ;)

Als je last hebt van je borsten, omdat ze al heel je leven te groot zijn, dan is het zeker een goede keuze om te laten verkleinen. Over het algemeen gaan meiden zich er echt beter door voelen :)

Ik zal je titel nog een beetje aanpassen, zodat hij matcht met de andere titels. Misschien vind je het leuk om dan na je operatie ook hier je ervaringen met ons te delen. Dat kan allemaal in dit topic :)

Heel veel succes voor morgen! Probeer aan witte stranden en palmbomen te denken als je in slaap gebracht wordt, wie weet wordt je dan wel met Don Wasbordje wakker naast je ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxime ...zie je topic nu pas aangzien ik 10 dagen op vakantie ben geweest .

Zelf heb ik een Bvk operatie in maart gehad ...

Zo te lezen heb je het al achter de rug , ik hoop dat alles goed is gegaan en snel hier wat van je te horen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben 13 augustus voor een bvk geweest, zo blij mee!! Ben sinds vandaag weer 4 uurtjes aan het werk ( aangepast, ik werk in de zorg) en ben een paar dagen nier veel online geweest.... Hoop dat alles goed is verlopen!!! Ben benieuwd naar je verhaal!!!

Groetjes Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee lieve meiden,

Sorry voor een update 4 dagen na de datum maar heb nergens behoefte aan.4

De operatie heeft iets langer dan 2 uur geduurd maar is goed verlopen.

Er is het maximale afgehaald wat kon bij mij 500gr in totaal ervan af gehaald. Jammer genoeg ga ik nu nog steeds kapot van de pijn en huil ik regelmatig van de pijn. Elke 4 uur maar 2 paracetamolletjes nemen en dat gaat het redelijk.

Ik heb ze al gezien en ik vind ze mooi.

Ik ga even uitvinden hoe ik mijn fotoalbum prive kan maken en dan zet ik voor en na foto's erop.

Voor de rest ben ik de dag dan de operatie goed ziek geweest. Mocht als avond eten een boterham en cracker. Helaas was mijn hele bed een paar uur erna heel erg vies geworden want me boterham en cracker wilde er niet in blijven. Ben nog steeds misselijk maar wel meer onder controle had dinsdag ochtend officiel naar huis gemogen maar dit werd de avond.

Hebben andere ook dat ze veel pijn hadden de dagen erna en nog misselijk zijn??

Liefs

P.S Als je me als vriend toeveoegd kan je het album zien:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik heb afgelopen dinsdag een BVK gehad. Van 70F naar en C. Ben er blij mee en als ik op mijn tellen pas dan valt de pijn mee. Als is het met 3 kinderen (0,3 en 5jaar)erg moeilijk om niks te doen. Links doet nog wel pijn wat steken enzo rechts totaal geen last. Behalve het beurse gevoel en als je op de wonden drukt dan doet het pijn.

Ik heb maandag avond een foto gemaakte van me oude borsten en woensdag van mijn nieuwe. Ga vandaag proberen om ze nog is te fotograferen.

Hopelijk wordt de pijn bij jou wat minder.

Liefs hellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxime ,

Leuk wat van je te horen ...

Wel balen dat je nog ziek bent van de narcose ...veel drinken ! Groene thee , water , cranberry sap ...

Heb jij verder geen pijnstillers mee gekregen ? Alleen paracetemol ?

Bij mij is gelukkig alles 200% meegevallen , heb de dag na de OP geen last meer gehad van de narcose .

Qua pijn had ik ook niets te klagen ...had eigenlijk zo goed als geen pijn .

Had nog zware pijnstillers voor 5 dagen , die heb ik niet genomen ...was gewoonweg niet nodig .

Heb 1 of 2 dagen paracetemol genomen , tot ik me af vroeg waarvoor eigenlijk ...

Maar huilen van pijn is natuurlijk niet goed , kun je niet nog wat andere pijnstillers krijgen via de kliniek ?

Waar ben jij geopereerd Hellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Fijn dat jullie operaties goed zijn gegaan! Ik tegenstelling tot Jeanette heb ik er wel aardig lang last van gehad. Van pijn en vermoeidheid, maar nu bijna 11 weken PO ben ik er super blij mee en is het een zomer bijna niks kunnen doen meer dan waard geweest!

Pak je rust en neem op tijd je pijnstilling in! Huilbuien horen erbij het is lichamelijk maar zeker ook geestelijk een hele operatie geweest! En heb geduld hoe moeilijk het ook is, het is het 1000% waard!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harde plek die er voorheen niet zat? Hm... Kan natuurlijk vanalles zijn, van zeer onschuldig tot ontsteking...

Het beste is om even te bellen naar je pc. Misschien dat je een foto door kunt sturen, of even langs kunt gaan... Belangrijk om het vandaag even te doen, en niet te wachten. Hoe eerder er begonnen wordt met ontstekingsremmer (mocht het een ontsteking (in wording) zijn) des te beter :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve meiden,

Ik heb nu denk ik C maar weet niet of dit door zwelling komt.

Ik heb nu heel veel last een harde lange plek in me borst en in een keer zwelling bij een litteken..

Wat moet ik doen??

Wat is "hard" en "lang"? Als het rood én warm is: goed in de gaten houden voor mogelijke infecties. Maar wees je ervan bewust dat je borsten niet meteen zacht, soepel zijn hoor. Dat gaat wel nog een eindje duren! Masseren, kneden en goed verzorgen..meer kan je niet doen. Wat betreft je zwelling: ijs gebruiken. Doeltreffend en pijnloos! Het is heel wat zo'n BVK, 't is geven en nemen.. Maar binnenkort is alles tip top met een beetje geduld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat weet ik Orchidee maar hij was soepeler dan nu al sinds de operatie....

Bij mij was dat ook zo. Je lichaam is "aangetast" hé, het gaat vechten tegen indringers die er niet zijn. Er is weefsel weg en weet ik nog wat allemaal.. Alles heeft een impact :). Ik zit ze nu goed te verwennen, ik heb het niet zo voor harde boobies, haha. Geloof mij, het ergste scenario is een infectie en die kan ik je absoluut niet toewensen, ik heb er een grote portie van gehad.. Maar als het niet rood en warm zit, ben je al een goed stuk op weg. Maar je PC mailen kan nooit kwaad! Maar misschien wat ijs leggen, wie weet? Ik had na 2 dagen geen zwelling meer. Misschien zal dit ook wat oplossen voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve meiden,

Ik heb nu denk ik C maar weet niet of dit door zwelling komt.

Ik heb nu heel veel last een harde lange plek in me borst en in een keer zwelling bij een litteken..

Wat moet ik doen??

Bij twijfel kun je altijd contact met de kliniek opnemen of foto,s sturen .

Heb ik ook gedaan toen bij mij het drielanden punt wat open was .

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe is het met je?

Hier gaat het goed vandaag even bij pc geweest! Had een wondje met wat wit spul... En links zulke steken. Dus mocht even langs komen.

Nou alles was top! Steken komen van de zwelling en het wondje was goed. Ook het wond vocht wat er nog uitkwam was heel normaal.

Hij zij nog als het het drielanden punt open gaat gewoon douchen en spoelen. Verder tip gekregen om ipv losse gaasjes een inlegkruisje in je bh te plakken die blijven op z'n plek.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws dus ...maar bij twijfel altijd liever een extra controle in plannen .

Voor het douchen en spoelen kun je ook de originele Badedas gebruiken .

Heb ik ook gebruikt toen bij mij het drielanden punt open was ....2 X per dag .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.