Ga naar inhoud

Beste en meest populaire PC voor BV?!


Juudje

Aanbevolen berichten

Dit is volgens mij een veel gestelde vraag voor veel vrouwen die een borstvergroting willen gaan doen en nog op zoek zijn naar een goede PC.

Ik zou graag willen weten welke plastisch chirurgen in Nederland er op dit forum als beste uitkomen op gebied van kwaliteit voor- en nazorg en eindresultaat van de BV. Is er ook een keer een meting gedaan van alle ervaringen op dit forum? of vraag ik nu te veel? :)

Dan zou ik graag willen vragen aan de vrouwen die op dit onderwerp willen reageren:

Met welke PC hebben jullie heel goede ervaring en zouden jullie aanbevelen?

Ik ben 35 jaar, nog geen kinderwens, 54 kilo en 1.70mt. Bij accz kreeg ik advies 315cc dual plane anatomisch. Maar ik lees helaas geen goede ervaringen. :(

Alvast heel vriendelijk bedankt voor reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een beetje dezelfde vragen als jou juudje, iemand

ervaring met medisch centrum Waalre? Zit zelf namelijk te twijfelen tussen Waalre en dr schiettecatte in aesthetic beauty centrum in veldhoven

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Juudje,

Welkom op dit Forum.

Ik heb ook eens ACCZ gegoogled en op dit forum opgezocht.

Het enige leuke is daar de prijs, maar verder erg slechte recenties.

Ik ben zelf op consult geweest bij dr. Paris Melis, hij heeft een eigen kliniek "Bloomingdael" en hij werkt in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk.

Hij staat bekend om het opknappen van slechte operaties, ik ben super tevreden met hem.

Ik krijg eind oktober begin november 375 CC achter de spier RP

Heel veel succes en plezier met het vinden van de juiste PC.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juudje,

Het is heel lastig om tussen alle informatie een pc uit te zoeken.

Ik denk dat het vooral belangrijk is waarbij jij je goed voelt. Een borstvergroting is een van de eerste dingen die een plastisch chirurg leert (ik werk zelf ook bij de plastische chirurgie, maar in een academisch ziekenhuis).

Waar je naar kunt kijken is de nazorg inderdaad en welke voor- en nadelen een kliniek/ziekenhuis heeft.

Ik ben zelf bij dr. Koopman geweest in Bergman kliniek. Maar ook Velthuis, SLAZ, Parkkliniek zijn goed.

Kijk gewoon rustig rond en ga eens langs bij verschillende chirurgen.

Wat goed voelt, daar ga je voor als alles verder oke is :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via Diana Gabriels naar Dr. Refaat Karim gestuurt. Super arts, niks dan lof over deze man! Wat betreft Diana...daar verschillen de meningen over, echter ben ik altijd rustig en correct door haar geholpen. Ik ben in Kliniek Amstelveen geopereerd.
Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een meting is echt onmogelijk... Dan zou je alle leden ( ook diegenen die niet meer actief zijn) moeten consulteren. Dat gaat niet lukken...

Verder zijn meningen subjectief. Het is een forum waarin ervaringen gedeeld worden. Iedereen heeft z'n eigen ervaring en diegenen die zoeken naar ervaringen kunnen hun eigen onderzoekje starten. Uiteindelijk gaat het toch om je eigen gevoel bij het consult, om je eigen budget en om je eigen prioriteiten...

Lees vooral veel ervaringen en plan verschillende consulten. Dat is de beste manier om voor jezelf zo breed mogelijk georiënteerd te raken.

Succes!

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.