twijfelientje Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Hoi allemaal. Ik wilde even iets met jullie delen en misschien weet iemand wat dit kan zijn of het herkent. Vorig jaar juni heb ik de bv gedaan en alles ging en voelde gewoon goed maar nu sinds 2 of 3 weken voel ik als ik voor over buk een rare bubbel of de implantaat? Het lijkt wel een luchtbel die zeg maar wegschiet als ik eraan zit, ik kan het moeilijk uitleggen maar hopelijk snappen jullie het een beetje, het doet geen pijn maar ik maak me wel zorgen hierom En naar wie moet je gaan als je het wilt na laten kijken, gewoon naar de pc waar je geweest bent of naar de huisarts? Ik heb wel net een mail gestuurd naar de kliniek dus ik wacht ff af wat hun gaan zeggen , ik neem eigenlijk aan dat ik gewoon daarheen kan. Het doet geen pijn ofzo maar het voelt heel raar . iemand die het herkent? Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke89 Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Hou Twijfelientje,Kan het geen rimpel-, of plooivorming zijn?Ik weet niet waar dat plekje precies zit wat je bedoelt, maar wat jij beschrijft klinkt als de plooien die ik heb. Ik heb ze dual plane ( anatomisch) en bij mij zitten ze links aan de buitenkant, zo ongeveer op hoogte van mijn oksel.Ben je misschien wat afgevallen recentelijk? Dan kan het zijn dat je het nu ( ineens ) hebt.Liefs Marieke Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfelientje Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Hoi Marieke,Ja klopt, ik ben de afgelopen weken 3 kilo kwijt en dat gaat idd altijd gelijk bij me borsten eraf en daarna me buik , maar ik heb het alleen aan de rechterborst, en dan aan de binnenkant daar kan ik die bubbel "inklikken" en een beetje wegduwen ,de rest van de onderkant van me boob kan ik ook wat beetpakken zeg maar. Ik voel de implantaat.Ik had vanmorgen al email van de kliniek gehad dat ik woensdag langs kan komen.Maar als het komt door iets afvallen, is dat dan normaal en word daar iets aan gedaan?want het voelt echt heel raar.Ik ga ook even bij jou lezenLiefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfelientje Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 op mijn gemak aan het zoeken naar wat het zou kunnen zijn.. niemand meer ervaring hiermee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke89 Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Volgens mij heb je bij protheses voor de spier wat sneller kans op plooivorming. ( dit is waarom ze bij mij dual plane geplaatst zijn) maar dit is ook afhankelijk van je bouw en de hoeveelheid borstweefsel die je zelf had. Ik ben 1,64 en 53 kg en was echt plat! Als je eigen borstweefsel afneemt door afvallen kan het zijn dat je plooien krijgt of beter ziet. Dit is ook afhankelijk van de cohesiviteit van je protheses. Een arts kan dit wel corrigeren, maar volgens mij betaal je dan gewoon voor een wissel. Hier worden wel eens uitzonderingen op gemaakt. Volgens mij is dit bij Nies gedaan, omdat de arts ze direct onder de spier moeten plaatsen. Dan is het een inschattingsfout van de pc. Goed dat je gelijk langs mag komen! Dan kan je pc er naar kijken en het beoordelen. ( ik ben natuurlijk maar een leek;) ) Succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Ik denk dat je gewoon ff voor controle moet gaan, dan weet je het zeker Maar ook ik denk dat dit gewoon een plooi van je prothese is. Komt heel vaak voor en is eigenlijk niks aan te doen (dan wat aankomen ) Ik voel mijn prothese ook wel, maar er zit nou eenmaal iets in je lichaam dat kan vervormen Als het allemaal zo stijf was dat er geen plooien konden ontstaan,dan zouden we veel 'neppere' borsten hebben dan nu Maar ga ff voor controle. Niets is zo vervelend als onzekerheid! Xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Er word niets aan gedaan als het door het afvallen komt,ze zullen het dan gooien op: afvallen is nooit goed bij een bv ,dus is eigen risico en gaan ze zeker niet herstellen ,want gewichtschommelingen zorgen nou eenmaal voor een andere look,en is dus zon beetje eigen schuld grof gezegd. Ik kan me ook niets bedenken wat jij verteld wat het moet zijn,eerlijk gezegd denk ik niets ergs iig. Maar goed je weet t snel genoeg,fijn dat je mag langs komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 13 jaar borst implantaten gehad , na ongeveer een half jaar kon ik ze ook voelenvooral met voorover staan .. Nooit last van gehad of als vervelend ervaren .Nu a.s 19 september ben ik 5 maanden p. o na mijn wissel , en tja ook weer het zelfde .Ik zelf vind het geen probleem , inderdaad anders stonden ze wel heel strak .Succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfelientje Posted September 9, 2014 Author Share Posted September 9, 2014 Dank jullie wel. ik ben nu wel gerustgesteld nu ik lees dat jullie het ook voelen, alleen die rare bubbel die ik kan verschuiven en kan indrukken vind ik dan weer minder , wat kan dat dan zijn?. Ik heb het ook alleen maar aan de rechterkant, bij de linker voel ik niks zitten en ook geen rand. Het doet ook geen pijn hoor, Als het door die bijna 3 kilo afvallen komt eet ik die er zo weer aan, Ik ben eigenlijk ff aan een soepdieet gegaan om mijn buik wat minder opgezet te krijgen .hoopte al een jaar dat het vocht was maar is gewoon van het bankhangen en lekker eten.. Het is wel fijn dat ik zo snel kan komen en ik ben benieuwd wat de pc zegt . Ik ben nog wel een beetje zenuwachtig maar morgen weet ik het hopelijk. Misschien zegt hij wel ohhh niks aan de hand je hebt alleen meer cc nodig en dat word kosteloos gedaan. Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ginny Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Zelf had ik ook zo'n bubbel, heeft er bij mij vanaf het begin in gezeten. Had er geen last van en het was volgens mij geen plooi want die had ik ook.... en die voelde heel anders. Heb die bubbel 15 jaar gehad, doet geen pijn voelt alleen raar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfelientje Posted September 9, 2014 Author Share Posted September 9, 2014 Zei de pc dat dat niks uitmaakte? Ik heb het pas sinds een paar weken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfelientje Posted September 11, 2014 Author Share Posted September 11, 2014 Joehoe, Het blijkt dus idd normaal te zijn, Ik was vanmorgen bij de pc Natuurlijk was ik ineens die bubbel kwijt en stond daar maar gebukt en in me tiet te knijpen ;)maar gelukkig kwam die weer tevoorschijn en dat is dus ook gewoon het implantaat. Hij zei ook dat ik het aan de andere kant ook kon voelen dus "samen voelen" hahaha en nu ik goed voelde ,voelde ik het aan de andere kant ook. Die bubbel is gewoon het implantaat. Verder zei hij dat alles goed eruit zag en de maat ook mooi is en toen dacht ik OEPS nu moet ik nog zeggen dat ik wel wat groter zou willen. Ik zit weer op de stoel en ik zeg ... ja ik ben er heel blij mee maar ik zou eigenlijk graag wat groter willen uhhh 500cc ofzo en dan xhp Hij vind het onverstandig ivm hang en dit een mooie maat bij mij. Hij pakte ook verschillende hoogtes van implantaten erbij en legde ook het volume enzo uit en hoeveel cm je voorruit gaat en dat het natuurlijk zwaarder is ,eerst nog wat uitrekenen over de high profiel maar ik denk zelf dat de breedte niet past en dan zou natuurlijk de cc kleiner worden, dus over naar de xhp die 500 vond hij niet zo goed idee en hij pakte het boekje erbij met de maten. Ik vroeg of er een mooie tussenmaat anders inzit en toen zei ik misschien 480 maar hij zei later zelf ook, 480 of wat meer cc erbij maakt ook niet uit dan. Ik zei later ook nog tuurlijk dat het de 535cc van xhp is. Nu is er nog niet gemeten maar dat komt dan als ik ervoor ga . Hij vertelde alleen dat hij zelf het niet zo goed idee vind maar hij wil het in ieder geval wel voor me doen als ik het zou willen, gelukkig maar, want ik vind hem gewoon een goede pc en ik voel me op me gemak bij hem. Je kan altijd langskomen en je kan bij wijze een uur gaan passen of vragen hebben, hij neemt de tijd voor je. Alleen gaat het me dan wel 4500 kosten ipv 3500 om te wisselen ivm laagje kapsel weghalen en daar had ik even niet aan gedacht. Dus ik ga even goed nadenken maar ben er al uit denk ik.. want ik wil heel graag naar die 535 cc xhp Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.