Ga naar inhoud

Sil24 : 11 September 2014 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Het gaat wel.. Ik vind het vreselijk dat je niks zelf kunt, huishouden enz

Ik heb 2 kinderen van 2&3jaar dus ook dat is lastig aan hun uit te leggen

De pijn valt me mee! Alleen bij alles wat je doet voel je het wel. Zelfs uit bed komen is lastig haha.. De dagen duren erg lang en ik hoop dat de tijd voorbij vliegt!

Ben erg benieuwd naar andere ervaringen...laat jij ook een bv. doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat is toevallig!! Ik heb 11 september ook een borstvergroting laten doen door dr laura Moojen-Zaal, er ln iemandnaast me die om 8:00 was geopereerd, was jij dat??

Mijn operatie is goed gegaan, maar werd erna behoorlijk misselijk, en dat heeft nog t/m vrijdag einde van de middag geduurd, toen kon mijn mand e voorgeschreven pilletjes tegen de misselijkheid op gaan halen. Daarna was het binnen een half uur over!! Maar die pijn hè....ik weet precies wat je bedoelt met het ui bed komen en moeilijk vinden dat je je eigen kind(eren) niet kunt tillen....gelukkig is het ergste voorbij, het gaat steeds beter en het resultaat is nu al beter dan verwacht haha!! Daardoor vergeet ik de eerste uren van ongemak alweer...

Ben jij ook al tevreden met het resultaat, er van uit gaande dat ze nog mooier worden!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sil,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Het valt idd niet meer 2 kleine Kids. Maar dat wordt iedere dag beter hoor.

Ik ben morgen 2 weken po en voel me goed!

Nog ff doorbijten, iedere dag gaat t iets beter.

Slapen met een Voedingskussen achter je en veel groene thee drinken helpt,

Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker toevallig dat we allebei de 11e zijn geholpen!! Ik werd pas om 13.45 geholpen.

Ook ik was na de operatie heeel erg misselijk! De verpleegster die mij hielp zij al dat iedereen die dag heel misselijk was, bizar!

Ik vroeg me af tot wanneer je je handen niet omhoog mag doen? En ben heel benieuwd wat jullie wel en niet doen.. Ik wordt echt gek van het niks doen!

Ik wou dat ik al twee weken verder was haha!

Maar wel tevreden met het resultaat, het liefst ga ik nu al shoppen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel doe maar niet weet of het mag is af en toe op mijn zij liggen terwijl ik een kussen omarm als steun zeg maar....gewoon om eens even mijn rug te ontlasten want MY GOD die heeft het zwaar te verduren hoor!

Verder ben ik gisteren gaan lunchen en even gaan winkelen. Ging goed! Daarna maar weer meteen op de bank gaan liggen. Maar gek genoeg heb ik het meeste last wanneer ik lig/zit of juist lang gelegen/gezeten heb?! Als ik bezig ben heb ik er juist het minste last van.....

Verder doe ik thuis maar weinig, kijk veel films en series en kom zo mijn tijd wel door.

Het is even wennen want ik zie ook die stapel was steeds hoger worden en mijn zoontje in de meest vreemde kledingcombinaties rondlopen maar ja....sleutelwoord: loslaten!!!

Slik jij ook nogsteeds alles volgens het boekje? Dus 8 paracetamol en 3 celebrex? Ik heb de morfinepilletjes niet geslikt, hield me ergens toch tegen....ook omdat er in de bijsluiter stond dat je moest opletten ivm een verminderde schildklierwerking....jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar allemaal!! Ik word ook gek van de pijn in me rug, en ja ook mijn kinderen lopen in hele gekke kleding combi's haha! Het is vandaag een zonnige dag en mijn kinderen lopen al in hun nieuwe winterkleding haha.. De was doe ik deels zelf, vraag niet hoe...maar ik ben ineens heel handig met mijn voeten, ik schop de was erin, opvouwen lukt ook, strijken en stofzuigen doe ik echt niet.

Vanaf wanneer mag je je armen weer omhoog doen? Ik kan me haar niet doen, ben ook nog niet eens de deur uit geweest, erg he.. Ik gebruik 4x daags 2 paracetamol en 2 x daags 1 celebrex. Met de oxycontin ben ik gelijk gestopt ivm misselijkheid

Wel fijn om iemand te spreken die precies dezelfde dag geholpen is.. Is het bij jou voor of achter de spier geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis ja hier gaat alles vlotjes, protheses zaten nog iets te hoog en ben nu een borstband bij aan het dragen om ze sneller te doen zakken, verder voel ik me prima. De 3eerste dagen na OP vond ik de ergste en uit bed komen vond ik ook wel pijnlijk de eerste 2 weken. Sinds vorige week slaap ik terug gewoon plat en op de zij, is iets comfortabeler :) ja met kindjes niet altijd gemakkelijk h, ik heb 3 kids, i know the feeling... maar komt allemaal goed, vrouwen trekken hun plan h ;) hoe vlot je herstel?

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje 3 kinderen, hoe heb je dat gedaan tijdens je herstel?

Ik wou dat ik al zo ver als jou was haha!

Ondanks de pijn wil ik het liefst alles zelf doen, had vandaag nog even met de kliniek gebeld maar je mag echt pas na 2 weken je armen omhoog dus helaas...dat wordt nog niet zelf de was ophangen enz enz .. Ik vind het zooooo saai maar dat zal iedereen wel hebben denk?

Het uit bed komen is inderdaad een drama.. Morgen ga ik in ieder geval weer op pad, auto rijden, wat lichte boodschapjes doen enz hopen dat het goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hulp gehad (zoveel hij kon, hij heeft zelf een druk leven muzikant en werkende) van mijn vriend maar ben donderdag geopereerd en ja dat weekend had die net verschillende optredens dus was niet zo evident, mijn ouders en mijn zus zijn afwisselend mijn kleinste s'avonds in bed komen leggen. maar ben al vrij snel zelf terug aan de slag gegaan (wat ik kon) was ophangen deed ik al vlug weer ik had wel geen hoge wasdraad maar een wastoren en dan kan je de was minder hoog hangen. bewegen met je armen mocht wel maar dacht niet boven schouderhoogte dus dit ging prima. om de kleinste te verschonen legde ik het waskussen op de grond, mijn andere dochter van 3 jaar heb ik op een gewone stoel laten eten zodat ik haar niet in de eetstoel hoefde te zetten, ... je zal zelf beetje aanvoelen wat kan en niet kan maar indd op tijd op de 'rust-knop' duwen, ik had het er ook moeilijk mee maar zodra mijn vriend zijn druk weekend erop zat, heb ik mij dit toch voorgenomen en laste ik extra ME-time in de zetel rustig voor tv of met de Nintendo ds :P mijn vriend had ook verlof ;) ik had nog een trukje van iemand hier op het forum bij het uit bed komen probeer eerst je benen uit bed te krijgen en dan je pas recht te 'manuvreren' is minder pijnlijk ;) vlot herstel nog h meis xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sil24 ik heb ze dual plane...en dan duurt het herstel gewoon wat langer, maar het gaat snel vooruit na de 3e dag vind ik! Ben voor de 2e dag op rij gaan winkelen (uurtje maar) en dan gaat goed! Weliswaar met een letterlijke out of bed-look want mijn haar doen is toch wel enigzins problematisch!! Maar dat mag de pret niet drukken hoor!

Wanneer sliepen jullie weer eens een nacht helemaal door? Daar kijk ik zoooo naar uit!!

Ik pas nu een 75c, gaat dat nog veranderen denken jullie? Ben nu dus 4 dagen PO....

@aarbeike...ik lees dat je hulp had om je jongste in en uit bed te tillen, wanneer deed je dat weer zelf? Echt pas na 6 weken..? Mijn zoontje weegt zo'n 13 kg...krijg er zo nodig 6 weken lang hulp bij maar wilde dat ik jet zelf kon...zucht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sil24

Ik ben half augustus door dr Moojen geopereerd en ik mocht na een week mijn armen alweer omhoog doen!

Ik doe het wel heel voorzichtig en alleen als het echt nodig is maar ik vond het wel fijn want het is inderdaad heel lastig om ze zo lang laag te houden!

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap bijna iedere nacht wel door, ondanks dat ik echt niet lekker lig! Wanneer heb jij je na controle? Ik moet donderdag, hopelijk gaat het auto rijden goed, want het is toch 1,5uur.

Ik heb nu ook een C en hoop dat het zo blijft haha, vind ze nu mooi!

Ik ga straks voor het eerst even de stad in.. Ook met een hele rare look want ook mijn haren krijg ik niet fatsoenlijk haha

Lukt het aankleden wel ? Een tshirt ? Ik heb de afgelopen dagen gewoon topjes gedragen die ik via me benen aantrek.. Maar wil nu ook wel weer wat leuks aan ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Tegen mij is gezegd 6 weken niks tillen zwaarder dan 2 kg...

Maar ik moet ook as donderdag voor controle, dan vraag ik het nog even na!

Dr moojen belde vanochtend nog hoe het ging, ze zal jou ook wel gebeld hebben neem ik aan..? Grappig dat we alles zo goed als hetzelfde hebben hihi!

Ik mag stoppen met de celebrex zei ze en ook evt met de paracetamol (of afbouwen) als het zonder celebrex goed gaat.

Ik heb voornamelijk shirtjes aan waar veel rek in zit, dat lukt met wat wringen wel. De eerste dagen had ik een los hemdje, maar toen lag ik toch alleen maar in bed dus maakte het weinig uit wat ik aan had...zowieso staan de meest afschrijselujke dingen me nu ineens mooi dankzij mij boobs!!

Van mij mag het ook een c blijven hoor, verwacht ook niet ineens een d over 4 weken haha! Jij hebt 370 cc toch?

Vandaag voor het eerst een stukje (3 km) auto gereden in een automaat. Tjonge....sturen viel toch nog best tegen, je moet best kracht zetten...dus as donderdag ben ik blij dat mij man mee gaat aangezien wij ook een klein uur moeten rijden!

Oh en vannacht maar 2x tussendoor wakker geworden, vooruitgang!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was inderdaad ook gebeld, en mag ook stoppen met celebrex .. Alles precies hetzelfde haha! Ik heb nog geen auto gereden, morgen maar. Wel er naast gezeten en dat was niet zo prettig, over heuvels enz!

Ben blij dat het iedere dag beter gaat en ben benieuwd naar de na controle morgen.

Doe jij alle dagelijkse dingen alweer? Of rust je nog tussendoor?

Groetjesss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er wel weer op uit, maar til nog niks en in het huishouden doe ik ook nog vrij weinig tot niks. Ik merk dat ze sinds zondag wat harder geworden zijn, waarschijnlijk doordat ik meer ben gaan bewegen. Voelt niet vervelend en ik rust tussendoor nog veel hoor! Lig smiddags tegelijk met mijn zoontje ook plat hihi!

Ben ook benieuwd wat ze morgen zeggen! Zonder celebrex gast trouwens prima, bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.