Ga naar inhoud

Seks?


Vienna1981

Aanbevolen berichten

Haai,

Hoe doen jullie het eigenlijk met seks? Ik ben afgelopen woensdag geopereerd (lift met 300cc prothesen achter de spier) en we hebben gisteren (dag 3) voor het eerst weer seks gehad maar ik vond het erg lastig... Half rechtop op je rug liggen geeft je al niet veel opties en ik was erg voorzichig hahaha Iemand tips???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid, amai op dag 3 al, das precies snel hehe. hier toch tot 2weken na de ingreep gewacht toen waren de meeste pijntjes door en geen problemen, wel met sportbeha aan, sexy is iets anders maarja :D ik leesde hier op het forum dat er nog dames zo snel waren als jij misschien kunnen zij je meer tips geven ;) vlot herstel alvast

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Mwahaha.. Ik las ergens dat een dame meteen na de operatie in het ziekenhuis al seks had gehad. Ik mag er niet aan denken. Ik ben nu bijna 5 weken verder en nog geen seks gehad. Maar goed, ik heb dan ook geen vriend, dus daarvoor ookal niet.. Vraag me af of ik het nog wel kan! Awkward!! Hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

hahaha @jennifer120884 zoiets verleer je niet ;)

Hahaha, nee dat zal ook wel niet :P

Ik ben ook gewoon veel te druk om leuke mannen te leren kennen. Dus hopelijk is het wat binnenkort.. 0:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook vrij snel al 1 dag erna maar het heeft wel wat beperkingen nog omdat je toch je pijntjes voelt en stijf bent.

Daarna ook nog wel een paar keer maar nu soms last van mn hechtingen dus heb ik zoiets van dan maar even wachten ipv er vol in gaan.

Bij mij zit er waarschijnlijk ook een spier bij 1 borst nog niet echt lkkr en als die iets gespannen staat is het heel erg vervelend ook gewoon met de normale dagelijkse dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2 september geopereerd en krijg volgende week vrijdag na mijn verjaardagsfeest een hele leuke mannelijke logé... Stiekem te leuk om niks mee te doen... maarja die sportbeha.. Hahaha.. Denk dat als het zo ver komt dat ik toch maar open kaart ga spelen..
Of het licht uit :P

Seks zonder sportbeha is in de eerste 6 wkn geen optie denk ik, dan schud het veels te veel lijkt me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seks zonder sportbeha is in de eerste 6 wkn geen optie denk ik, dan schud het veels te veel lijkt me?

Ik zou hem zeker aanhouden idd.. Als je hem al moet dragen als je gewoon loopt, dan is het tijdens seks zeker aan te bevelen ;)

Ook het 'knijpgedrag' van mannen zal wat ingeperkt moeten worden tijdens die eerste weken :P Niet dat je kapsel om die reden nog naar de filistijnen gaat...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel binnenkort een eerste date, maar dan wordt er vanzelfsprekend ook niet gesekst!!!

Mwahaha.. Ik las ergens dat een dame meteen na de operatie in het ziekenhuis al seks had gehad. Ik mag er niet aan denken. Ik ben nu bijna 5 weken verder en nog geen seks gehad. Maar goed, ik heb dan ook geen vriend, dus daarvoor ookal niet.. Vraag me af of ik het nog wel kan! Awkward!! Hahaha.

Haha funny you! Ik weet zeker dat er een hoop mannen al wel sex met jou hebben gehad... In hun hoofd...whahaha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.