Ga naar inhoud

Rode kruis ziekenhuis Beverwijk


Gast Evanja

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

ik vroeg me af of er hier iemand is die al in dit ziekenhuis een borstvergroting heeft laten doen?

ik heb zelf een consult gehad bij dokter Melis en ben zeker van plan het daar te laten doen.

Tóch ben ik beneiuwd naar ervaringen en hoop het dan ook te horen als iemand die heeft! :D

Liefs Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evanja,

Ik heb 4 consulten gehad waaronder bij Dr. Melis (was mijn eerste consult). Heb echter, ondanks dat ik een goed gevoel bij hem had, niet voor hem gekozen en wel om de volgende reden: Ik had het idee dat hij veel te veel CC erin wil doen. Ik wilde een C-cup en volgens hem zou ik dan op 350-375 CC uitkomen net als bij jou (high profile, onder spier/dual plane). De andere 3 pc's adviseerden allemaal rond de 300 CC. Dat geeft toch te denken...

Ben erg benieuwd wanneer je het gaat laten doen! Ik blijf je topic even volgen.

Liefs,

Bloem (woon ook in N-Holland, niet ver van B'wijk, en jij?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem!

hij gaf mij het advies voor medium profile 350-375 onder de spier. Ook omdat ik zelf de wens had om toch voor een volle c te gaan. ik ben benieuwd waar het op uitkomt allemaal. Ik kies voor hem omdat hij me toch wel een erg goed gevoel gaf en zijn resultaten er mogen zijn (ken inmiddels wat mensen die bij hem zijn geweest)

Ik woon zelf in heel dichtbij Beverwijk, er zit eigenlijk maar 1 dorp tussen :P

Liefs Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou misschien woon je dan wel in hetzelfde plaatsje als ik :141: . Ik heb van mezelf AA(A) en hij adviseerde mij dus 375 cc onder de spier, high profile. Ik denk dan dat ik op een D zou uitkomen, want de 3 andere consulten adviseerden 300 cc voor een C-cup. Ach en als je het niet erg vindt dat ze groter worden dan maakt het toch ook niets uit? Het is wel lekker dichtbij! Ik ben 16 april aan de beurt bij Dr. van Selms. Staat erg goed aangeschreven en lost ook nogal eens prutswerk op van slecht bekend staande pc's....

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hopen dat ik daar dan niet uiteindelijk ook nog eens langsmoet na Dr. Melis :P maar gelukkig staat die ook goed bekend. Ben nu al lichtelijk zenuwachtig en heb het nog niet eens rond haha!

Dat word wat..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.