Jump to content

Info gevraagd : Dr A. Michail : Lipocentrum te Maastricht gevraagt

Guest ekd

Recommended Posts

Je vraagt hier niet om een persoonlijke mening (wél een ervaringsmening en die heb ik niet met deze chirurg/kliniek) dus geef ik je gewoon wat info mee :

Op de site van deze kliniek staat oa dat men verkiest met anatomische protheses te werken én dat men werkt onder plaatselijke verdoving met slaaproes . Over dit laatste ben ik zeer te spreken omdat het voor mij 100% meegevallen is en anderen raden het af .

Info verschil tussen narcose en sedatie .

Een anatomische prothese zou ik nooit willen , sedatie raad ik aan maar meningen verschillen dus zoek voor jezelf even uit wat je (niet)wil . Want er zoveel keuze en over alles heb je voor- en tegenstanders .

Hier vind je op 't forum algemene info over 'borstvergroting' met oa plaatsingtechnieken , verschillende soorten protheses met voor- en nadelen enz. Wanneer je wat beter weet wat je wil kan je meteen ook gerichter vragen stellen .

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.