Ga naar inhoud

miss_boobie : Gratis borstvergroting : Myfreeimplants


Aanbevolen berichten

heey allemaal,

ik heb een belangrijke vraag. Ik zit al een tijdje over mijn borsten in. maar ik weet dat dit veel geld kost om ze te veranderen. Ik ben

erachter gekomen dat je ook borsten kan vergroten via een website. Mannen doneren geld voor je bosten en als beloning moet je achteraf een foto van voor en na

laten zien. Ik heb de website bekeken en het ziet er wel degelijk uit. In België zit er 1 chirurg die eraan meewerkt. Dr. Plovier in Brussel.

De vraag is nu.. is dit veilig om te doen en is dit een goede chirurg?? Ik zal hem met de tijd ook nog contacteren. Maar op zo'n forum zullen er toch wel enkelen

hier verstand van hebben :7:

ik heb echt geen centjes voor nieuwe borsten, maar voel me zo onzeker. ik hoop dat iemand mij kan helpen met advies.

Bedankt!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jennifer120884

Tjah, als je anoniem kan blijven, who cares? Tegenwoordig kan het allemaal. Zit er zelf aan te denken om mn gedragen slipjes te verkopen op Marktplaats.

Grapje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft een forumlid hier het via die site bekostigd, maar ik weet haar naam niet uit mijn hoofd! Misschien als je via de zoekmachine zoekt op myfreeimplants dat je dan meer info vind. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Missboobymoon heeft dit idd gedaan. Je zou haar een pb kunnen sturen, dan wil ze vast wel info delen :)

Ik weet niet of er meer zulke websites zijn, maar zij heeft haar borsten bij elkaar gesprokkeld op www.myfreeimplants.com

Plovier is oké. Je kunt ervaringen over hem vinden via de zoekbalk rechtsboven in het forum!

Succes!!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom je daar nu mee aan?? Heb ze net, grrrr

Anoniem blijf je niet want ik kan zo een 10 tal foto's zien van 1 persoon (incl gezicht)

Maar voor de rest moet je inloggen , ben wel nieuwsgierig wat je er allemaal voor moet doen. Maar via zoekbalk komt niks naar boven bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik de enige die hier een vreemd gevoel bij heeft? Kijk als je je er goed bij voelt kan je dit doen maar persoonlijk zou ik er niet aan beginnen.. Zit je verder nergens aan vast enzo? En vind je het een fijn idee dat die mannetjes naar je foto's zitten te kijken?

Sorry als ik negatief over kom zo bedoel ik t niet! Maar denk er goed over na meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey alleemaal,

wat ben ik blij voor de positieve reacties :5:

ja ik had dit eerder gepost, als ik dit eerder zou weten. Hoor het nog maar net.. en heb de website wat bekeken. Jammer dat

ik maar keuze heb uit 1 chirurg. Of ik moet al verder gaan reizen. Ik vind het wel een beetje lastig om foto's te laten zien, vooral voor

de operatie.. omdat ik me nogal schaam voor men borsten. Ik ben een tijdje geleden getreiterd geweest door men ex en dit heeft mij aan het

denken gezet. Ik heb nu een nieuwe vriend die mij perfect vind zoals ik ben. Maar hij steunt me wel achter mijn keuze. Ik ga eerst nog eens goed nadenken en goed informeren. ik weet wel 1 ding.. als ik dit ga doen, da zet ik een pruik op ofzo :118: zodat niemand mij herkent. hihi

bedankt voor de informatie!! :3:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter Plovier heeft meerdere meiden hier geopereerd. Je kan zijn naam in de zoekbalk intypen en dan hun verhalen lezen. Ik zou zo'n site zelf niet snel gebruiken omdat je verplicht eraan vast zit en je je niet tussentijds kan bedenken als ik het me goed herinner. Ook met een pruik ben je helaas niet anoniem, maar als je er zelf achter staat moet je je zeker goed verder informeren en het misschien uiteindelijk doen. Maar bekijk wel goed even waar je aan vast zit en of je het eventueel niet op een andere manier kan bekostigen.

Succes met het maken van je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er alleen wel rekening mee houden dat het wel even kan duren voor je het benodigde geld bij elkaar hebt. Meiden die het met een paar maanden bij elkaar hebben zijn uitzonderingen. De meesten doen er langer dan een jaar over...het was een tijdje terug ook in het nieuws volgens mij.

En lees inderdaad goed alle voorwaarden door.

Als het iets is dat bij je past, ga er voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.