Nicolecaithlynn Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Hallo Allemaal, ik lees al maanden mee op dit forum en dacht dat het nu wel keer tijd werd om me ook aan te melden want heb echt heel veel aan jullie informatie gehad. ik ben een moeder van 23jaar en heb een dochter van 4jaar. na mijn zwangerschao ben ik veel afgevallen en was er niks meer van me lichaam over en je lichaam kan je natuurlijk trainen maar die borsten die willen dan echt niet meer. uiteindelijk toch over de streep gegaan en een bv ondergaan. ik werk op kantoor 40uur per week en is niet echt heel zwaar werk dus had maar 1week vrij genomen. op 16 juni ben ik geopereerd door Frans straten ik heb 375 cc High profile van mentor. ik ben zeer tevreden met het eindresultaat en heeft me een boost van zelfvertrouwen gegeven. en gelijk van blond haar naar rood haar gegaan. heerlijk die zelfvertrouwen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wonka Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Klinkt goed! Geniet ervan Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Ohh leuk! Ik was ook 16 juni bij Frans ☺ Link to comment Share on other sites More sharing options...
xZOETJE Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Klinkt goed. Jammer dat je geen foto's van het resultaat op je profiel hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.