Ga naar inhoud

cat86 : 13 oktober 2014 : Dr. Straten : kliniek Heyendael


Gast cat86

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben cat86, 28 jaar en heb twee prachtige kids. Ik ben al sinds mijn pubertijd erg ongelukkig met mijn kleine cupmaat A. Een borstvergroting is altijd mijn grote droom geweest. Ik hoop dat ik me hierdoor een stuk zekerder zal gaan voelen.

Op 13 oktober zal ik worden geholpen in Kliniek Heyendael door Frans van Straten.

Ik ben op intake geweest bij Diana Gabriels. Daar kwamen we uit op een 375cc. Afgelopen woe ben ik bij Frans v Straten geweest. Ik heb uiteindelijk aangeven voor 425cc (Mentor rond, High Profile) te willen gaan. Ook 450cc gepast, maar ik wilde meer tussen de maat van 375 en 450cc zitten. De 425cc heeft hij gelijk besteld, maar ook een 400cc voor het geval ik toch iets minder wilde of er toch minder zou passen. Ik maak mezelf alleen steeds gek met de gedachte dat 425cc veel te groot zal zijn. Ik zie veel meiden voorbij komen met 425cc en een E cup! Daar schrik ik dan wel weer van! Maar daarnaast lees ik van een heleboel het advies dat je voor groter moet gaan als dat kan. Dus ik denk dat ik met 425cc wel goed zit.

Ik kijk in ieder geval erg uit naar 13 oktober!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Niet schrikken van die E-cup ;) Je zult zien dat het niet zo groot is als dat je van te voren denkt.. Er zijn veel meiden die van te voren zeiden dat ze voor een C-cup kwamen en maar wat blij waren dat het in bh een E was :) Met minder zouden ze niet tevreden geweest zijn.

Nou is het wel zo, dat een protheseborst een iets grotere cup nodig heeft, alleen al door de maten van de prothese. Ze zijn iets breder dan echte borsten, vandaar de wat grotere cupmaat :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

En succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 350/375CC, (ik wil het liefste 375CC), rond, high profile, dual plane!.

Hoe lang en zwaar ben jij?

Ik twijfel namelijk wel eens of ik toch niet iets groter moet doen... Ben benieuwd naar je antwoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook enorm! Ik had ook de 375cc gepast. Frans zei dat dat mooi

zou staan. Maar aangezien ik hier zo vaak las over spijt hebben dat ze niet voor meer zijn gegaan, vroeg ik naar de 400. Toen kreeg ik in de ene borst 375 en in de andere 460. Ik vond de 460 te groot en de 375 te klein. Maar nu denk ik soms weer...oh misschien is 425 te groot en moet ik toch 375 doen. En dan denk ik weer de 425 is te klein, ik moet de 460 doen. Hahahaha erg vermoeiend! Dus dan denk ik maar dat de 425 een goede maat is. Zit ik in het midden :-)

Ik ben 1.72m en weeg 62 kilo

En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Wat leuk!!!! Spannend he!?!

Ik weet ook nog geen tijd. Woon vlakbij Den Haag. Denk dat mn vriend en ik een hotelletje boeken. Stel dat ik als eerste zou worden geholpen wordt het wel heel vroeg de deur uitgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Lotjekapotje! Heb een goed gevoel bij Frans. Alleen het passen ging best snel. Maar mijn gevoel zegt ga voor de 425cc. Frans zei nog dat ik de 460 ook wel kon hebben. Maar dat vond ik dan weer te groot. Blijft lastig allemaal. Maar denk dat je op je gevoel af moet gaan. Maar denk dat ik elke maat al mega zal vinden aangezien ik nu vrijwel niets heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde probleem: operatie gepland dinsdag 16 september, maar welke cc's??

390 cc vond ik te groot, maakte mij een beetje mollig. Ik ben 1.68m en weeg 58kg: best een klein grietje dus. Heb zelf nu een kleine B cup.

330cc vond ik te klein.

Nu is de vraag.. Gaan we 1 stapje groter dan de kleinere OF 1 stapje kleiner dan de grotere?

350cc of 375 cc?

Krijg trouwens ronde, achter de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he xZoetje! Ik lees hier heel vaak ga voor het grootste. Want veel meiden hadden achteraf toch voor meer cc gekozen. Plus dat ik ook vaak lees dat een aantal cc wegvalt achter de spier. Dus ik zou dan de 375cc kiezen als ik jou zo hoor. Maar ik denk dat we ons zelf gek blijven maken met twijfelen! Haha!

Maar wat spannend zeg! Dat is dus al bijna!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cat86 Ja we maken onszelf echt gek met twijfelen en juist omdat we dan nog tijd hebben om hierover te beslissen, gaan we meer twijfelen.

Ik neig zelf ook steeds meer naar de 375cc.. De foto's die ik gemaakt heb bij het consult met passen raak ik namelijk steeds meer gewend en omdat ik van vele inderdaad hoor dat ze liever groter nog willen en dat cc's wegvallen als je het achter de borstspier laat plaatsen.

Ben jij er al uit? :P Als je gevoel zegt 425cc, moet je daarvoor gaan!

Je kunt Frans toch ook tijdens de operatie laten beslissen wat het mooist bij je lichaam past?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik ook tijdens het passen. Eerst dacht ik wow wat groot. Maar hoe langer ik ernaar keek, hoe meer ik er gewend aan raakte en ze wel wat groter wilde passen. Ik ben er wel uit dat ik 425 wil. Maar Frans besteld ook de 400, mocht ik me bedenken of het toch volgens hem te groot blijkt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja cat86, ik zou zeker voor het grootste gaan. Ik heb mijn boobs nu 8 dagen en oh wat went het snel!! Had ze ook wel groter gewild! En dat lees je hier héél vaak, maar ik kan nu beamen dat het ook ÉCHT zo is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies! Ja ik ga voor de 425cc. Ik had ook 460cc gepast maar dat vond ik echt too much.

En jij Lelizz? Jij twijfelde ook toch? Spannend he! Komt echt dichtbij nu! Gisteravond de rekening betaald. Heel gek was dat! Nu nog definitiever!

En Thanks voor de tip XZoetje! En hoe voel je je? Toch wel heel blij mee ondanks dat je ze achteraf groter had gewild? Kan je alweer een hoop in huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker na toeleven.. Blijft zo'n spannend moment. Maar de tijd gaat echt snel. Ik ben nu bijna drie weken PO, ben woensdag weer begonnen met werken. Het gaat echt heel goed. Ik heb helemaal geen pijn meer. Alleen het wakker worden door de rugpijn is wat minder, maar ach als dat alles is. Ik kan wel al op mijn zij liggen hoor, maar durf zo nog niet te slapen. Ben ook al begonnen met litteken creme smeren. De band doet ook goed zijn werk. Zie wel verschil aan beide borsten, maar daar mag ik nog niet panisch over doen omdat je pas na 3 maanden echt moet kijken naar het resultaat.

Ik ben er heel erg blij mee!!


Stofzuigen enzo doe ik nog niet omdat dat afgeraden wordt. Maar vaatwasser uithalen en wasjes draaien doe ik wel al weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met de zenuwen Cat?

Spannend he. Duurt niet lang meer nu. Alvast heel veel succes!

Dank je Ches! Begin wel een beetje zenuwachtig te worden! Denk dat ik maandagochtend mega nerveus ben!!! Maar komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.