Ga naar inhoud

sporten na bv (crosstrainer)


aardbei'ke

Aanbevolen berichten

hoi dames,

ik SNAK naar sporten!!!! ben nu iets meer dan 3weken PO ik weet dat het misschien iets te vroeg is maar heb er zo nood aan!! wanneer begonnen jullie terug te sporten? ik zou graag op mijn crosstrainer gaan staan, al dan niet met armbewegingen (wat mogelijk is uiteraard)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je lichaam heeft de energie die jij wil verbrassen aan sporten nodig voor je herstel ;) hihi

Als je het doet, doe dan alsjeblieft rustig aan. Je bent sowieso al redelijk veel aan het doen tijdens je herstel... wees dus voorzichtig als je niet straks met problemen wilt zitten :)

En idd zeker niet je armen gebruiken, want dat strekt allemaal veel te veel...

Ik zou echter niet sporten de eerste 5 weken... Alles voor de boobs... Beter 1 keer goed herstellen, dan misschien nog een keer omdat je geen geduld had de eerste keer ;)

Ik bedoel het niet verkeerd he! Maar wees gewoon voorzichtig. De adviezen zijn er niet om meiden te pesten, maar zijn er voor een goed herstel :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook fanatiek voor m'n bv, 2x per week xco, 2x per week cardio en krachttraining en 1 per 2 weken in de warmtecabine. Toch heb ik echt wel 6 weken gewacht voordat ik ook maar iets ging doen en ben toen zeer voorzichtig begonnen. Liever iets langer wachten dan m'n genezing verpesten dacht ik, genezen doe je tenslotte maar 1 x. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat ik niet de enige ben die graag weer wil sporten? Ik ben nu 4 wkn po en ben begonnen met wandelen. Ik ben wel al actiever in het huishouden met uitzondering van het zware schrob werk als bijv de douche. Verder moet ik mijn zoon wel verzorgen en dus ook tillen dat deed ik vorige week al, maar alles zo min mogelijk en voorzichtig. Luister goed naar je lichaam de ene hersteld sneller dan de ander maar forceer het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames, uiteraard doe ik het rustig aan maar mijn lichaam is volgens mij al 'hersteld'. heb gisteren een half uurtje gesport, rustig op eigen tempo, deed me goed. ondertussen met de borstband vind ik dat mijn borsten al goed gezakt zijn, mijn rechtse is ineens fel gezakt, het was net deze die hoger zat als de linkse nu is het omgekeerd :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb het aan de fysiotherapeut van de Velthuis gevraagd. Met sportbh aan kon ik na vierwekelijks voorzichtig lopen op mijn crosstrainer en na 6-7 weken voorzichtig met armen erbij. Ik heb dit toen geprobeerd na vier weken maar voelde echt nog niet fijn dus heb het zelf pas weer na een maand of twee weer gedaan. Mag nu btw nog niet met mijn armen in de hoop dat rechts alsnog gaat zakken...

Zou echt voorzichtig doen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat je graag weer wat wil doen, maar ben het met de ander eens. Waarom nu het risico nemen?

Neem de tijd. Beter een week te veel rust dan een week te weinig ;)

Die paar weken "niks" doen op al die jaren plezier van je mooie borsten is eigenlijk niet zo veel toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

als je lichaam sporten gewend is kan je de benen al weer snel kan trainen.

ik wandelde al 4 dagen na mij PO.en ben nu 3 weken PO en ga nu mijn home trainer 30 min iedere ochtend.

en met de rest (krachttraining) wacht ik tot mij 6 weken.lichaam moet toch herstellen bindweefsel enz.

ik voel aan mijn lichaam dat ik gemakkelijk meer kan.maar uit voor zorg doe ik het maar niet wat is 6 weken op een vol jaar sporten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit blijft een onderwerp maar de meningen zeer over verdeeld zijn. Ik heb zelf heel bewust gewacht met dingen doen die 'eigenlijk' nog niet mochten omdat ik mijn lichaam de kans wilde geven om goed bij te komen. Ik ben ook een fanatieke sporter en ja, ik ben in die 8 weken dat ik niet heb kunnen sporten aardig wat spierkracht verloren maar dit was het 100% waard.

Je geneest maar 1 keer en ook al denk je dat je misschien al helemaal bij bent gekomen, je weet niet wat er in je lichaam allemaal gebeurt. En kapselvorming zie je niet aan komen, dat merk je pas over een tijd.. Ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik er alles aan heb gedaan om dit te voorkomen.

Een borstvergroting is niet alleen een operatie maar er zit ook een genezingsproces aan van minstens een half jaar tot een jaar, neem de tijd om het goed te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit blijft een onderwerp maar de meningen zeer over verdeeld zijn. Ik heb zelf heel bewust gewacht met dingen doen die 'eigenlijk' nog niet mochten omdat ik mijn lichaam de kans wilde geven om goed bij te komen. Ik ben ook een fanatieke sporter en ja, ik ben in die 8 weken dat ik niet heb kunnen sporten aardig wat spierkracht verloren maar dit was het 100% waard.

Je geneest maar 1 keer en ook al denk je dat je misschien al helemaal bij bent gekomen, je weet niet wat er in je lichaam allemaal gebeurt. En kapselvorming zie je niet aan komen, dat merk je pas over een tijd.. Ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik er alles aan heb gedaan om dit te voorkomen.

Een borstvergroting is niet alleen een operatie maar er zit ook een genezingsproces aan van minstens een half jaar tot een jaar, neem de tijd om het goed te doen!

precies!!

Zo is het maar net :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames, uiteraard doe ik het rustig aan maar mijn lichaam is volgens mij al 'hersteld'. heb gisteren een half uurtje gesport, rustig op eigen tempo, deed me goed. ondertussen met de borstband vind ik dat mijn borsten al goed gezakt zijn, mijn rechtse is ineens fel gezakt, het was net deze die hoger zat als de linkse nu is het omgekeerd :)

xxx

Lieve aarbei'ke, jebent een schatje hoor maar wel eigenwijs. Ieders herstel duurt maanden en bij jou in drie weken? Ik val je niet aan maar heb hier wel een vraagteken bij. Ik hoop namelijk echt dat het je geen schade oplevert...

Liefs nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve dames nee ik neem dit niet 'aanvallend' op, ik heb de reacties ook pas deze morgen gelezen terwijl ik gisteren 'gesport' heb dus zeker niet de bedoeling betweterig te zijn, ik had er gewoon gisteren echt behoefte aan en heb voorzichtig geprobeerd, ik ben benieuwd naar wanneer andere vrouwen hier gestart zijn met sport en welke sport. ik heb enkel de beenbewegingen gedaan en echt waar, dit ging vlot, dus ik luister wel echt naar mijn lichaam hoor dames :)

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.