Ga naar inhoud

Wie o wie startte met een kleine cup C?


Aanbevolen berichten

Dames,

Wie kan mij helpen met ervaringen startend met een C-cup? Ik mag eind september eindelijk na lang twijfelen en heel veel zenuwen naar de PC voor een vergroting. Altijd grote volle borsten gehad maar na 3 kids helaas tot een kleine C "gekrompen". Omdat ik aan de bovenkant nog amper vulling heb maar onderin nog wel, krijg ik een ronde Mentor 300cc voor de spier. Ik wil zo graag ervaringen horen met vergelijkbare operaties maar ik vind alleen dames die starten met een A of B cup voor de operatie.. WIE o WIE heeft een verhaal dat lijkt op de mijne??

Daarbij maak ik normaliter lelijke littekens, iemand ervaringen met keloidvorming?

Groetjes, een onzekere Troela

:97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde, grotere borsten gehad en toen een C-cup die leeg was van boven. Leek meer op een B, maar door de omvang kwam ik altijd op een C uit. Nu 520cc laten plaatsen, rond, high profile, dual plane. Vandaag ben ik 3 dagen P.O. (dus dinsdag geopereerd) en ik heb mijn 'oude' borsten weer terug, dus ben er helemaal happy mee :) 300cc zal ook mooi kunnen zijn, maar ik hou wel van wat groter en was bang dat je zo'n opgevuld zakjes idee kreeg vanwege de ruimte die ik al had. Nu absoluut geen ruimte meer over haha, dus ik ben tevreden :)

Ik zou idd voor ronde gaan omdat je anders de onderkant dus meer accentueert. En ik denk dat door mijn natuurlijke 'hang' (welke nu natuurlijk wel een stuk minder is) het litteken in de borstplooi valt. Misschien bij jou dan ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, gelukkig iemand met ervaring op dit gebied. Dual Plane had bij mij niet de voorkeur, ik krijg voor de spier en idd het litteken in borstplooi.

Ik was juist bang dat 300 CC te veel zou zijn. Groter dan mijn oude maat 75 E wil ik niet gaan. Jij zit wat groter, Amelie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook van een c af. Met weinig vulling bovenin.

Om mij goed op te vullen was zoiezo 400 cc nodig.

Omdat dat effect in t shirt nog niet eens vergelijkbaar was met mijn grootste push up bh ben ik voor 590 cc gegaan.

Ik vind persoonlijk 300 cc weinig. Maar dat is net wat je zelf graag wilt.

Ik zit nu op een 75f cup. En hoewel ik eerst schrok van de grote zou ik nu niet meer kleiner willen.

Het went zo snel.

Ik zelf heb ook rond en voor de spier. Met een slappe borst beste keus omdat je de ruimte al hebt

Littekens onder de borst gok 6 cm .. maar erg netjes ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb een kleine d, leeg aan de bovenkant, had altijd een volle e maar ik word ouder he, en ben 7 kg afgevallen,

dat lijkt ook een cupmaat te schelen. ik ben nu aan het zoeken wat m'n nieuwe beha maat is. :-(

dus ik lees graag met je mee!

ben me nu aan het orienteren bij klinieken.

eerste advies is 470 cc dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging met een 36D kliniekbh naar huis. Dus ik gok uit te komen op een E of F. Er wordt vaak gezegd dat iedere 150 cc ongeveer een cupmaat is, al is dat bij iedereen verschillend, maar ik wilde dus ook niet kleiner uitkomen als dat ik ooit had, vandaar dat ik heb gekozen voor het maximale mogelijk. Ligt er dus aan wat je zelf wil bereiken inderdaad... Voor mij was minder dan het maximale geen optie, aangezien ik hier zo vaak heb gelezen hoe snel het went. Plus dat mijn E of F gewoon zal lijken op een D/DD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!! 300 cc is voor mij het maximale gezien mijn lichaam volgens de PC. Mijn derde gesprek met een PC was in Kliniek Amstelveen en die heeft het ingemeten. Een grotere protese zou teveel in het midden gaan uitsteken. Die zijn dan te groot voor mijn huid. Ze gaven erg goed advies vond ik dus ga dat maar opvolgen. Dokter Karim komt op mij over als een erg ervaren man.

Alleen die spanning nu.. Eerst maar een sportbh kopen.. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een hele lege E, maar bij mij was het zo erg (zie foto's) dat ik voor een lift ben gegaan icm 300cc achter de spier. Ik ben nu 3 dagen po maar heb ook weer mijn oude borsten terug van voordat ik mijn 3 kids had en ben echt zielsgelukkig, kan er wel de hele dag naar kijken/aan voelen en het voelt gek dat ze echt van mij zijn :P Wat voor maat ik nu precies heb kan ik nog niet zeggen omdat ik nog ff moet afwachten, maar de sportbh die ik nu aanheb is 75d en deze pastte mij voor de operatie ook dus ik heb zelfs stiekem de hoop dat mijn oude bh's nog passen... Heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een slappe 70C/ 75B (vooral borstweefsel aan de onderkant) en ik mag ook maximaal 300cc voor de spier volgens/ van de chirurg.. Mijn operatie staat voor 22 oktober en ik krijg 295cc monobloc hydrogel bij dr. Kappel. Ik hoop uit te komen op 70E/ 75D. Dus ik ben ook erg benieuwd! Succes alvast!

Gr. Rosinha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorig jaar geopereerd en had na het krijgen van de kinderen en afvallen een lege 75C overgehouden.

Ik heb nu 535cc Ultra high profile. Bij mij zijn ze ook voor de spier geplaatst. Ik heb nu een volle 75G.

Mijn volume was ook helemaal weg aan de bovenkant. Ik vind persoonlijk die bolling boven mooi.

De maat went inderdaad heel erg snel. Ben er blij mij de maat. Al zie ze er niet uit als een G ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.