Ga naar inhoud

Voorstellen, sparen, oriënterende


lotteew

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Lotte en ik ben 22jaar jong. Ik ben 1,77lang en weeg 59kilo. Ik heb een kleine bcup en ben dus hard aan het sparen voor een bv.

In het dagelijks leven ben ik bedrijfsleidster van een schoenen en kleding winkel, daarnaast sport ik veel. Dat word dus even flink afkicken als het eenmaal zo ver is;) maar hé alles voor de boobies:)

Sinds ik me kan heugen ben ik niet tevreden over mn borsten en nu ik 22 ben weet ik ook dat het niet meer vanzelf gaat worden et voor ogen heb. Ik loop al een paar jaar met de overweging van een bv maar sinds ik het in mn koppie definitief heb besloten ben ik er 24/7 mee bezig. Ik kan niet wachten om naar mezelf in de spiegel te kijken met mooie volle borsten en me op en top vrouw te voelen, want dat steekt me het meeste:$

Zodals ik al vertelde ben ik nog aan het sparen en dus ook nog flink aan het orienteren tussen verschillende klinieken en pc's. Ik denk er nu over om een consult aan te vragen bij contour kliniek omdat een bekende van me daar nog kort geleden ook is geweest en ik hecht altijd veel waarde aan meningen van dichtbij. Ook wil ik een kijkje nemen bij slaz in amsterdam.

Nou dat was het wel voor nu:)

X Lotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Lotte ;)

Ik heb al een hoop gezegt tegen je en idd goed orienteren en de vragen die je hebt opschrijven en meenemen.

Ik zal na morgen weer ff een verslag geven naar jou toe ;)

Derest van het verhaal ken je al ;)

En dat sparen komt helemaal goed bij je als je eenmaal wat voor ogen hebt ga je er ook voor.

XXX Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotte, welkom op het forum! Spannend he, nieuwe boobs. Als je dat eenmaal in je hoofd hebt gehaald kom je er niet zo snel meer vanaf.

Heb je al een idee van wat je wil qua maat? En welke pc's je wilt bezoeken? Ik ben zelf geholpen in de Haaglanden kliniek door Dr. Rhemrev, zeker een aanrader mocht je in de buurt wonen :)

Succes met je zoektocht en hou ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boho: ja echt heel spannend:p qua maat zit ik te denken aan een d cup. Ik heb namelijk een lang slank postuur maar wel met flinke heupen en billen waar je u tegen zegt;) en dat mag dus best een beetje in verhouding komen;)

Qua pc's heb ik een aanrading op dr smits van contour kliniek dus daar wil ik zeker langs en anders dr nio in het slaz. Bedankt voor de tip over Haaglanden! Ik zal eens kijken op de site:)

Xx Lotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotte,

Nou ben gisteren op controle geweest en alles was goed.

Mn littekens zien er ook heel erg mooi uit.

Nu mag ik lkkr gaan smeren met vitamine E creme ( littekencreme van kruidvat) Moet zeggen is echt heerlijk als het erop word gesmeerd en gemasseerd word.

Ze advisserde me om het litteken toch wel een dieptemassage te geven bij het litteken zodat het ook soepel blijft.

Kwa grote is de linker nog groter maar ze zei dat het helemaal goed gaat komen en dat die gewoon wat achter blijft kwa herstel maar moet het even lkkr de tijd geven.

Ben wel heel blij dat die hechtpleisters er nu af zijn scheelt een hoop irritatie kwa jeuk en dat mn sport bh blijft hangen achter de pleisters.

Ik moet nog 4 weken lkkr rustig aan blijven doen en dan krijg ik een brief voor de 3 mnd controle die zal in november zijn.

Als ik een datum weet en je hebt interesse om mee te gaan geef het maar door dan kan je meerijden en kan je de arts ook even zien ;)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotte,

Geen probleem hoor als ik de brief binnen heb hoor je zeker van me dan kan je kijken ivm met je werk of het dan lukt maar dan heb je in iedergeval alvast een eerste indruk dat is ook wel erg prettig denk ik.

Ja gelukkig verloopt alles goed idd. Door de zalf worden de littekens ook al wat mooier dus ik zeg blijven smeren.

Plaats vandaag nog wel ff foto's erbij van de littekens ;)

Thnx voor je compliment ;)

XXX mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er een hoop die dat doen hoor maar je kan ook gewoon zeggen dat je er nog over na wilt denken en niet op dat moment gelijk een besluit neemt.

En je moet zowiezo wel een goed gevoel hebben erbij en als je voor een nieuwe keuken gaat kijken vraag je ook bij verschillende de prijzen enz.. op dus denk dat het geen probleem is hoor.

En je moet ook wel de centen bij elkaar hebben voor ze je kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens nog een vraagje.. Is het niet gek als je op consult ergens bent geweest dat je dan zegt dat je er nog even over nadenkt of om nog verder te orienteren? Of zijn ze daar heel luchtig over?

Xx

Nee hoor, dat doen de meeste hier denk ik. Waarom gelijk in zee gaan met de eerste de beste, is niet zomaar iets :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.