Ga naar inhoud

Ervaringen met medisch centrum Waalre en of aesthetic beauty clinic in veldhoven


Aanbevolen berichten

Ik ben bij aesthetic beauty clinics geweest en erg tevreden na de 2e x! De eerste keer ben ik niet voldoende geïnformeerd vind ik zelf, en ben ik misschien een beetje voorzichtig geweest met gevolg dat ik het veel te klein vond..

Maar dat lees je hier veel op het forum

Dus 1 tip bij twijfel de iets grotere maat kiezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halllo,

Ik ga naar medische centrum Waalre. Ik heb daar een heel goed gevoel bij.

Ik heb aankomende woensdag m'n 2 de gesprek en wil graag mijn datum plannen op 17 december om me te laten opereren voor een bv.

Ben je bij alle 2 op consult geweest?

Ik ben benieuwd waar je het laat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halllo,

Ik ga naar medische centrum Waalre. Ik heb daar een heel goed gevoel bij.

Ik heb aankomende woensdag m'n 2 de gesprek en wil graag mijn datum plannen op 17 december om me te laten opereren voor een bv.

Ben je bij alle 2 op consult geweest?

Ik ben benieuwd waar je het laat doen.

Heey daisy,

Kom je ook uit de buurt van Eindhoven?

Ik ben nu bezig om mijn zwangerschaps kilo's kwijt te raken, als ik op gewicht ben, ga ik bij hun op consult, ga je voor rond of anatomisch?

Voor hoeveel cc wil je gaan?

En je kan ook kiezen toch tussen mentor cohesive 1 en 2,

Vind het moeilijk welke van de twee bij mij past,

Ben zo benieuwd, hoe jij het ervaren hebt, hoor zoveel positiefs over hun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, het is voor mijn 40 minuten rijden om in Waalre te komen.

Ik ben ook nog hard m'n best aan het doen om wat kilo's kwijt te zijn voor mijn operatie.

Ik zelf wilde rond en krijg ook rond. Als jij je wensen verteld zegt hij wat je dan het beste kunt pakken en of het mogelijk is.

Anatomisch kunnen gaan draaien.

Ik wil graag een volle c en hij zei toen 325cc 0f 350cc

Ik ga aankomende woensdag langs om nogmaals te passen en om wat vragen te stellen.

Ik zal dan ook eens vragen over die cohesive 1 en 2

Zal je daarna wel even een bericht sturen hoe het is gegaan.

Kun je zo schatten ongeveer wanneer je het wil laten doen ? Zou leuk zijn als we rond dezelfde datum geopereerd worden

Liefs my

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey,

Me dochter is pas 12 weken, had zelf zo gedacht, dat ik wil wachten tot ze kan lopen dus kan over 7,8,9 maanden zijn, zo wie zo dit jaar denk ik niet meer... Maar denk dat me keuze is gemaakt en ik dan toch ook maar naar Waalre ga, weet je wat t is, als je naar België gaat betaal je ook al gauw rond de 3000,- en dan heb je de tijd en de bezine kosten er ook nog niet bij gerekend...

Ik wil zelf ook rond, althans dat vind ik al jaren super mooi, en ook de hoeveelheid cc zou ik ook kiezen, zo rond de 350 cc, ik laat je zo wie zo weten als ik een afspraak heb gemaakt voor consult

Groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slim van je dat je wacht totdat ze kan lopen .

Ik betaal bij Waalre 3400 en dan zou je inderdaad in België ook op die koste komen met benzine enz. Terwijl hier in de buurt ook goede zitten.

Als ik hier op de forum lees hebben er veel ronde prothese dus zal denk geen probleem zijn .

Ik hou jou op de hoogte met mijn ervaringen

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo proud mommie,

Eindelijk mijn datum staat vast. 18 december

Ik krijg ronde protheses high profiel COH1 325/350cc dat gaat hij bepalen tijdens de operatie.

Die coh is zeg maar soort gel wat in die prothese zit. 1 is heel soepel 2 is wat steviger en 3 is echt stevig . 3 word meestal gebruikt bij mensen die bijvoorbeeld borstkanker hebben gehad .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.