Ga naar inhoud

Info gevraagd : Dr A. Michail : Lipocentrum te Maastricht gevraagt


Gast ekd

Aanbevolen berichten

Je vraagt hier niet om een persoonlijke mening (wél een ervaringsmening en die heb ik niet met deze chirurg/kliniek) dus geef ik je gewoon wat info mee :

Op de site van deze kliniek staat oa dat men verkiest met anatomische protheses te werken én dat men werkt onder plaatselijke verdoving met slaaproes . Over dit laatste ben ik zeer te spreken omdat het voor mij 100% meegevallen is en anderen raden het af .

Info verschil tussen narcose en sedatie .

Een anatomische prothese zou ik nooit willen , sedatie raad ik aan maar meningen verschillen dus zoek voor jezelf even uit wat je (niet)wil . Want er zoveel keuze en over alles heb je voor- en tegenstanders .

Hier vind je op 't forum algemene info over 'borstvergroting' met oa plaatsingtechnieken , verschillende soorten protheses met voor- en nadelen enz. Wanneer je wat beter weet wat je wil kan je meteen ook gerichter vragen stellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.