Ga naar inhoud

Info verzamelen


Aanbevolen berichten

Hey ! Ik ben evi ben mama van een zoontje 3 j ben zelf 28 j

Al van mijn 20ste wil ik borstvergroting heb namelijk een kleine b in bh maat maar het lijkt meer een a .

Tijdens de zw had ik grote b kleine c cup en nu zijn mujn birsten er dus niet meer uit !

Men man vind men borsten ni te klein of lelijk dus voor hem doe ik het niet !

Heeft er iemand ervaring met be clinic in overijse ? Ik ken enkel mujn zus en zij is tot nu toe tevreden maar ik zie ze ni vaak fzo dus .

Ook heb ik gelezen over brava same met lipofilling , maar aangezien ik 1m72 groot ben en 50 kg weeg zal er ni veel lipofilling aan te pas kunnen komen haha :)

Ik hoor graag jullie verhalen !

Mag ook van ander kliniek zijn hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar een goed chirurg .

Ik ben 28 j en ik sukkel tussen a en b cup

A75 spant en b is dan weer veels te groot .

Voel me er ook slecht bij .

Dus ben op zoek naar mensen die ook a-b cup hadden en nu borstvergroting lieten doen en waar .

Ivm cc ik zou begot ni weten hoeveel , ik zou graag kleine c tot MAX grote c gaan

Ben heel smalle dus veel groter zal bij mij echt niet passen

Ook ben ik poetsvrouw van beroep iemand die weet hoe lang je dan thuis bent ?

Op foto zie je hoe mager ik ben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey ,

Kom me even voorstellen

Ben evi 28 j ben woonachtig in aarschot . Heb 1 zoontje van 3

Wil al paar jaar bv doen maar de stap nooit durven zetten !

Mijn oudste zus heeft dit wel gedaan bij be clinic in overijse

Ik zie of spreek haar ni vaak aangezien we 50 km van elkaar wonen en zij vooral in schiften werkt

Heb haar birsten wel gezien 1week na de operatie en moest zeggen wauw !

Heb ze sindsdien ni meer gezien :)

Ik heb een a-b cup zit er just tussen (75 a 80)

Echt ambetant als ke bh wil kopen !

Ook kleding staat me echt ni mooi !

Tijdens men zwangerschap was ik zonopgezwolle en was men bh maat 75c

Dit vond ik echt mooi maja leek nog zo klein doordat ik ook 18kg das bijgekomen .

Maar na de bevalling is dit ook snel weggetrokken .

Ben zeer smal 1m70 en weeg 52kg

Ik ben benieuwd can welke cup jullie gekomen zijn en welke jullie nu hebben .

Voelen ze ook 'echt' aan of verschilt het ?

Grtjs !

En alvast mercikes om te reageren ! .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hey vroeg me af ( doe ik laatste tijd precies wel veel) van welke cup maat jullie begonnen zijn en welke jullie nu hebben

Ik ben 1m72 weeg 50 kg en heb een cup a-b 70-80 hangt af welke winkel

Graag zou ik toch een mooie c willen

Natuurlijk weet ik dat bij bv pc niet met cup maten werken maar met cc's

En hebben jullie boven , onder of dual plane ?

Mss ook voor en na foto's ?

Ik heb al voor foto's op profiel Staan

.

Voor ik zwanger was (3j geleden) had ik kleine b da viel nog mee tijdens de zwangerschap grote b ! Maar da zag je ni zo fel door die dikke buik hihi

En nu pfff :( lelijk ! Al zeg ik het zelf

Vriend vind wel van niet maarja :) da zegge ze allemaal tot ze mooie gevulde borsten zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.67 en weeg 53,5. Ik had gister nog een Acup en nu met 300cc high profile van mentor een flinke C. Al is het door de zwelling meer een D nu.

Ik heb een dualplane en dan onder de borst door via de spieren in de oksels naar binnen. Is wel pijnlijker maar ik wilde perse dat ze zo echt mogelijk zouden lijken. Daarom ben ik ook naar drs willem roosenburg in Amstelveen gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even heel domme vraag. Ik heb ook een a en zou een flinke c willen. Zal hetdan ook bij mij ongeveer 300cc zijn? Of is dit voor iedereen verschillend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even heel domme vraag. Ik heb ook een a en zou een flinke c willen. Zal hetdan ook bij mij ongeveer 300cc zijn? Of is dit voor iedereen verschillend?

Dat verschilt per persoon! Heeft oa. te maken met je lengte, gewicht, bouw etc.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,75 en 57 kg.

Had voor m'n operatie 75a kleine b.

28 nov m'n operatie gehad. Heb 375 cc achter de spier gekregen..oja ronde protheses.

Heb nu een mooie 75 D en heeeeel blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey hey,

Ik ga van een A/AA met 300cc mentor anatomisch dual plane naar een Grote C, kleine D :)... Ik ben 1,69 en 53kg.

Het is denk ik idd wel verschillend kwa lengte en gewicht enz... Denk zelf dat een Grote C grooter oogt bij een smal iemand dan bij een breed iemand. Maar das mijn visie... :)

Heb je al een pc gevonden?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben 1.63 weeg 52 kg ik ben met 300CC van een aa naar een flinke C gegaan, sommige bh's zelfs een D!

Hoe je borsten worden ligt aan een aantal factoren! een vriendin van mij heeft 375CC en is van een flinke B naar een D gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam van een 70aa en ben nu 10 dagen geleden geopereerd en heb 350 en 380cc gekregen.

Welke maat het exact is of word boeit me niet zo, het ziet er mooi uit in kleding, precies zoals ik had gehoopt.

Bloot vind ik ze nog steeds wel erg groot, groter dan ik had verwacht zelfs.

Ik heb de ballen (haha leuk) verstand niet van cupmaten, maar schat dat ik ook wel op een D uitkom, al vind ik het in kleding een C ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1.66 weeg 56kg heb 380 rond ged. achter de spier ook door Verdonck. mag nog geen normale bh dragen dus weet mn cupmaat nog niet precies het is zowiezo een grote C misschien een D ( hoop ik ) had een kleine 80 A het oogt in kleding als een C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam van een 70aa en ben nu 10 dagen geleden geopereerd en heb 350 en 380cc gekregen.

Welke maat het exact is of word boeit me niet zo, het ziet er mooi uit in kleding, precies zoals ik had gehoopt.

Bloot vind ik ze nog steeds wel erg groot, groter dan ik had verwacht zelfs.

Ik heb de ballen (haha leuk) verstand niet van cupmaten, maar schat dat ik ook wel op een D uitkom, al vind ik het in kleding een C ongeveer.

:45: de ballen verstand hihi

Ik ook 1.60 52 kilo van lege b naar (tot nu toe) D en ben net 5 dagen geleden geopereerd dus valt nog niets over te zeggen maar vind ze in kleding niet opvallen en bloot idd ook groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.