Ga naar inhoud

Graatje : 13 april 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast Graatje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben nieuw dus zal ik mijn zelf even voorstellen.

Ben 42 jaar en drie kinderen van 19, 16 en 10.

Ben getrouwd.

Ik ga een borstvergroting doen.

Ik heb op 12 april een afspraak in de wellness kliniek bij dr damen.

En als het goed is op 23 april de operatie.

Ik vind dat jullie een leuk forum hebben.

Graatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

welkom graatje

spannende tijden zijn dit voor jou, nietwaar. eindelijk de stap durven te zetten om een afspraak te maken.

heb je al het een en ander gelezen hier? weet je al een beetje welke cupmaat je zou willen eindigen? wat vindt je man ervan?

het is hier supergezellig, en ik hoop dat je veel aan het forum zult hebben voor en ook vooral na je vergroting!

gr.

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Graatje,

welkom,spannend zeg ,een hele voorbereiding komt er om de hoek kijken he?

je gaat de 12de april op consult,en de 23ste april is DE dag?

maar als je consult nu niet bevalt?ben je zo zeker van je zaak dan al?

of is dit je 2de consult de 12de april?

veel lees en post plezier op het forum,en hopen dat je gauw de info hebt die je zoekt,komt vast goed,leesvoer zat op het forum :75:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker spannend ik heb nu een b cupje en wil graag een volle d cup.

Mijn man is het er hellemaal mee eens .

Kijk enorm uit naar de dag.

Gr graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Graatje,

welkom,spannend zeg ,een hele voorbereiding komt er om de hoek kijken he?

je gaat de 12de april op consult,en de 23ste april is DE dag?

maar als je consult nu niet bevalt?ben je zo zeker van je zaak dan al?

of is dit je 2de consult de 12de april?

veel lees en post plezier op het forum,en hopen dat je gauw de info hebt die je zoekt,komt vast goed,leesvoer zat op het forum :75:

greetzzz moontje

Hoi ik had bij jullie al zoveel informatie gelezen dat ik had besloten om gelijk de datum vast te leggen.

Mijn zus en vriendin hebben ook een bv gehad de een in nederland en de ander in belgie dus had van hun ook wel wat informatie.

Maar om de afspraak te maken was toch wel een hele stap.

Ik heb ook gelijk de afspraak vast gezet omdat ik ook wat moet regelen met me werk.

Hoop dat het deze datum blijft ik heb een aanbetaling gedaan en de papieren gefaxt zit nog op een bevestiging te wachten.

Gr Graatje

Hi,

Gaat wel snel bij jou zeg!

Dokter Damen is me goed bevallen. Hopelijk bij jou ook.

Veel succes!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ja ik ben wel blij dat het allemaal zo snel kan.

Bij ons was de wachttijd voor een afspraak 8 weken en voor de operatie een wachttijd van 3 maanden.

Daarom heb ik ook besloten om het in belgie te laten doen.

Gr Graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tweety78

Piep Graatje,

Ben zelf 7 december 2009 geopereerd geweest in de Wellnesskliniek bij Dr Damen.

En ben er super content van, echt niks op aan te merken.

Had een kleine B en nu een volle C bij een 1.68m en 55 kg en dit met 190cc.

Ik wou eigenlijk groter maar ben achteraf toch blij dat ik naar Dr heb geluisterd, hij zei dat je niet naar de borsten op zich mocht kijken maar naar je lichaam, toch als je nog een natuurlijk resultaat wil en dat heb ik heel zeker, ik heb stevige nieuwe borsten die perfect bij men lichaam passen.

Ik wens je heel veel succes toe en een spoedig herstel en moest je vragen hebben stel ze gerust..

Grtjes

Tweety

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep Graatje,

Ben zelf 7 december 2009 geopereerd geweest in de Wellnesskliniek bij Dr Damen.

En ben er super content van, echt niks op aan te merken.

Had een kleine B en nu een volle C bij een 1.68m en 55 kg en dit met 190cc.

Ik wou eigenlijk groter maar ben achteraf toch blij dat ik naar Dr heb geluisterd, hij zei dat je niet naar de borsten op zich mocht kijken maar naar je lichaam, toch als je nog een natuurlijk resultaat wil en dat heb ik heel zeker, ik heb stevige nieuwe borsten die perfect bij men lichaam passen.

Ik wens je heel veel succes toe en een spoedig herstel en moest je vragen hebben stel ze gerust..

Grtjes

Tweety

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Dank je ik heb nog wel een vraag is het nou tape of een band wat je om krijg na de operatie

en mag je dan gelijk die bh aan of pas als die tape eraf is.

Ik ben vanmiddag door de kliniek gebeld of ik 13 april kan voor de operatie inplaats van 23 april.

Dus nu ga ik 12 april consult en 13 april operatie.

Gr graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo snel al! Spannend zeg!

Die band is een soort tape die ze rondom doen. Geen bh eronder, alleen de compressen. Die moet er 14 dagen om blijven. Nu, na enkele dagen, kan ik toch al is piepen naar het resultaat. Ziet er al mooi uit. Maar ja, het zal toch nog anders zijn als je ze volledig kan zien hé.

En jeuken dat dat ding doet, niet normaal! Soms krijg ik echt van die jeuk aanvallen.

Ik heb nu ook overal huiduitslag. Tot op men enkels! Heb vandaag gemaild daarvoor naar de wk. Ze belden me terug vanmiddag. Zou van die antibiotica zijn. Gaat vanzelf weer weg. Verder vroeg ze nog hoe het met me was. Echt heel vriendelijk!

Gr. Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kelliebellie

Hallo allemaal

Ik ben nieuw dus zal ik mijn zelf even voorstellen.

Ben 42 jaar en drie kinderen van 19, 16 en 10.

Ben getrouwd.

Ik ga een borstvergroting doen.

Ik heb op 12 april een afspraak in de wellness kliniek bij dr damen.

En als het goed is op 23 april de operatie.

Ik vind dat jullie een leuk forum hebben.

Graatje.

hey graatje ,

ik ben 17maart op consult geweest in de wellnesskliniek bij dokter damen word 23april is ook mijn operatie bij hem :131:

en heb je al enig idee wat je zou willen en hoe ? kmoet wel zeggen dat ik dokter damen heel goed vond hij heeft al mijn vragen fantastich beantwoord en alles word u echt wel heel goed uitgelegt ook ! vind wel beetje raar dar je nog niet op consultatie geweest bent maar wel al je dag van je operatie weet ?

kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey graatje ,

ik ben 17maart op consult geweest in de wellnesskliniek bij dokter damen word 23april is ook mijn operatie bij hem :131:

en heb je al enig idee wat je zou willen en hoe ? kmoet wel zeggen dat ik dokter damen heel goed vond hij heeft al mijn vragen fantastich beantwoord en alles word u echt wel heel goed uitgelegt ook ! vind wel beetje raar dar je nog niet op consultatie geweest bent maar wel al je dag van je operatie weet ?

kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi je kan je operatie van te voren al vastleggen door een aanbetaling te doen.

Dat heb ik ook gedaan maar een week later belde ze of ik 13 april al kon.

Nu heb ik 12 april consult en 13 april operatie.

Vind ik wel fijn hoef ik niet zo lang zenuwachtig te zijn.

Ik heb nu een kleine b en wil graag een volle d.

Graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey graatje,

begint te korten hé! zo spannend zeg, ik leef met je mee!

en om 6u word je verwacht! Kan niet beter zijn. ik was ook om 6u. Eerst de documenten en betalen aan het onthaal. eventjes wachten en je gaat naar boven. Dan enkele voor foto'tjes maken en naar je kamer. Je krijgt daar dan je operatieplunje! haha. Tja, dan even vervelend, vond ik toch, de suppo! Heb hem een 15 tal min kunnen ophouden, maar die moest eruit! haha. Was erg nerveus! om 8u15 zijn ze me dan komen halen. Het was de anestesiste. Hup de tafel op en een infuusje. Dokter Damen kwam dan binnen. als je wil, kan je nog wat vragen. en hup naar dromenland! even later ben je alweer op de kamer.

is leuk als je van tevoren weet hoe het er een beetje aan toe gaat hé.

ik blijf je volgen hoor.

Gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

is wel fijn ja als je het vante voren een beetje weet wat er gaat gebeuren.

maar wat zijn suppo en hoe laat mocht jij weer naar huis

Link naar reactie
Delen op andere sites

een suppo of 'kontrakket'. Langs achteren in te brengen dus! Is tegen de pijn en ontstekingsremmend.

Om 12u15 zat ik al in auto huiswaarts. eerst van de verpleegster een colatje en beschuitje gekregen. ik had geen trek maar het moest op. Dan samen kleren aangedaan en naar toillet en zo naar huis.

Als je nog vragen hebt, je weet me te vinden hé!

gr poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi graatje,

Leuk om te lezen dat je ook naar dr. damen gaat!! Ik heb 23 april mijn consult.

Wilde eigelijk ook al mn operatie datum vast leggen, maar vond dat eigelijk toch een beetje te spannend hihihi..

Ben benieuwd hoe het bevalt bij je!

Ga jij trouwens al meteen die dag terug naar Nedeland? Volgens mij las ik ergens dat jij ook niet uit Belgie komt!

Ik zit nog te twijfelen of ik daar misschien met mijn lief een hotelletje boekt..

Zit er nog een beetje tegenop om dag 2.5 uur terug te rijden... :23:

VEEL SUCCES!!!!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb ook een bv gehad van Dr. Damen op 17 februari, ik moet zeggen ik heb toch wel effe moeten wachten tot de boobies gezakt en ontzwollen waren maar nu ben ik happy met het resultaat kben van 75-80B naar 75-80D gegaan met 330cc onder de spier!!!! De dag van de bv was voor mij een ramp, misselijk, pijn,... maar de dag nadien was ik al vertrokken en alles is heel goed verlopen, ik ben wel rap beginnen werken daarmee dat ik waarschijnlijk een beetje langer heb moeten wachten op resultaat.

In alle geval veel succes, het is echt de moeite waard.

Mieketje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

zeker spannend maar ik vind het wel fijngelijk de andere dag de operatie hoef ik niet zo lang zenuwachtig te zijn.

ik ga maandag ochtend naar belgie heb om 10.40 consult en dan blijf ik daar in een hotel moet de andere ochtend om 6 uur melden

anders blijf je heen en weer rijden dan moeten we s'nachts om 4 uur weer vertrekken.

ga maandag op de dag daar lekker winkelen als er tenminste leuke winkels zijn .

gr graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

hoi

zeker spannend maar ik vind het wel fijngelijk de andere dag de operatie hoef ik niet zo lang zenuwachtig te zijn.

ik ga maandag ochtend naar belgie heb om 10.40 consult en dan blijf ik daar in een hotel moet de andere ochtend om 6 uur melden

anders blijf je heen en weer rijden dan moeten we s'nachts om 4 uur weer vertrekken.

ga maandag op de dag daar lekker winkelen als er tenminste leuke winkels zijn .

gr graatje

Hey graatje,

Leuk, spannend tis bijna zover!!!

Welk hotel ga je logeren? ikzelf ben afkomstig van genk, en leuke winkels zul je er zeker wel vinden :)

ikzelf ben ook geopereerd door dr damen, maar dan in de hair&beauty clinic in Hasselt.

Ik heb 350cc achter de spier gekregen, en ben meer dan tevreden!!! van een 75a naar een 75D, gewoon zoals ik ze wou :)

ik wens je veel succes, en veel liefs littleboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik ga in het ecu hotel als ze er nog een kamer vrij hebben

anders het dichts bijzijnde hotel

ik ga maandag ochtend om 8.30 weg maar zal dinsdag een verslagje doen als ik terug ben

hou jullie op de hoogte

hoelang moet die tape er eigenlijk om blijven want ik heb 23 april feest en wil dan eigenlijk wel het tape eraf als dat mag

gr graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.