Ga naar inhoud

Vraagjes over prothese onder de spier


Gast Evanja

Aanbevolen berichten

Precies! Mijn shouder zit dus ook vast nu. Ik loop echt als quasimodo haha.

maar dat is dus normaal? Pfew..

Nou ja, als de draadjes eruit zijn maar even oefenen met rechter lopen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Herkenbaar! Ik check nu ook schaamteloos alle borsten in mijn omgeving :blush: . Alles lijkt ineens ook zo klein! Borsten waarvan ik 'vroeger' vond dat ze erg groot waren, zijn nu een 'gewone' maat.

ik sta nog altijd van sommige "borsten" in mijn omgeving te kijken, dat ik me bedenk hoeveel cc ik daarvoor nodig gehad zou moeten hebben, dat is dan toch wel het dubbele van bij mij, hun "spleet" begint dan zowat onder de kin

wij hebben de zgn designer borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, zonder te blozen ( :blush: ) vind ik die ook het mooist

waar ik ook altijd van sta te kijken is dat genoeg vrouwen met hun natuurlijke, soms lelijke boobies, daar ook geen enkel minderwaardigheidscomplex over lijken te hebben, daar kan ik dan weer jaloers op worden <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Allemaal,

Ik heb protheses onder de spier en ik ben er niet echt blij mee. Ze zijn voor mijn gevoel te hoog geplaatst, waardoor mijn eigen borst een beetje hangt... Het is apart om te zien vd zijaanzicht.

In de toekomst wil ik een wissel doen, en dan voor de spier laten plaatsen.

Heeft iemand hier ervaring mee of een reactie op?

Ik wil naar de wellnesskliniek, bevelen jullie dit aan?

Liefs Indah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat je een double bubble hebt?

Dan houd de spier de prothese vast en je eigen borst gaat daar een overheen hangen= 4 borsten

Je krijgt dan zeg maar een extra rand eronder.

Dit kan gebeuren met een achter de spier.

Voor de spier heb je dat niet maar als je iel bent een weinig bedekking heb daar, is dat vaak ook geen optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.