Mb123 Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Hi!Ik lees best veel verschillende adviezen wbt het dragen van een sportbh .. Lees vaak 4 of 6 weken terwijl mijn arts zegt 2 weken dag en nacht en san nog een week alleen snachts ...Best nogal een verschil?!?!O en wat is nou echt de fijnste sportbh?( op m'n telefoon doet de zoekfunctie het niet..)Bye!✋ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boebje Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Hou Mb, Inderdaad, wat een verschil in advies! Ik weet ook niet zo goed waar nu naar te luisteren. Zou fijn zijn als er een vaste en duidelijke regel zou zijn. Ik word trouwens af en toe gek van de druk en knelling van dat ding... Groeties, Boepje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mb123 Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Ik mag 10 oktober! Dus ben benieuwd ! Nu eens uitzoeken welke sport bh's ik moet gaan kopen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Volgens mij is het het beste om 6 wkn dag en nacht aan te houden!Dat word tenminste het vaakste gezegd dat je hem 6 weken aan moet hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shilana Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Wauw 2 weken? Dan zou ik echt blij zijn haha maar mijn pc zegt ook 6 weken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mb123 Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Ja 6 weken hoor je t meest! Hou m denk dan fewoon ook 6 weken aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aardbei'ke Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 6 weken is mij gezegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinsR6 Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 6 weken is mij gezegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobpi Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Mijn advies 3 weken dag en nacht en dan nog 3 weken overdag. Echter ik draag hem gewoon uit voorzorg en om geen problemen te krijgen gewoon 6 weken dag en nacht. Dan heb ik er tenminste alles aan gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Suusje<3 Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Bij bergman is het 2 weken dag en nacht en dan nog 2 weken overdag alleen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.