Ga naar inhoud

Belgium : 12 november 2014 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel vooral foto's aan het bekijken van borstvergrotingen. Omdat ik graag polyerethaan protheses zou hebben ( minder kans op kapselvorming ) kwam ik uit bij dr. Nelissen uit Heusden zolder.

Nu als ik zijn fotogallerij bekijk vind ik de borsten echt niet mooi. Ligt dit aan de chirurg of aan de voorsituatie van je borsten? Maar dan heb ik zoiets van zet je mooiste foto's er dan op?

Groetjes

Ps: de foto's hier op het forum zijn echt veel mooier :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi belgium,

Goeie vraag zeg helaas zou ik het ook niet weten misschien dat het toch aan de plaatsing ligt want hier zijn ook veel verschil in voorsituaties en die hebben ook mooie foto's (lastig he)

Van welk merk zijn de protheses ik heb de silimed en ben er erg blij mee nu 6weken po en ze worden steeds mooier en natuurlijker. Succesx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Belgium!

Ikzelf heb in mei een borstvergroting gehad bij Dr. Nelissen in de Global care clinic, anatomische 300cc.

ik had net hetzelfde als jou in het begin van hm zo mooi zijn sommige foto's toch niet... Ik zei hem dit toen ook tijdens ons tweede consult en hij zei toen dat hij niet alleen de mooiste foto's er op zet om vrouwen te 'lokken' maar gewoon een greep uit tientallen échte vrouwen. Ik ben SUPERblij dat ik toen voor hem heb gekozen, de eerlijkheid, nacontroles, verzorging, ik zou er zo opnieuw gaan.

Succes alvast met je keuze! Voor welke maat wil je graag gaan? Ik ben van een B naar volle C gegaan.

Liefs x Elly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het er ook niet mooi uit zien, je ziet bij bijna alle vrouwen de protheses zitten, echt van die opgeplakte ballen, randen bovenaan etc.

Dus aangezien ze dit bijna allemaal hebben lijkt me dat het toch aan zijn manier van plaatsen/opereren ligt.

Ik zou me in ieder geval nooit laten opereren door iemand waarvan ik de na-resultaten niet mooi vind. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de zoekbalk nelissen invoert en bekijkt zie je een aantal horrorverhalen over hem, en zou niet voor zulke prothese gaan, om die te vervangen? Haast niet mogelijk, zoek maar op, bezint eert ge begint, er zijn vele betere chirurgen.

Helemaal mee eens

*Elly* is verbonden met global care clinic, dus die mening is flink gekleurd

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ondertussen ook bij Plovier langsgegaan en het wordt Plovier.

Geen Pur prothesen. Voel me precies toch geruster bij prothesen die al een hele tijd bestaan. Ben echt benieuwd wat hij ervan gaar maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

De kogel is door de kerk! Operatie bij Plovier, D cup gevraagd.

Plovier kon me niet veel vertellen qua aantal cc, profiel,...

Wel kreeg ik 2 foldertjes mee eentje van mentor en eentje van natrelle.

Bij voorkeur moest ik doorgeven wat ik wou.

Maar in godsnaam, ik weet het niet.

Wat me trouwens ook opvalt, als ik andere meiden hun operatieverslag lees kom ik vaak andere merken tegen bij Plovier. Kan iemand me helpen? Wat is jullie voorkeur en waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Belgium,

Allebei de merken zijn het beste die er zijn. Ze hebben beiden de meest geavanceerde wetenschappelijke testen doorstaan. Vooral de implantaten met geruwde textuur komen hier heel goed uit.

Misschien is wel zinnig om eens te kijken of er verschil zit in de garantie-regelingen onderling.

Ook kunnen de maten tussen de twee merken net iets verschillen.

Succes en ik hoop van harte dat het wordt zoals je wilt!

Groetjes van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje geleden stond er hier een link op naar een Amerikaanse site met voorbeeldfoto's die je kan meenemen voor een operatie. Ik weet het linkje niet meer en het ware echt mooie foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag allemaal, ik ben vandaag PO dag 3.

De eerste avond was het ergste, nu valt het goed mee. Ook dag 2.

Ik ben dual plane.

Ik ben constant aan het piekeren over de sportbeha. Of ik hem wel goed draag, of de martelband te strak te los zit,... Kan eigenlijk de wijze van dragen je latere stand van borsten beïnvloeden?

Momenteel hangt de onderkant , dus de rek op de littekens. Moet ik de bandjes dan aanpassen dat hij wat lager komt? Pff, ik word er zot van, van die bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey girlll

Kweet wat je bedoeld...je hebt ook Ploviertjes he?

Die bh en die band zitten echt strak he...doet echt pijn...

Ik heb hem die eerste dagen op de stand gehouden dat ze in de clinic gezet hadden...

Maar heb hem nu echt wel wat losser gedaan,ik kon bijna niet ademen ervan...kon ook niet echt de bedoeling zijn he...:-)

Die band zet ik door de dag nog heel strak maar om te slapen wat losser,je voelt je direct veeeel beter dan...

Ik zit ook constant te trekken aan die rand vanonder hoor,die komt bij mij ook altijd op men wonden...grrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Barb, ploviertjes.

Bij mij zit die rand er ook vlak op de wonden terwijl het mij logischer lijkt dat de band eronder hangt.

Maar we moeten hem wel maar 4 weken dragen hè! Das dan weer goed nieuws.

Inge, was jedan ook de 13 november? Nog veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik was ook 13 november. de pijn valt redelijk mee enkel is het beu van liggend naar staand te komen

Heb ook redelijk wat jeuk bovenaan men borsten, geen idee hoe dat komt.

en ben het echt al beu om op men rug te slapen. vind ik nog het ergste van alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al sinds ik geopereerd ben een 'bloedplek' aan de buitenkant.

Zoals een blauwe plek maar dan nog rood.

Is dit dan zo een fameuze plek waarbij je meer kans op kapselvormming hebt achteraf wegens interne bloeding.

Ze blijft rood en een cm breder geworden.

Boven mijn snede.

Kliniek zegt normaal.

Maar had niet anders verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, stuur me ff een foto ervan.. in pb, als je hem niet openbaar wilt zetten....

Ik wil er wel ff naar kijken. Liefst met flitser een foto maken :)

Verder: is het warmer als de rest van je borst? Je neemt nog koortsverlagende middelen he? (zoals paracetamol)

Laat maar ff weten. Even uitsluiten dat het iets is dat er niet hoort :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.