Ga naar inhoud

Sylvie*** : augustus 2014


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nu 2,5 week PO. Van 80A.. Dual plane met 420 CC high profile, kom ik nu op 80D. Op dit moment moeten ze nog zakken, is de ene nog wat harder en gevoeliger dan de andere (klopt dat??)en is mijn ene arm wat "flexibeler" dan de andere. Ook lees ik verhalen van anderen dat ze over een paar weken groter zullen uitvallen... Ik vind ze eigenlijk al loeier groot..

Ben volledig in de stress...

Help!!!

Groeten

Sylvie***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet in de stress schieten haha.

Hier me sterke kant (meestal je schrijf arm) sneller aan het herstellen.

Links doet nog meer zeer en is wat harder.

Ook me arm kan nog maar de helft van wat me rechter arm kan.

Ik merk dat die van mij beetje bij beetje slinken.

Hier ook 2.5 week po trouwens.

De arts zij van de week dat er nog aardig wat vocht in zat en nog ff kan duren voor het afzakt.

Dus automatisch zullen ze nog iets krimpen.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik nu ook zo lastig. De een zegt dat ze groter worden en de ander weer kleiner. Ik zelf hoop dat ze nog wat groter worden namelijk. Ik heb 400cc en kom van 75aa af. Hoop zo dat ze niet slinken. Sorry silvie voor jou hoop ik dan inderdaad dat ze niet groter worden. Maar is zo verschillend volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me er ook niks bij voorstellen, ik heb een lift gehad en daarbij wordt gezegd dat ze nog slinken maar ik heb ook prothesen achter de spier en daarvan wordt gezegd dat ze verder naar voren komen dus ik ga er vanuit dat het zoiets als nu zal blijven, alleen nog wat zakken en een natuurlijkere vorm... Ben wel benieuwd naar de antwoorden van anderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor jullie reacties. Bij mij is ook inderdaad mijn schrijfkant al wat soepeler. Gelukkig ben ik niet de enige die dit zo ervaart. Gisteren voor het douchen even sportbh uit en oude inmiddels te kleine bikinitop aangetrokken, wat een joekels! Dan zie je pas hoe groot ze nu zijn geworden. Ze zijn wel mooi geworden, maar het is nog zo onwerkelijk. Op dit moment ben ik ze nog aan het verschuilen in verband met de vreselijke martelband. Ook kleding dragen is lastig, de band steekt bijna overal bovenuit. Op dit moment is er nog geen lol aan. Het hoogtepunt is het douchen, dan kan ik er eventjes van genieten.

Ook slapen vind ik nog vreselijk. De hele nacht op je rug liggen gaat behoorlijk vervelen. Ook de martelband zal ik straks niet missen. Wanneer kun je ongeveer weer een beetje op je zij liggen?

Hoe reageren mensen uit jullie omgeving? Ik heb het slechts aan een aantal mensen verteld, droeg altijd wijde bovenkleding om mijn boezem in te verstoppen en anders super push-ups. Hoe gaan jullie hier mee om, of zijn jullie daar gewoon heel open in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er zelf heel open in. Van tevoren heb ik alleen gezegd dat ik een lift kreeg, maar toen ik zag wat voor verschil het was (het zou een beetje oogevuld worden voor de stevigheid, het idee was 140cc maar tijdens de operatie werd het 300cc) en ik dacht dat gelooft niemand, heb ik besloten er gewoon open en eerlijk over te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.