Ga naar inhoud

Ervaringen extra hoog profiel dual plane


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd in Welness Kliniek door dr. Visser voor een borstvergroting.

Links 265cc, rechts 280cc. Ik ben blij dat het achter de rug is, want was best even spannend, maar stond in no. time weer buiten!

Ik mij best veel laten leiden door dr Visser, zij zag zo op het oog al wat het beste bij mij zou passen.

Nu vraag is mijn wel af of de keuze voor extra hoog profiel de juiste keuze is geweest. Natuurlijk heb ik nog last van zwelling/vocht maar zie op het forum nog maar weinig foto's van extra hoog profiel staan.

Ik ben zo bang dat het te ballerig word, moet er niet aan denken....iemand foto's van voor en na, dual plane, extra hoog profiel om te delen? Hopelijk neemt mijn onzekerheid dan wat af en de gemaakte keuze!! Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Dr visser en Verdonk werken veel met extra high profile. Ze plaatsen ook achter de spier, dus ballerig zal het niet snel worden.

Ik ben niet door hun geopereerd en heb geen extra hoog profiel, dus kan je niks laten zien.

Heb je dit niet besproken voor je bv met visser? Misschien had ze je dan voorbeeld foto's kunnen laten zien :)

Maar goed.. Het is ook een kwestie van afwachten. Geduld schijnt de enige oplossing te zijn na een bv ;)

Interessante naam heb je! :D

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK bedankt, ja het blijft vooral afwachten. Jammer dat je vooraf niet al het eindresultaat kunt zien ;-) Veel stijfheid/spierpijn nu maar ook dat is normaal lees ik. Hoe lang duurde het bij jullie voordat de verbandjes over de hechtingen er af gingen? Of hebben jullie die er op gegeven moment zelf afgehaald? Ik heb heel benieuwd naar de schade. Ik hoop niet een te groot litteken, duimen!!! Heb verder geen verband, geen drains, geen bovenband dus dat is allemaal wel heel relaxt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @memyselfandi ikzelf ben 21augustus door dr visser geopereerd 425cc dual plane. 14 dagen na OP heb ik mijn verbandjes en steristrips eraf gedaan en de hechtingen aan de buitenkant mochten afgeknipt worden de rest van de hechtingen was resorbeerbaar. heb de eerste week na OP pijn gehad daarna elke dag fel gebeterd. laat zeker je verbandjes er nog op, tis nog veel te vroeg deze eraf te doen, normaal is er een opsite verband om waarmee je kan douchen. hoe vlot jou herstel voor de rest?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aarbeike,

Bedankt voor je reactie! Het gaat redelijk nu. Rechterborst waar 15 cc meer in moest trekt aanzienlijk meer dan linker! Irritant als je zo weinig kan doen/tillen/pakken/dochtertje van 6 mnd vasthouden :-( Maar ja even door heen, want mama wordt er als het goed is wel mooier op :-) Gelukkig geen last van steken, wel veel spierpijn, nek, rug, armen etc. Af en toe jeuk bij rechter wond. Ibuprofen blijf ik braaf slikken ivm ontstekingsremmer, maar die knotspillen van paracetamol heb ik sinds vandaag al links laten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ben jij geopereerd Nonky? Nog veel last/pijn?

Bij mij was het best ingrijpend hoor, maar ook geen doorsnee operatie. Ik ben bijna vier weken verder, gaat steeds beter maar moet exht nog veel rusten. Ben niet veel waard.

En ze gaan zeer doen naarmate de dag vorderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aarbeike,

Bedankt voor je reactie! Het gaat redelijk nu. Rechterborst waar 15 cc meer in moest trekt aanzienlijk meer dan linker! Irritant als je zo weinig kan doen/tillen/pakken/dochtertje van 6 mnd vasthouden :-( Maar ja even door heen, want mama wordt er als het goed is wel mooier op :-) Gelukkig geen last van steken, wel veel spierpijn, nek, rug, armen etc. Af en toe jeuk bij rechter wond. Ibuprofen blijf ik braaf slikken ivm ontstekingsremmer, maar die knotspillen van paracetamol heb ik sinds vandaag al links laten liggen.

Beter ga je ibu laten liggen en de para innemen! Echt serieus! Zoo slecht voor je maagwand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de dafalgan ook bijna niet genomen, brufen is een pijnstiller en werkt zowel ontzwellend dus ik nam die altijd, moest je een gevoelige maag hebben kan je een maagbeschermer (pantomed of dergelijke) bij nemen maar ik heb dat niet gedaan, heb een sterke maag :-) ik ben het voorbije weekend terug gaan werken als verpleegkundige en het ging wel nu ben ik thuis tot eind september. ja met kleine kinderen in huis niet gemakkelijk, ik heb 3 kindjes 1 van 16maanden, 3 jaar en bijna 9 jaar. en tis indd in begin heel lastig dat je ze in begin niet kan pakken/knuffelen/ in bed leggen ( de kleinste) :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.